Saturday 28 March 2020

THE PROMISED LAND :MAHATHIR DAN PH KENA PUKULAN "KO" DARI NAJIB.

Bismillahhirrahmannirrahim.

EKONOMI ZAMAN NAJIB
       VRS
EKONOMI ZAMAN MAHATHIR PH.

Belumpun loceng dibunyikan, Najib dah membungkamkan samaada Mahathir mahupun pemimpin PH dalam memperjelaskan kemantapan ekonomi diera beliau (Najib) sebagai PM berbanding 21 bulan Mahathir dan PH memerintah.

Cukup dengan fatka serta angka yang diperjelaskan kepada masyarakat, ternyata, apa yang dibentangkan Najib adalah fakta nyata yang tak mampu dinafikan pencapaiannya olih sesiapa pun waima Mahathir,Anwar Ibrahim mahupun Menteri Kewangan Lim Guan Eng dari DAP.

Melalui penyataan yang dibuat Najib , maruah dan intergriti Mahathir dan Geng nya bukan saja tercemar malahan rakyat bolih mengumpamakan bahawa Mahathir dan Kabinet yang dipilihnya, sememang terdiri dari kalangan orang yang "bongok" atau 'bangang' .
Golongan inilah yang menyebabkan ekonomi negara kita merudum .

Bukan saja kedudukan negara kita tergelincir dimata dunia malahan tercicir kebelakang.Nasib negara kita untuk menjadi seperti Zimbabwe pasti terjadi jikalau Mahathir dan PH masih berkuasa.

Kini kita menunggu pula reaksi dari gerombolan Pakatan.Harapan dan Mahathir untuk menafikan pencapaian yang dicanang Najib seperti sebelum PRU14 berbanding apa yang di dakwa Najib akan kemerudumkan ekonomi yang dicipta Mahathir dan PH.selama 21 bulan mereka memerintah.

Cahaya Al Majid.

No comments:

Post a Comment