Sunday 7 June 2020

THE PROMISED LAND : MAHATHIR TERKENA SUMPAH RAKYAT???

Bismillahhirrahmannirrahim.

OTAK MAHATHIR DAH MULA BLURR!!

MAHATHIR GAGAL MEMBEZAKAN ANTARA KESALAHAN JENAYAH DAN SALAH LAKU POLITIK.

"Syed Sadiq telah kehilangan RM 250K dari peti simpanan yang berada dikediamannya.
Satu laporan Polis telah dibuat olih Mamat Syed ini dan kertas siasatan telah dibuka. Kini Polis sedang melakukan siasatan.",,

Mahathir dengan sengaja mengalih isu yang sebenar dengan membuat tuduhan bahawa SPRM menekan budak budak Armada yang disifatkan olih Mahathir sebagai "tekanan politik' atau sebagai "tekanan kepada pembangkang".

Beberapa rakan sekutu rapat yang mungkin dapat membantu siasatan telah dipanggil untuk membantu siasatan pihak Polis. Antara individu yang disyaki yang bolih membantu siasatan adalah mereka mereka yang berkepentingan dengan kedudukan Syed Sadiq yang beratus Ahli Parlimen dan Menteri sebelum nya.

Mahathir menuduh Kerajaan Muhyiddin melalui SPRM dengan sengaja menggunakan kekerasan terhadap mereka mereka yang disyaki terlibat dalam kes kehilangan wang RM250K tersebut.

Allah SWT Maha Berkuasa.
SPRM telah menjumpai sebanyak RM600K dalam simpanan mereka mereka yang disiasat. Mereka ini telah disahkan sebagai Ahli Armada.

Peergh.... Ahli biasa yang rapat dengan Syed Sadiq pun mempunyai simpanan melebihi RM600 K????
Hebat!!!!Kaya!!!Kaya!!!

Adakah Mahathir sangat terdesak sehingga sanggup melanggar perinsip? Sehingga sanggup menggunakan kesalahan jenayah budak budak Armada sebagai benteng bagi menghalalkan tuduhan palsu beliau?

Atau itu sememangnya cara Mahathir sewaktu berkuasa dahulu dengan "menghalalkan" perompakan harta negara seperti yang telah dilakukan dengan mengalih isu? dengan menyalahkan orang /pihak lain?

Mahathir kena tanamkan dalam otak tu,bahawa kini adalah zaman siber dan internet dan bukan zaman bisek bisek lagi!?!

Cahaya Al Majid.


2 comments:

  1. Your hatered is beyond limit.

    ReplyDelete
  2. Come on Wizard! Yg repot Sad Duck!Bila siasat terbongkar segala hal! Tun yg beyond limit.

    ReplyDelete