Sunday 13 December 2020

THE PROMISED LAND: PESTA BEBOLA API DARI LANGIT!!!TANDA.KEPULANGAN???

Bismillahhirrahmannirrahim.

Ada beberapa firman Allah SWT yang diungkapkan didalam AlQuran berhubung kejadian "bebola api" yang dapat dilihat olih manusia .

Dalam surah Al Hijr, Al Jinn dan beberapa surah lagi, Allah SWT telah terangkan kenapa kejadian ini dilakukan.

Tetapi kebanyakkan manusia itu lupa dan lalai ,waima umat Islam sendiri tidak berpaksikan kepada Al Qur'an dalam menterjemah pengertian akan kejadian tersebut.

Malam tadi seperti yang dikabarkan, banyak bebola.api dapat  dilihat diruangangkasa kita dan dunia,tetapi, para saints mahupun "penyeleweng agama" terutama negara Barat mengatakan bahawa itu adalah PESTA BEBOLA API atau kejadian alam yang kerap berlaku.pada setiap tahun.

Hahahah 😅😅😅😅

Tidakkah Allah SWT menceritakan bahawa kejadian itu sebenarnya adalah "pelemparan api" dari bintang bintang yang menjaga  "rahsia malaikat dilangit"dimana Syaitan dan Jin cuba cuba untuk mencuri dengar???

Seperti yang saya kabarkan dipost terdahulu,bahawa, kejadian besar atau bencana besar bakal berlaku disetiap pelusuk bumi yang bakal berlaku dari 14 hingga 27hn Desember ini?

Inshaallah, kini para pengkaji diBarat tengah pening kepala untuk mencari penjelesan kenapa tiba tiba semua gunung berapi diserata dunia semakin aktif tidak seperti sebelumnya. 

Setakat 13 hb Disember diAmerika iaitu dipusat "pengkajian bencana" telah dikirakan bahawa sebanyak lebih 43 Gunung berapi diseluruh dunia "hilang tebiat" normal.

Kini bencana alam pun sudah diprasa "new normal"yang tidak dapat diprekdeksi . Tebiat 'menghukum" hanya menunggu saat.

Apakah tandanya?

Begitu juga dengan gempa bumi. Sana sini sudah meletus, dibawah bumi dan diatas bumi, semua menunggu saat.

Allahhuakbar!!!!

Inshaallah, apabila semua ini berlaku diprasa yang dikata , Inshaallah, yakinlah bahawa " Dajjal' akan pulang kekampung halamannya dan "watak yang dinanti"akan bersiap sedia dengan 'pakaianya". 

Cahaya Al Majid.




No comments:

Post a Comment