Monday, 6 March 2017

THE PROMISED LAND : APA KELAS BEB!!?

Bismillahirrahmanirrahim.

"ORANG.TUA.NYANYUK'
KATA NAZRI
KENAPA TAKUT .
 KENAPA SELINDUNG BELAKANG TABIR

Dua tiga hari ni meluap kehangatan dan melonjak suhu batang tubuh Nazri , semua gara gara keceluparan mulut nya sendiri.

Terlampau hendak menjolok sarang tabuan, hambik kau....

Manusia yang dikata 'baling gelas pun tak pecah dan manusia yang dituduh nyanyuk oleh Nazri Aziz ini,memuntahkan peluru. Walaupun peluru itu tidak membunuh Nazri tetapi "maruah dan integriti," (kalau adalah!!!!) telah dilanyak selumat lumatnya oleh bekas Presiden nya. Siap dilumur najis di mukanya sekali.

Nak kata malu , tak mungkin Nazri berasa malu kan , sebab di memang muka tak tahu malu pun.

Tak.cukup.dengan itu Nazri juga di label ' sebagai "pondan Padang Rengas' oleh bekas Menteri UMNO gak kerana tidak berani untuk menyahut cabaran Dr Mahathir untuk bertanding di Langkawi . Hahaha.

"Pondan Padang Rengas" hanya berani berlawan di padang sendiri saja , sindir bekas Menteri UMNO itu.

Walau apapun Lim.Kit Siang telah membuktikan bahawa dia adalah jantan sebenar apabila berani bertanding depan depan dengan Menteri Besar Johor ketika itu di Gelang Patah.

Walau pun Gelang Patah bukan kubu atau tempat lahir Lim Kit Siang , namun Ghani Othman kecundang . Itu baru jantan.

Hai.Nazri, tak usahlah beri apa apa pun alasan , sememang nya semua orang tahu dah siapa awak tu.

Kalau setakat berani untuk  "berkokok" di tempat sendiri ,bukan jagoan lah nama. Yang paling tepat adalah " pengecut".

Cakap je berdegar-degar tetapi habuk pun tak dapat.

Sebenar apa ada kelas bagi  Dr Mahathir bertarung dengan Nazri

Atau pun berani ke  Najib untuk bertanding di Langkawi bagi menyahut cabaran " orang tua tu ?????

                Cahaya Al Majid





No comments:

Post a Comment