Wednesday 6 March 2013

KETURAH BERGOLAK DI NUSANTARA :KONSPIRASI DAJJAL : PENCARIAN 'KETURUNAN KETURAH BERMULA" :

AS SAMIRI ATAU DAJJAL MENGHAMPIRI BUMI NUSANTARA.  MUSUHNYA SUDAH DIKENALI.   KETURUNAN  SITI SARAH JADI PAK SANGGUP, KETURUNAN SIRI HAJAR JAUH TERPESONG KINI TIBA MASA KETURUNAN 'KATURAH' ADAKAH AKAN MENGALAMI NASIB YANG SAMA SEPERTI SAUDARA TIRI MEREKA?
            DILAKUKAN DIATAS NAMA 'KEMANUSIAAN' &   KESAMARATAAN
                                                PENCEROBOHAN DI IRAQ


                                              

                                               PENCEROBOHAN DI LIBYA


                                              

                                  KEJATUHAN TAMADDUN BANGSA ARAB
                                           
     SASARAN YANG TELAH BERJAYA DAN YANG DALAM GENGGAM 'KONSPIRASI'

                                              
         KINI SASARAN DAN PENCARIAN BERTERUSAN DI BUMI NUSANTARA

                                             

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim
Senjata yang digunakan untuk meluaskan 'pencarian' ini adalah melalui 'teori'  'ketidakpuasan hati'
rakyat. Target mereka adalah melalui ' pemimpin' terutama 'Politik". Mereka telah mengkaji bahawa sifat manusia akan hancur jika dijanjikan dengan " kekuasaan" ,' wang ringgit', kekayaan,
kemewahan serta perkara-perkara yang menjerumus 'hati ' untuk kelalaian.

Sifat bangsa Arab telah dinyatakan didalam Al Quran bahawa mereka adalah makhluk yang 'jahil' dan 'jahat' oleh itu Nabi Muhammad s.a.w diturunkan dikalangan mereka untuk meredakan dan untuk dijadikan contoh terbaik dikalangan bangsa ini. Namun selepas 100 tahun kewafatan baginda bermacam-macam keburukan berlaku walaupun pada zahirnya kita nampak kebaikan tetapi didalamnya 'jahat'. Itulah sifatnya bangsa ini. Cuba perhatikan, disetiap Negara yang berketurunan Arab ini, kesemua Ketua Negaranya bersifat ' amat kejam' terhadap rakyatnya. Kenapa ? Untuk menyatukan 'bangsa ini' mereka memerlukan ' pemimpin yang begitu untuk mengawal". Kenapa rakyat bangun menentang Pemimpin mereka?? Kerana mereka dimomokan dengan ' kesamarataan' dan ' kemanusiaan' yang dijaja oleh ' konspirator'.

Berbalik kepada kisah  As Samiri atau Dajjal, sememangnya ini adalah 'perjalanan' yang ditentukan keatasnya. Oleh itu wajib baginya 'mengelidah' disetiap inci dunia ini untuk mencari apa yang ditetapkan untuknya. Begitujuga seperti furman Allah SWT  terhadap  keturunan 'malaikat  Iblis dan Syaitan "yang diberitempoh sehingga kiamat untuk membuat 'kerosakan' hati kepada manusia. Kerana itu adalah perjanjiannya dengan Pencipta. Disebabkan ketua Iblis didunia yang berbentuk 'manusia' ini iaitu ' As Samiri atau Dajjal' maka percaturanya ,menuju kedestinasi mencari ' keturunan' yang didatangkan kepada Nabi Ibrahim menjadi ajendanya. Keturunan Nabi Ibrahim yang dipanggil Bani Israel telah disesatkan sehingga kini dan telah menjadi 'buah caturnya', begitu juga dengan keturunan Nabi Ibrahim dari jurai Nabi Ismail iaitu kelompok berbangsa Arab, juga telah dihancurkan 'pegangan'  mereka. Dan kini tibalah masanya untuk keturunan Nabi Ibrahim dari isterinya Katurah yang disuruh oleh Ibrahim pergi kenegara sebelah timur yang paling jauh.

Seperti yang kita semua sedia maklum siapakah ' keturunan' Katurah" itu??

Disebabkan As\Samiri atau Dajjal telah mengenal pasti 'musuh'nya disebelah sini, maka, faham-faham sajalah. Sesiapa yang lemah dan tergoda dengan 'kuasa' dan 'kekayaan' dunia dan terjebak dengan 'kuasa politik' yang mudah digula-gulakan, maka, bertambah mudahlah 'konspirasi' ini mendekati bangsa ini. Harus diingat jangan kita tergoda dengan makhluk tuhan yang kita 'mendendangkan' diri mereka ulama dan sebagainya. Kerana golongan ini amat mudah diresapi dengan 'permainan' ini. Kebolehan 'ulama-ulama' yang dicipta dan mengikut ' acuan' As Samiri atau Dajjal ini sudah mula menular diseluruh Asia Tenggara. Terpaculnya imam-imam,  ulama-ulama yang 'beruniform' serta cerdikpandai agama yang berhujah bersandarkan kepada kitab yang bukan A; Quran amatlah berbahaya. Allah  berjanji ' Aku  memileh sesiapa saja yang Aku sukai dan aku berikan petunjuk kepadanya ".

Apa yang terjadi kini , manusia hanya 'mencalonkan' diri kepada Tuhan dengan 'menggambarkan' pengikut dibelakangnya. Itulah yang terjadi. Sifat manusia ini, apabila pengkiut bertambah ramai dan ada yang taksub maka seseorang pemimpin itu akan berasa 'besar diri' dan bongkak. Disebabkan ini maka kebanyakan ' status' yang disandang ' mereka berguguran' didalam kesesatan'.

Seperkara lagi yang perlu diambil perhatian oleh umat Islam , pemimpin Islam mahu pun Ulama, perhatikan permainan 'halus' ini 'As Samiri atau  Dajjal ini. Belumpun 'dia' menjejak kaki dibumi Nusantara ini, tetapi, melalui perancangan dan 'imbuhan' yang di'peragakan' kepada umat Nusantara ini telah berjaya 'mengucarkacirkan' keluarga 'Keturan' ini. Sudah mula bercakaran dan berbunuhan' sesama sendiri, hanya kerana 'kuasa' dan ' kemewahan' duniawi. Bangsa Keturunan Katurah ini perlu mengimbau kembali kisah keturunan mereka iaitu Nabi Ibrahim. Apabila dua keturunannya telah menjuarai dunia iaitu dari perut  Hajar dan Sarah, keduanya telah melahirkan Nabi Nabi dan Rasul yang Agung dan kini tiba masanya pula  keturunan Keturah pula menjuarai 'kisah akhir zaman' . Masih kah keturunan Katurah ini ingin berterusan bagini? Bersengketa semasa sendiiri??
             " Yang menang adalah 'konspirasi Dajjal" yang kalah adalah " kemenangan Dajjal".

                                      SIAPA YANG BERUNTUNG?? JAWAPLAH SENDIRI
Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment