Monday 13 May 2013

PENGHINAAN TERHADAP KEMENANGAN MELAYU : HATI BANGSA MEEM TERTUSUK DURI ROTAN

MARILAH KITA BERGABUNG DIBAWAH SATU  PANJI PANJI: PANJI  BANGSA MEEM DARI TIMUR

                               KEHARMONIAN NEGARA  DAN RAKYAT MEEM DIGUGAT
Bismillah-hir-rahman-nir-rahim
SalamunAlaykum

Nampaknya Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang masih meneruskan 'ajenda'nya untuk membakar hati orang Melayu. Walaupun 'protes haram' ini telah diberi amaran olih pihak  berkuasa iaitu Polis Di Raja Malaysia yang berada dibawah Kementerian Dalam Negeri,tetapi Polis  masih lagi gagal 'menjalankan' amanah yang diberikan. Kegagalan Polis menghalang 'rally' dari bandar kebandar yang digerakan  ini , sebenarnya banyak memudaratkan keadaan terutama 'hati Melayu'  yang memenangkan Barisan Nasional menerusi calon UMNO pada PRU 13..

Apa yang dapat kita saksikan kini, hanya laungan serta siaran akhbar  saja yang digunakan olih pemerintah terhadap Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang tanpa sebarang tindakan  dikenakan kepada pencetus 'rally' ini.  Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya bertambah berani dan mula menunjukkan sikap angkuh dan kurang ajarnya kepada rakyat. Melayu sudah hilang sabar!!!

Kini orang Melayu perlu bangun beramai-ramai menentang pencabulan 'hak kemenangan' ini . Sekiranya pemimpin UMNO tidak berani atau 'tidak jantan' untuk bangun menentang penghinaan ini, kini tibalah masanya kami ' orang yang memenangkan' UMNO dan  Barisan Nasional bangun demi mempertahankan 'kuasa' yang kami berikan kepada Barisan Nasional. Nampaknya pemimpin Barisan Nasional dan pemimpin UMNO  ternyata  'dayus' didalam 'mempertahankan' 'amanah yang orang Melayu berikan. Berdiam diri tandanya 'takut' itulah ahli UMNO.

Memandangkan tangan penguasa keselamatan telah 'tergari' atau ' diikat' olih 'tangan-tangan ghaib', maka, keputusan untuk membela nasib bangsa Melayu Islam terletak ditangan Melayu sendiri, samaada orang Melayu  sanggup  'berpeluk-tubuh' atau 'diganyang maruah' kemelayuanya itu terserah .  Melayu harus   bangun menentang 'petualang' negara ini. Apa yang kami rasakan, tiada lagi kompromi atau tolak ansur lagi kepada 'puak pelampau' ini.

Wahai Melayu yang berbangsa Meem dan berbapakan Ibrahim , dididik  Muhammad s.a.w yang berimankan   Al Quran, berimam kan Rasullulah s.a.w, menyerahkan diri kepada Allah SWT Tuhan Semesta Alam, marilah kita bergandingan bahu, merapatkan saf , tumit bertemu tumit , siku  bersentuh siku, yang bertasbih hati   dikala kiam, yang tunduk rukuk merendahkan sayap, yang bersujud merendah diri tanda  hamba, marilah kita bangun , bersatu mempetahankan maruah umat  Meem dari dicaci. Marilah kita  bergerak  seiringan  bertakbir  'membesarkan Allah ' didalam satu perjuangan iaitu   Melayu Pentadbir Dunia Akhir Zaman.

                                 Wahai Pemuda Bani Mim dari Timur
                                                   Dimana saudara
                              Mari kita bergandingan demi satu matlamat
                                        Bukan kita memusuhi mereka
                                     Tetapi mereka mengejutkan kita
                                   Demi Panji Panji Yang Menyatukan
                                                   Bergabunglah, 
                             Demi  Bangsa Melayu Pemimpin Akhir Zaman
                                       Kejutkan dunia, disini bumi terpilih
                                                  Bumi yang dijanjikan
                                     Sekiranya Musa dengan Firaunnya
                                           Kebenaran Musa dengan Samiri nya
                                              Cobaan Musa dengan Hidirnya
                                              Kebenaran Isa kerana  Ibunya
                                     Terangkatnya Isa kerana fitnah sahabatnya
                                        Turunnya Isa kerana  Al Mahdinya
                                   Sampainya Muhammad kerana sifatnya
                                  Hebatnya Muhammad kerana Al Qurannya
                                     Kasihnya Muhammad kerana Tuhannya
                                        Bangun umatnya kerana agamanya
                                       Akhirkalamnya kafan putih  pembalutnya

              Kita akan memulakan perjalanan ini dengan satu kalimah ' Lailahaailallah"
                                              Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid
Nota :-
Cadangan untuk membuat perhimpunan besar-besaran pemuda bangsa Meem bagi menunjukkan penenentangan terhadap perlakuan Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang yang 'menyongsang' hati Melayu . Mereka berdua merupakan gabungan dua watak iaitu  Dajjal dan Samiri untuk Bangsa  dan Negara Meem. Mereka adalah musuh bangsa Meem yang harus ditamatkan karier politik mereka demi anak cucu bangsa dan rakyat yang bernaung dibawah Kerajaan Bangsa Meem.
Diharap para para sahabat dapat bersama-sama untuk tujuan ini. Hanya kasih dan sayang yang terbit dihati Bangsa Meem saja yang dapat merealisasikan 'ajenda' Ummah ini.
Sila berikan respon .

5 comments:

  1. Insyaallah dengan senang hati ...mraja

    ReplyDelete
  2. saya sokong...bangkitlah melayu jangan biarkan bangsa kita ditindas oleh petualang negara ini

    ReplyDelete
  3. Salam313

    Insyaalah dengan izinNya..Allahuakhbar99

    ReplyDelete
  4. Bangsa Meem adalah sebahagian daripada pemuda bani ta meem yang disebutkan oleh rasulullah s.a.w Bani Meem adalah bangsa yang akan berpegang teguh kepada ajaran Allah Taala melalui kekasihNya Muhammad s.a.w bani Arab Quraisy. Bangsa ini akan melahirkan panglima-panglima yang cintakan keadilan dan syahid Lillahi Taala. Bangsa Meem ini akan melahirkan ibu-ibu solehah yang tahu menjaga aurat diri ( aurat wanita adalah seluruh tubuh kecuali muka dana tapat tangan) mujahidah. Insya Allah bangsa Meem akan lahir di sebelah pantai timur penempatan bani Qanturah zaujah Abana Ibrahim a.s. Sebelum itu bangsa (sulbi) Meem akan ditindas dan disumbat-liatkan oleh bangsa Muammeem (yang mengaku mereka bangsa Meem, sedangkan mereka jauh daripada Allah seperti jauhnya Yahudi daripada Yehweh mereka) Nantilah kehancuran bangsa muammeem (atau yang kembali bertaubah Alhamdulillah) ini sebagaimana janji Allah ini benar berlaku. ws

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa bangsa Muammeem sekarang ni di Malaysia? puak2 pakatan ke?

      Delete