Saturday 2 March 2019

THE PROMISED LAND: MAHATHIR DAH KENA!!!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

Mahathir,PPBM dan Pakatan Harapan di"bom" olih orang Melayu di PRK Semenyih.

Bukan hanya kerana Mahathir gagal melunaskan janji janji manifesto di PRU 14 yang ditaburkan, malahan, kegagalan beliau dalam membendung keceluparan puak kaum Ah Beng yang menghina Nabi Muhammad dan isteri baginda Aishah serta gagal dalam menjinakkan Morthy Hindraf serta gerombolan pengganas agama Hindu sehingga menyebabkan "kematian anggota Bomba Adib dalam kes "kuil haram" di Seafield membuatkan orang Melayu hilang hormat pada Mahathir dan kepimpinan PPBM dan Pakatan Harapan.

Kemarahan dan kebangkitan orang Melayu dan umat Islam dalam negara ini bersebab dan kebangkitan telah diterjemahkan secara nyatanya Semenyih..

Kemeluatan orang Melayu dek karenah Mahathir yang selalu menyangka dirinya selalu benar atau selalu betul, dan tak mahu mengaku kesalahan dan kelemahan diri sendiri, kini, "terhukum" dan "dihukum"..olih orang Melayu Islam.

Menyalahkan orang lain dek kegagalan diri sendiri amat senonim dengan Mahathir kini.

Kalau sekiranya Mahathir mati dulu ketika UMMO memerintah nescaya beliau akan dikenang olih orang Melayu selamanya, tetapi selepas ini, cercaan, hinaan malahan mengkeji bakal "digalas" mahupun terpaksa dipikul dibahu beliau sendiri.

Perkara pokok yang utama yang gagal Mahathir junjung  dan galas adalah mempertahankan maruah Nabi Muhammad dan isteri dari cacian orang bukan Islam.
Itulah..detik detik permulaan merudumnya karier politik beliau dan permulaan kehancuran dan kejatuhan beliau sendiri.

Laluan untuk beliau mendabik dada dan mengekalkan kuasa untuk memerintah selamat sepengal menemui jalan sukar.

Suara suara sumbang dari kelompok Pakatan Harapan terutama Blok DAP dan PKR yang mahukan beliau meletak jawatan pasti bergema lagi.
Kemana lagi Mahathir nak bawa hati beliau yang sedang lara ini.

Mahathir pasti tersandung dengan langkahnya.

90 hari yang disukat sudah semakin dekat.

Cahaya Al Majid.





3 comments:

  1. Apa yang dia kena? Relax je atuk tu.... Tilikan sedare sebelum ni pun byk tersasar bukan betul belaka.
    Mungkin menulis kerana ikut perasaan sahaja bukan ikut pemahaman tajam tentang politik sekeliling, politik dunia dan persiapan Israel untuk memegang kuasa ekonomi daripada usa dan china di mana tekanan² ekonomi akan digunakan untuk membuat negara² tunduk kpd Israel.
    Baru² ni atuk tua tu dah melepaskan isyaratnya sekals lagi, simpan beli emas maknanya dia tahu sesuatu akan berlaku cuma orang yang cerdik akan faham maksud dia.
    Sementara orang² agama pun dah berpesan² sekurangnya ada simpan dirham jika tak mampu beli dinar sebab musibah matawang akan membuat ramai orang miskin walaupun ada bertan duit dalam bank jika tak ditukarkan ke dinar atau dirham dengan segera.
    Semua tanda² telah muncul hanya tunggu Israel melancarkan 1 matawang elektronik dunia dan mesti dipatuhi seluruh negara dan setiap matawang dunia tersebut akan dikawal selia secara jauh dari bank Israel dan BNM akan menjadi proksinya.
    Pilihan apa kita ada?
    Itupun jika TDM masih berkuasa dan bernafas.... @ seseorang wakilnya melunaskan kerja²nya yang tidak dapat dilakukan nya atas faktor kematian dia.....

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete