Monday 20 May 2019

THE PROMISED LAND : MENTERI PILIHAN MAHATHIR DISONTOT DAP...APA TANDANYA TU???

Bismillahhirrahmannirrahim.

SANGGUP KAH PPBM DI IDIOT KAN DAP??

Kalau dahulu Mahathir "berperang" dengan BN dan UMNO atas dikalimah fitnah iaitu hutang negara mencecah RM1 Trillion tetapi kini Mahathir terpaksa berperang sesama sendiri kerana mahu menjadi "abang long" kawasan walaupun memiliki kawasan Parlimen yang ciput.

Jika dibandingkan ketumbukan kekuatan antara DAP dengan PPBM atau Bersatu..amat jauh bezanya.

PPBM hanya mempunyai kekuatan sebanyak 13 batelion kawasan Parlimen yang rata rata batelion tersebut adalah dikawasan luar bandar atau spara bandar manakala ketumbukan DAP pula mempunyai 42 kawasan Parlimen yang rata rata tertumpu dikawasan bandar yang majoritinya dari kaum Cina.

Benar !!! telahan majoriti rakyat bahawa dengan mempunyai kerusi yang banyak dalam parlimen maka "bargaining power" sememangnya terserlah atau "terpaksa menurut perintah" adalah kalimah yang diwajibkan tersumbat dimulut mereka.

Kini semuanya terbukti.

Kes Hanna Yeoh dari DAP membelasah Khalid Samad  dari Amanah. Amanah hanya parti ciput yang setaraf Bersatu.  Lihat bagaimana Hanna Yeoh memberikata panduan kedalam mulut Khalid Samad.
Peergh...pedih bro!!!!
Ada brani ke nak melawan DAP tu!!

Yang terkini dan yang paling hangat adalah isu yang melibatkan Menteri Pelajaran kesayangan Che Det dari Bersatu atau PPBM  yang sedang dibelasah kiri dan kanan olih DAP, sehinggakan sanggup mendesak Mahathir agar budak ini disingkirkan dari jawatannya.

Tu dia non!!!dah berpeluh PPBM ni..

Hahaha..baru sikit tu kena tibai dengan DAP.. Sekarang ni siapa "taiko" dalam Pakatan Harapan ?
Parti Mahathir atau Parti Lim Kit Siang?

Sanggup ke PPBM tahan telinga???

Kita tunggu pulak apa reaksi Mahathir.

Adakah Mahathir akan menelan apa yang DAP lekehkan terhadap Mazlee tu??

Nampaknya rasa hormat DAP terhadap kepimpinan Mahathir dah PPBM mula meluntur .
Adakah retak perpecahan mahupun api kemarahan DAP dah mula membakar Mahathir dan PPBM??

Cahaya Al Majid.




45 comments:

  1. haaahhh Jon doe ape lagi... sile.. sileee lehhh..!! blogger KD setakat nasik tambah bole la... komen sentap tolo KD mme tak laku kannn kann kannnn...!!!

    kikikiki... ratib panji panji panji... ratib karomahtul lancau atok puji puji kebesaran fitnah haaakktuuiihhhhh semesta alam bodoo.. bodooo..bodoo.. bodoo ... bodooo..dan diakhiri selawat q serra
    q serra dan kata kata azimat jangan jon doe tak telan paku payung atok paku payung pun jon doe tadah kan..!


    sile... sileee lehh komen...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jon doe bnyk telan taik atok sbb tu dia semakin bodoh,pekak dan buta.

      Delete
  2. Bang Non tengah buat bodoh ajer.. muka bang ada manyak sinyummmmm woooo..!!

    sinyum ada makna tuuuu...!!

    kikikiki...!!

    ReplyDelete
  3. lepas ni undi BN balik,yay! Settle masalah,yay! Lepas tu buat loan balik dgn China, tambah hutang balik, yay! Yang buat loan tu bukan hidup smapai 1000 tahun, anak cucu kita bang Majid nak kena hadap esok-esok, yay!

    ReplyDelete
  4. BAZAR RAMADAHAN DATARAN MERDEKA/TAR RUGI TAK LAKU...!!

    PENIAGA MENGELUH..!!RUGI PARKING KERETA DITUTUP DIJADIKAN SIAR KAKI MACAMANA ORANG NAK BELI BELAH BELI SECARA BORONG..!!

    HARI INI TERBAKAR PULA..!!

    mohon bossku lawat Bazar Ramadhan Kg Baru dan Bazar Dataran Merdeka yg kosong tiada sambutan dan tak laku setelah berpindah dari jalan TAR..

    Perinagaan di Jalan TAR sepi setelah semua lot parking ditutup dan dijadikan siar kaki... kereta tak boleh parking dan menyukarkan oranh ramai mrmbeli pukal barang baranh perniagaan disana...

    Krnapa tak tutup parking di Jalan Alor atau Petaling street sekali.. 90% peniaga melayu islam di Jln Masjid India/TAR .... usaha senyap melingkup kan perniagaan org melayu di kawadan tersebut sedang dilakukan oleh puak mata sepet.. bila perniagaan rugi maka senang puak ini akan masuk membeli dan menguasai kawasan ini nanti..

    mohon bossku melawat kawasan segera di bulan Ramadhan ini segera... keluh kesah peniaga rugi tiada siapa yg ambil tahu...

    viralkan...!!

    ReplyDelete
  5. Hehehe.. Entry yang mengesahkan bahawa sebahagian manusia sememangnya dianugerahkan mata dan telinga tetapi mereka tetap buta dan pekak untuk menilai kebenaran.

    Di atas isu ini PPBM membela penuh Dr Maszlee daripada serangan DAP, MCA dan GERAKAN. Armada dan Srikandi sama2 bersuara tegas dan malahan petisyen juga dilancarkan untuk menyatakan sokongan kepada Dr Maszlee.

    Ia amat berbeza dengan UmNo dan PAS yang hanya menyerang DAP tetapi tidak berani berkata apa-apa kepada MCA dan GERAKAN yang juga senada dengan DAP di dalam isu yang sama.

    Walaupun berbangga memiliki kerusi Parlimen yang lebih banyak daripada PPBM, lebih banyak daripada MCA dan lebih banyak daripada GERAKAN tetapi UmNo telah tumpul habis sebagai wadah dan payung bangsa Melayu.

    Inilah dia kaum yang berpaling daripada jalan kebenaran sehinggakan PPBM dimunculkan sebagai kaum yang didatangkan.

    UmNo sibuk dengan isu dua kumpulan yang sedang berebut kedudukan, iaitulah di antara kumpulan pro Najib-Zahid dengan anti Najib-Zahid di dalam UmNo ketika PPBM dengan solidnya menujukkan keprihatinan kepada isu bangsa.

    Bagaimana ketua begitulah pasukannya. PPBM memiliki ketua yang mempunyai rekod perjuangan bangsa yang hebat dan demikianlah PPBM kelihatan hebat walau dengan angka yang sedikit.

    Dahulu ketika Tun M sebagai PM-4 mahu mengisytiharkan Malaysia sebagai Negara Islam dan ditentang oleh DAP dan malahan juga PAS, Tun tetap teruskannya.

    PKR? Mereka hanya mengambil pendirian melihat sahaja walaupun kepimpinan utama mereka adalah daripada bangsa Melayu sendiri.

    Apa diharap kepada sebuah parti yang tunjangnya ialah Melayu tetapi Presidennya sendiri mencari kawasan majoriti bukan Melayu untuk masuk ke Parlimen.

    (Dan apa diharap kepada seorang anak tempatan Parlimen berkenaan yang berdegar-degar mahu masuk gelanggang sehinggakan memohon sumbangan dana, tetapi kemudian menarik diri dari walaupun selepas menerima sumbangan, dan kini hanya tahu menyalahkan orang lain sahaja di atas keadaan semasa. Sumbangannya? Hehehe, tiada ).

    Petunjuk jelas bahawa hanya PPBM yang boleh diharapkan untuk menjaga hak keistimewaan orang-orang Melayu dan hak-hak yang sah kaum lain.

    Lain-lain pasukan di kalangan bangsa Melayu hanya tahu politiking semata-mata. UmNo garang terlebih kepada DAP tetapi menikus terhadap MCA dan GERAKAN pada isu-isu yang bersifat kebangsaan menandakan mereka hanya bermain politik.

    PAS pula sibuk merubah-rubah fatwa mengikut kepentingan semasa. Dulu UmNo kafir, wajib undi DAP dan haram undi UmNo sampai kiamat dan kini terbalik kuang pula.

    Angka yang sedikit tidak bermakna sesuatu pasukan itu lemah dan akan tewas kepada pasukan yang mempunyai angka yang lebih besar daripada mereka.

    "Berapa banyakkah di antara kumpulan2 yang kecil yang menewaskan kumpulan2 yang besar dengan izin Allah. Sesunguhnya Allah bersama orang-orang yang sabar" (Al-Baqarah : 249).

    314 anak2 Bani Israel telah diberi kemuliaan menjadi ahli pasukan tentera Raja Thalut menewaskan pasukan yang lebih besar.

    314 anak2 Bani Ismael telah diberikan kemuliaan menjadi ahli pasukan tentera Badar menewaskan pasukan yang lebih besar.

    Dengan kehendak Allah, kelak akan muncul 314 anak2 Bani Tamim yang akan diberikan kemuliaan yang sama menewaskan pasukan-pasukan bathil di kalangan bangsa mereka yang jumlahnya lebih besar.

    Tun masih PM dan Dr Maszlee masih Menteri Pendidikan. Pembenci pula langsung tiada sumbangan kecuali hanya tahu mengkondem sahaja.

    Petunjuk bahawa apabila tempoh permainan tamat, PPBM yg bakal muncul pemenang mutlak.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tetap Pekak dan Buta untuk menilai kebenaran.

      Delete
    2. Telinga dan mata john die dipenuhi taek atok sbb tu dia semakin pekak dan buta bertingkat tingkat. Hehehe

      Delete
  6. cer link kan ketua armada dan srikandi cap bunga pertagankan Mazlee... atok dan Daim nak cover jaga ati topdog siap cakap lagi pasal matrikulasi ikut pintu belakang... cer tunjuk link armada pertahankan Mazlee....


    jon doe link ade...??? link jer....!!
    saja bagi bola tanggung kat jon doe..


    wooii link...cepattt..!!

    ReplyDelete
  7. srikandi kau pun cuma ckp bertabah wahai si katik mazlee srikandi dpt rasakan sidikit yg pertahankan si katik mazleee... bla.. bla.. bla..

    nk goreng pun agak agak la jon doe ooiiii...!!


    asal fitnah menipu mesti atok fitnah cap bunga ...

    alahaiii..

    ReplyDelete
  8. Baru skg la atok daim nak ckp matrikulasi pintu blkg atau sekadar nak cover marah Topdog..??

    sekilas ikan atok dlm air dah tau telo ikan atok diclamping topdog


    kikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertambah kecut dan leper lah telo atok nyanyuk diclamping oleh topdog dan underdog...kesian.

      Delete
  9. rusuhan dijakarta .. indonesia bunuh rakyat sendiri... dalang tentera mata sepet negara China komunis campurtangan sudah provokasi rusuhan di indonesia...

    ReplyDelete
  10. ENTRY KD PATUT NJIB KE TIKAR SEJADAH
    KIKI.. ATOK KAU TU NK CAMPAK KE MANA?
    NAK TULIS PUN TENGOK2 SAPA HARAMJADAH
    PAHANG DAH OUT ATOK TUNGGU MASA AJER



    CUKUP CUKUP LA TU...

    ReplyDelete
  11. Dengan izin tuan blog.

    Mohon berkongsi satu perkara yang tiada kaitan dengan entry tetapi berkaitan rapat dengan perkongsian saya selama ini bahawa zaman fitnah benar-benar sedang menuju ke klimaks dan sudah tidak lama lagi sebelum kita semua melangkah ke zaman baru.

    Saya telah memberitahu bahawa salah satu tanda zaman fitnah sedang menuju ke klimaks ialah demokrasi dan monarki di kalangan umat Muslimin sedang menuju ke klimaks dan klimaksnya akan berlaku di Mekkah dan Malaysia.

    Di Mekkah sistem monarki akan klimaks apabila matinya raja penjaga Baitullah diikuti perebutan takhta di antara 3 orang putera dan ketiga-tiganya gagal berhasil memperolehi takhta dan di Malaysia sistem demokrasi akan mencecah klimaks apabila pasukan-pasukan lawan Tun M akan bersekutu untuk menjatuhkan Tun M dan menyebabkan kekacauan politik. Kedua-duanya akan berlaku pada masa yang serentak atau hampir serentak.

    Walaupun demikian sebelum kedua-dua sistem ini mencapai klimaksnya akan berlaku perkara-perkara yang membawa kedua-duanya ke arah klimaks.

    Di Malaysia sistem monarki telah dibawa ke arah klimaks apabila dua orang putera raja telah diangkat menjadi Sultan di negeri masing-masing ketika ayahanda kedua-duanya masih hidup, dan kemudian kedua-duanya pula dipilih menduduki takhta terulung di negara ini.

    Malah sistem demokrasi juga telah dibawa ke arah klimaks di negara ini apabila wujudnya satu perjanjian penyerahan takhta di antara Tun M dan Pak Sheikh walaupun di dalam demokrasi tiada 'penyerahan takhta'. Di dalam sistem demokrasi apabila tempoh seseorang pemimpin telah tamat, hak untuk memilih penggantinya kembali kepada rakyat.

    Terkini, sistem demokrasi sedang dibawa ke arah klimaks di Indonesia, negara kaum Muslimin apabila berlakunya rusuhan selepas penyandang diisytiharkan menang PilPres. Sistem demokrasi sendiri telah ditolak dan menyebabkan rusuhan sekalipun ia adalah pilihan majoriti. Kaum Muslimin sudah gagal akur kepada 'pilihan majoriti'. Itupun selepas ratusan petugas pilihanraya mati akibat terlampau penat menguruskan pilihanraya. Berbaloikah kematian2 itu apabila hasilnya ialah kekacauan?

    Yang kedua ialah Bapak Jokowi sebagai penyandang telah diisytiharkan pemenang dan demikian ia tepat menegena dengan telahan saya bahawa perubahan zaman akan berlaku ketika Malaysia di bawah PM-7 dan Indonesia di bawah Presiden-7. Dengan perisytiharan kemenangan Bapak Jokowi maka Indonesia kekal mempunyai Presiden ke-7 sehingga tamat penggal dan belum melangkah mempunyai Presiden ke-8.

    Saya kira Wawasan 2020 akan berjaya dicapai dan malahan jauh melepasi sasarannya. Ia bukan sekadar Melayu dan Malaysia yang menjadi sasaran utama rencana Tun M untuk Wawasan 2020, bahkan juga perubahan dan kegemilangan untuk kesemua kaum Muslimin.

    Saya kira pada 1 Januari 2020 umat Muslimin sudah pun meninggalkan zaman fitnah dan telah berada di zaman baru, iaitulah zaman khilafah manhaj nubuwwah.

    Para pendusta dan ahli-ahli fitnah dipersilakan terus bersukaria dengan segala fitnah kalian. Kalian sendiri tahu di dalam hati kalian bahawa kalian adalah pendusta dan pembenci kebenaran. Cuma yang kalian tidak sedar ialah tempoh untuk kalian bersukaria dengan segala dusta dan fitnah itu sudah berada hampir di penghujungnya.

    Para pendusta akan tewas dan para pengikut mereka dari kalangan orang-orang yang bodoh sombong dan bingung akan diselamatkan daripada kegelapan menyokong kebathilan.

    Asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang memberikan nasihat dan peringatan. Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu....panji2 hitam tahik kucing ciptaan kau tak lama lagi akn bungkus dan berkubur.

      Delete
    2. Betul ke wawasan 2020 atuk tu menuju daulah khilafah ke sebenarnya sedang menuju new world order, one world religion plurasima panji dajal, illuminaty, yakjuk makjuk

      Delete
    3. Sedang menuju Dark Ages.

      Delete
  12. https://www.facebook.com/1509981019232188/posts/2451614508402163?s=100000474635538&v=e&sfns=mo

    dari fb mia jalipah ...!

    ReplyDelete
  13. DAH KANTOI MEI 2019 PANJI ITAMNYA
    SKG UBAH 1 JAN 2020 PULAK LAHAIII..
    LANTAK KO LA JON DOE SUKA ATI KO LEER
    YANG TERKINJA BODO ATOK PUNYA MACAI


    JON DOE BOLE GORENG MACAI AJER..!!


    KIKIKIKI.. MIA JALIPAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munafik pendusta haramjadah memang jenis suka ckp berubah ubah.

      Delete
  14. si boboi yg perasan hebat angkuh tak salam Sultan Johor... abah anak sama bodoh sombong

    anak2 memanda bailout yang bodoh sombong...


    TMJ you re awesome... walau di maki maki dari kes fitnah prebet adam TMJ tetap menyantuni si kepala perompak negara...



    tahniah TMJ.. daulat tuanku

    ReplyDelete
  15. kalau najib atau pemimpin umno buat tak cukup tanah macai stok fitnah maki hamun

    ReplyDelete
  16. anak anak bailout COMANGO toksik yg bodoh berniaga dan miskin adap santun tapi kaya dengan fitnah...


    mia jalipah Jr

    ReplyDelete
  17. akhirnya anak bailout angkuh bodoh sombong aka kepala perompak negara mintak maaf...

    MEMALUKAN ORANG KEDAH DARUL AMAN

    sultan kedah tak berperangai mcm tu

    macai pun terkinja kinja balik... ko ingat sekadar maaf dah cukup keer..?

    MiaJalipahJr

    ReplyDelete
  18. Mukriz: Benih Mahathir Yang Gagal...

    KD siar entry Ratu Naga pasal warna baju hari Sultan Pahang Mangkat...low klas entry... skg dah kantoi ko nak tulis apa plak lepas ni..??


    Akhirnya Mukriz Mahathir memohon maaf kepada DYMM Sultan Johor kerana kebiadapan beliau tidak bersalaman dengan DYMM Sultan Johor dan TMJ. Yang seronoknya, apabila hendak pertahan tindakan biadap Mukriz, Ratu Naga siap buat video kononnya rakyat biasa yang berbaju hitam tidak boleh bersalaman dengan kaum kerabat Diraja yang memakai baju putih sekiranya kerabat itu tidak menghulurkan tangannya terlebih dahulu.

    Belum lama selepas video tersebut diterbitkan oleh Ratu Naga, tiba-tiba Setiausaha Akhbar Mukriz mengeluarkan kenyataan berhubung permohonan maaf Mukriz kepada DYMM Sultan Johor. Apa Ratu Naga hendak komen sekarang?

    Mukriz ni sememangnya biadap, semalam beliau bukan hanya biadap terhadap DYMM Sultan Johor dan TMJ, tetapi sebaik sahaja tiba giliran beliau hendak bersalaman dengan Dato’ Sri Najib dan Datin Sri Rosmah, beliau telah berpaling kebelakang dan tidak bersalaman dengan mereka.

    Inilah manusia yang tidak sedar bahawa nasib beliau sekeluarga hanya akan selamat jika Dato Sri Najib kembali memerintah, kerana sifat Dato Sri Najib yang tidak simpan dendam pada musuh politiknya. Mukriz mungkin tidak sedar bahawa kalau orang lain berkuasa selepas ketiadaan bapanya, tak kiralah Anwar ke, Kit Siang ke, Mat Sabu ke, Azmin ke, semua menunggu masa hendak ajar beliau dan adik beradiknya.

    Daripada membazir masa membuat video mempertahankan kebiadapan Mukriz, lebih baik Ratu Naga buat video sempena Perlantikan Johari Abdul menjadi Menteri Besar Kedah yang baru mulai 1 Jun ini. Banyak tajuk boleh guna untuk video ni, tapi yang paling molek, letak “Mukriz, Benih Mahathir Yang Sentiasa Gagal”. Apa taknya, bertanding Ketua Pemuda Jerlun - GAGAL,

    bertanding Ketua Pemuda Malaysia - GAGAL, bertanding Naib Presiden UMNO - GAGAL,
    Jadi MB zaman BN, sekerat jalan kena buang - GAGAL, ini jadi MB zaman Pakatan Harapan dan Bapak dia Jadi Perdana Menteripunpun sekerat jalan kena buang - Sememangnya Mukriz ini Benih Mahathir Yang Maha GAGAL. Kalau bapanya masih hidupun beliau gagal walaupun dibantu bapanya, bagaimana Mukriz yang dikenai dengan nama timangan “Boboy” ini hendak “survive” bila bapanya sudah tiada.

    Dato’ Lokman Noor bin Adam
    Pengerusi Sekretariat Suara Rakyat

    ReplyDelete
  19. Fakta penyatuan umah, Tun bersama topdognya terutamanya DAP macam cacing kepanasan...

    Cubaan demi cubaan, serangan demi serangan, fitnah silih berganti datang dari PH untuk memburukkan pemimpin2 utama UMNO dan PAS...

    Mengapa?

    Kita tenguk fakta yang menakutkan PH terutsmanya DAP...

    Statistik Malaysia

    Warganegara Malaysia : 29,060,000 jiwa...

    Bumiputera : 20,070,000 (69.1%)
    Cina : 6,690,000 (23%)
    India : 2,010,000 (6.9%)
    Lain-lain : 290,000 (1%)

    Bumiputera merangkumi penduduk asal, Melayu dan seluruh suku kaum pribumi di Sabah Sarawak...

    PRU14

    Anggaran kasar kira-kira 90% Cina menyokong PH :

    90% x 6,690,000 = 6,021,000 orang...

    Melayu sokong PH, 30% :

    30% x 20,070,000 = 6,021,000 orang...

    India sokong PH, 70% :

    70% x 2,010,000 = 1,407,000 orang...

    Jumlah : 13,449,000 orang...

    100% Melayu, di tolak 30% yang menyokong PH, maka tinggal lagi 70%...

    Sewaktu PRU14, Melayu yang tidak menyokong PH, terbahagi kepada 2 parti utama :

    》Penyokong BN 35% (Anggaran 7,024,500 orang)...

    》Penyokong PAS 35% (Anggaran 7,024,500 orang)...

    Kem PH memperoleh sokongan 13,449,000 orang...

    Kem BN mendapat 7,024,500 orang...

    Kem PAS mendapat 7,024,500 orang...

    Hasilnya, PH memerintah kerajaan pada hari ini,
    atas dasar fitnah yang bertalu2 kepada kerajaan sebelumnya, di tambah dengan sokongan 30% pengundi Melayu (penyokong PKR, PAN, dan PPBM)...

    Tahun 2019

    Rakyat nampak dengan jelas siapa yang mencaturkan pergerakan2 kerajaan sekarang...

    PPBM cuma mahu mengekalkan kroni dan hegemoni kelangsungan business anak2 Madey...

    PAN, cuma tukang angguk, menjadi khadam sahaja kepada DAP...

    PKR, Ketua Umum (Ketum) dia asyik dok meratib nak jadi PM PM PM jer...

    Dulu di asaskan untuk menentang rejim Madey, selepas 20 tahun angkat semula diktator tu...kadang kepala penipu pembohong Aljub boleh buat kerja bodoh
    asalkan matlamat tercapai...

    Ini lah satu satunya pemimpin yang tak ada prinsip , rendah moral akhlak malah akidah iman keluarga sendiri pun bole jadi taruhan asal dapat jadi PM...

    ReplyDelete
  20. TUN MAHA FITNAH BERUCAP DI LANGKAWI " JANGAN BERGANTUNG NASIB PADA PEMBERIAN USAHA SENDRI" MELOPONG ORANG LANGKAWI DENGOR YEOPPP OOII...!!

    Meh berpantun....

    JANGAN BERGANTUNG PADA ORANG LAGI
    CAKAP PANDAI OTAK BODOH DAN ANGKUH
    KLU BOLE BAILOUT KENAPA NAK RUGI
    KLU RUGI CARI DUIT BAYAR SENDIRI LAH BODOH..!!


    ...KLU ANAK RUGI CUBA JANGAN BERGANTUNG PADA PETRONAS KWSP TH ..
    CAKAP NNPK PANDAI TAPI BODOH...


    miajalipahJr

    ReplyDelete
  21. KAT KEDAH MAMAKNDA MINTA ORG ISLE BUAT MASJID SENDIRI BUKAN MINTA SUMBANGAN BINA MASJID...MELOPONG ORG KEDAH NENGOR YEOPP OOII...!!

    MEH PANTUN...


    DAH RAMAI DAH BINA MASJID SENDIRI
    TAK PAYAH MENYIBUK SANGATLAH KUTTY
    WALAU SUMBANGAN DENGAN NIAGA ROTI
    NIAGA ROTI LINGKUP MINTA SUMBANGAN KRONI

    BINA MASJID DENGAN KUDRAT SENDIRI
    UMAT MESIA DAH BUAT LUAR NEGERI LGI
    TAK PAYAH NAK TUNJUK ISLAM LAH KITTY
    BETULKAN AKIDAH ANAKCUCU COMANGO INI


    ALAHAIIIII MARINA GEREJA SENYAP SUNYi BILA PAPA JADI PM... NAK TUTUP KEGIATAN COMANGO GAY LGBT TOKSIK LAH TUUU.....!!! UMAT ISLAM MINTA BUAT MASJID SENDIRI ANAK SIBUK PERGI GEREJA

    ALAHAIIIII...!!

    TAK PAYAH HIPOKRIT ... SLOGAN ISLAM DAH CIPTA KE BLOMMM NNTI JAJA SLOGAN PULAK...??


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  22. tun mintak kalau buat masjid jangan minta sumbangan... buat sendiri guna duit sendiri..

    dah bersepah org mesia buat dah tun.
    kat luar negara ramai org mesia buat masjid guna duit sendiri lagi. tak payah nak menyibuk sangat tunjuk islam tu. anak pempuan sibuk ke gereja bapak suruh buat masjid. niaga roti lingkup mintak kroni sumbangan bailout lagi ada lah...

    betulkan akidah anakcuvu COMANGO toksik baru cakap pasal islam. srjak bapak jadi PM marina gereja lansung senyap sunyi ... takut kegiatan gereja G25 comango toksik gay lgbt
    di ketahui ramai bagi gambaran bapak nya pejuang islam suci.

    slogan islam dah cipta nnti bole la jaja slogan islam pulak nanti

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. mohon cahaya nur majid delete komen tak guna minah indon ini... ini sabotaj dari macai pH

    ReplyDelete
  26. walaunnnn nk reverse sikologi la tewwww... alahai KD

    najib kan ade buat apa salah org lain

    kami dah janji dati ari pettama jadi pembangkang apa saja nk bangkang dengan fakta data bukti bukan fitnah..!!

    lawan drngan fakta....!!! bukan lawan dng fitnah...!!

    ReplyDelete
  27. mohon siar kegiatan marina gereja..CT Kassim G25 dan golongan pluralisma murtad liberal islam... mereka bergerak dalam senyap mereka sangat aktif sekarang cuma nak cover Tun konon pejuang islam suci maka kegiaran marina gereja disenyapkan buat sementara waktu....!!!

    ReplyDelete
  28. https://www.nst.com.my/node/280648/amp

    sapa peeompak negara...??

    ReplyDelete
  29. ANOKCUCU LEE KWAN YEW KAHWIN GAY KINI
    ANOKCUCU ATOK BILO PLAK NAK DECLARE NI
    BAHANA BAILOUT KAYA ROMPAK CARA HARAMI
    AKIBAT FITNAH JIJIK MAKA TAK BERKAT REZEKI....


    ANAKCUCU ATOK DAH JULANG PLAKAD COMANGO TOKSIK... DECLARE BLOM LAGI


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  30. ANAK CUCU LEE KWAN YEW GAY RUPANYA
    TAK SELINDUNG MENGAKU TERUS TERANG
    ANAKCUCU ATOK KESAYANGAN CAMNER PULA.?
    COMANGO TOKSIK PLAKAD DAH LAMA DI JULANG

    KIKIKIKIKI....LEE KWAN YEW DAN TUN AKIBAT DAN BAHANA HASIL MAKAN DUIT ROMPAKAN NEGARA SECARA HARAM


    ... SELAMAT HARI RAYA...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  31. BANG NON NAK GI UMRAH NGAN JIJAH
    PAS NI BERTALU LA GAMBO DI MEKAH
    TUNJUK BANG NON DAH BERUBAH KAH..??
    KAH KAH ATAU PLURALISMA MASIH MENJAJAH



    KAH KAH KAH KAH...MACAI TERKINJA KINJA LAHHH...!!!


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  32. PERTEMUAN ALJUB MAMAK SETIAP BULAN
    DAH SETAHUN 12 KALI PERTEMUAN DEPA
    SEKO MENGHARAP SEKO HANGIN SATU BADAN
    KIKIKI KITA TENGOK SAPA YANG KENAAA..


    KIKIKIKI... GILO BABI TAK ADA PORTFOLIO TETIBA NK JADI PM...
    TIMB PM SEPAT KERING MACAM ORANG BANGANG TAK ADO FUNGSI LANGSUNG...!!


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  33. MAJLIS IFTAR PAK MAUN MULA LANGKAH
    IFTAR DIKUIL PULAK HARAMJADAH CIPAN
    INGAT COMAMGO PLURALISMA TIADA DAH.?
    INI PERMULAAN TUNGGU ALJUB PM KE 8


    DARI DULU DAH INGATKAN AGENGA PLURALISMA MURTAD COMANGO HARBI SYIAH KAFIR SEDANG TUNJUKKAN WAJAH SEBENARNYA...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  34. LEPAS NI BOLE SEMBAHYANG RAYA DIKUIL PULAK
    NO WONDER KUTY CKP MASJID BINA SINDRI
    AGENDA COMANGO ANAKCUCU JUGA MAMAK BAWAK
    LINGKUP MESIA DENGAN AJARAN PLURALIS SYIAH HARBI


    MACAI MACAI SEKELIAN TEPUKKKKK..

    MARRY HARI RAYA IDULFITRI DIWALI


    KIKIKI..


    miajalipah JR

    ReplyDelete
  35. mula iftar pak maun aljub pluralisma rasmikan, dah duga lepas ni iftar kat kuil, esok semayang raya kat kuil skali yer, tulat qiamulail pun kat gereja mcm marina gereja sllu pergi, pas tu semayamg jumaat pun buat kat tokong pulak....haahh Jon Doe, KD, pomen bawah tanah, yeop cikminah hang kasi tepukkkkk kuat kuat satu kali...


    kikikik...

    ReplyDelete
  36. Si Maza pekak kaw kaw kena maki dng keling pariah suma macai PH bole buat tatau saja....??kikikiki..

    mujahit bole buat apa skg ni...??

    kikikiki..

    ReplyDelete
  37. PM KE 4 ARUAH JALIL IBRAHIM DI BUNUH
    PM KE 7 ARUAH ADIB PULA TERBUNUH
    TIADA SEKO JATUH HUKUMAN PEMBUNUH
    ASAL JADI PM MESTI ADA KEs BUNUH...

    PUIIII...!!


    miajalipahJR

    ReplyDelete