Friday 28 February 2020

THE PROMISED LAND: PEMIMPIN KENA TEGAS .

Bismillahhirrahmannirrahim.

Akhirnya!!!! Bakal berlabuh juga.

Lawan yang diangkat sebagai kawan lalu bersubahat untuk memusnahkan orang "yang tak berkenan dihatinya'  sehingga membuatkan hancur lebur hati dan persaaan seluruh umat Melayu Islam dinegara ini dengan cacian  serta makian yang dipalit secara menyeluruh tanpa batas akhirnya kesepakatan atas nama  maruah Islam Dan maruah umat Melayu berjaya juga diakhiri.

Secara harfiahnya batang tubuh Muhyiddin bukanlah watak yang mahu diangkat Dan juga bukan atas kerelaan diri beliau sendiri, namun perancangan Allah SWT mengatasi segala helah yang beliau bentangkan.

Samaada ego masih tetapi membaluti diri mahupun berpendapat diri sendiri melebihi orang lain..hanya Tuan punya badan saja yang tahu.

Walaupun Kerajaan yang baru ini bakal ditubuhkan dan masih mengekalkan beberapa susuk yang berada diKerajaan yang ditumbangkan mereka sendiri, namun kerosakkan' dan kemusnahan yang telah dilakukan dibawah Kerajaan Yang Tumbang, perlu disiasat Dan diambil tindakan juga.

Kerajaan Baru perlu menjelaskan kepada rakyat kenapa hutang negara meningkat dengan mendadak dalam masa 2 tahun ini.

Begitu juga perlu dibentangkan kemana Dan dimana perginya hasil yang dikaut atau  dibelanjakan terhadap penjualan berapa harta negara terutama aset luar yang bernilai berbillion Dollar itu.

Begitu juga halnya dengan harta milik Tabung Haji atau harta umat Islam terutama ladang ladang sawit yang berpuluh ribu ekar tersebut. Semua itu perlu disiasat.

RCI seperti yang disarankan olih Asraf Wajidi terhadap tuduhan salah urus TH perlu dilakukan demi Rule Of Law.

Kes Adib, kes pendukong pengganas LTTE, kes tuduh Tentera Makan Tidur, kes Bendera Dan kes penghinaan terhadap agama Islam Dan kes Penghinaan terhadap Institusi Raja Raja Melayu, perlu diangkat kemuka pengadilan.

Kes Jawi Dan kes Pengiktirafan UEC Dan Dong Zong yang rasis perlu diberi keutamaan.

Kes warga Cina yang berada terlebih lama Dan kes dapat kewarganegaraan  Dan kes  penipuan IC perlu diberikan keutamaan. Kes ini sangat memudaratkan untuk Masa depan.negara ini terutama warga China.

Selagi Pemerintah takut untuk menguatkuasakan undang undang terhadap perlakuan extrem bukan Melayu,.maka..jangan takut takut untuk ambil tindakan.

Hindraff ke, Bersih ke atau siapa saja yang mahu merosakkan perpaduan Dan keharmonian negara maka.. tindakan undang undang secara maximum perlu dikenakan.

Perlu diberi pengajaran.. agar Perlembagaan Negara ,.Agama Islam Dan Hak Orang Melayu jangan dipertikaikan lagi.

Melayu UMNO dan Melayu PAS perlu tegas dalam Hal Hal yang melibatkan Institusi Raja Raja Melayu, Agama Islam Dan Hak Orang Melayu n Bumiputra.

Inshaallah...

Allah SWT akan merahmati Kita semua bilamana kita menjunjung kebaikkan dan keikhlasan.

Cahaya Al Majid.

Mana Mana kelompok yang tidak berpuashati Dan mengajak rakyat turun kejalan raya untuk memprotes keputusan YDPA nanti maka akta :
Penderhakaan terhadap perintah YDP Agong perlu dikenakan.



No comments:

Post a Comment