Saturday 30 May 2020

THE PROMISED LAND: SAH !!! MAHATHIR DAN SINDROM PEMBONGAKNYA!!!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

Kerana terlalu kerap keluar masuk parti terutama parti UMNO apabila Mahathir tidak sehaluan dengan Presiden.

Terkini Mahathir tidak perlu untuk keluar Bersatu kerana  ada permasaalahan dengan Presiden, beliau tidak perlu dipecat olih Bersatu, olih  kerana tindakanya mahu duduk sebarisan dengan Pakatan Harapan atau kem pembangkang pada persidangan Parlimen tempoh hari, maka secara automatik keanggotaan Mahathir didalam Bersatu gugur dengan sendiri.

Tetapi bagi diri Mahathir semua itu tak da hal, konon kononnya semua orang akan tunduk dengan kemahuannya.

Kerana sudah terlalu lama memimpin mahupun kuasa selalu berada didalam gengamanya, Mahathir langsung tiada rasa malu dalam melakukan apa saja seolah olah tiada benteng pemisah buatnya.

Apa yang terjadi kali ini, gameplan yang beliau buat telah memakan diri dia sendiri.

Bermula dengan perletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri sehinggalah beliau hilang kelayakkan sebagai Pengerusi PPBM angkara keangkuhan diri dia sendiri, kini, sifat dengki dan busuk hati terhadap Muhyiddin amat menyerlah.

Kini Muhyiddin dijadikan sasaran apabila Muhyiddin telah disahkan olih YDP Agong sebagai Perdana Menteri, apabila YDP Agong telah berpuashati dan mendapati Muhyiddin telah menerima majoriti sokongan dari Ahli Parlimen.
Olih itu tiada kecacatan dari segi pelantikan mahupun dari segi Perlembagaan.

Semua orang tahu bahawa Mahathir tidak mahu Anwar Ibrahim menggantikan beliau sebagai Perdana Menteri dan dalam masa yang sama juga beliau tak suka dengan parti DAP. Tetapi pada masa yang sama juga Mahathir juga mengatur langkah bagaimana mahu meleraikan ikatan PPBM dengan Pakatan Harapan.

Tetapi kali ini perancangan Allah SWT mengatasi segalanya.

Sifat buruk,tamak, dengki dan mengkhianati janji amat terserlah pada diri Mahathir. Tiada apa yang terselindung lagi kini.

Dengan kuasa Ahli Parlimen yang disandang kini, beliau mula membuat onar.

Berbekalkan dengan 5 kerusi Parlimen PPBM yang berada dibelakangnya berserta DAP,PKR dan PAN , Mahathir merasakan yang beliau telah mempunyai cukup majoriti kerusi untuk "gempuran undi tidak percaya' terhadap Muhyiddin.

Hahahah...
Kali ini sejarah negarawan yang terbilang namanya iaitu Mahathir Mohamad bakal dimalukan sendiri olih rakan sekutu nya.

Kali ini Mahathir akan sedar diri bahawa pembelotan beliau terhadap Anwar Ibrahim dan DAP yang dengan sengaja menafikan hak jawatan Perdana Menteri Anwar Ibrahim dan terbubarnya Kerajaan Pakatan Harapan yang bertunjangkan DAP, bakal dibalas dengan memalukan Mahathir.

Kepada rakyat Malaysia marilah kita saksikan episode yang bakal memalukan Mahathir dan Empirenya yang bakal dikenanag masyarakat sampai bila bila.

Niat Mahathir hendak memalukan Muhyiddin tetapi perkara yang lebih memalukan menimpa Mahathir.

Hamzah Zainuddin dah baraikan kehendak Mahathir
Zahid Md Arip Bekas Setiaisaha Politik Mahathir pun dah buka tembelang

Mahathir nak tipu apa lagi???

Berani ke Mahathir angkat sumpah laknat macam Najib , bagi menafikan apa yang dituduh olih Hamzah dan Zahid Md Arip.

Mahathir berani ke???atau sama macam Anwar Ibrahim yang tak.brani angkat sumpah menafikan salahlaku luar tabeii...

Cahaya Al Majid.




1 comment:

  1. Salamullah.Pertama Allah makbulkan doa Almarhum Ustaz Fadzil Noor dan babak seterusnya Kifarah mula melanda! Bukan setakat Tun tapi semua yg nk menjahanamkan Islam dibumi bertuah ini.Tun & The Gang merancang.Allah Maha Perancang dan Menentukan.

    ReplyDelete