Wednesday 28 August 2013

GILIRAN INDIA PULA MENGHINA ISLAM : PERBUATAN YANG DISENGAJAKAN

SEMAKIN KITA BERDIAM DIRI SEMAKIN GALAK PULA KAFIR INI MENGHINA
HAI ORANG MELAYU!!! MASIH NAK DIAMKAN KE KELING NI!!!!
TUJUANNYA SEMATA-MATA UNTUK MENGHINA ISLAM
PERANGAI KELING NI SEMUANYA SAMA
YANG JAHAT JADI GANSTER
YANG PANDAI SIKIT JADI PENGHINA AGAMA
KALAU KERAJAAN TIDAK BERTINDAK JUGA
ORANG MELAYU AKAN MULA ANGKAT PARANG!!!

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Terima kasih Karim"s Blog diatas maklumat ini.

Kalau zuriat tu sememangnya berketurunan  'pariah"  celup macammana pun tetap 'pariah ' juga perangainya.Apa yang India ni tidak berpuas hati dengan agama Islam . Tidakkah mereka sedar bahawa kebaikan orang Melayu Islamlah yang membenarkan 'nenek moyang'nya mencari rezeki dibumi ini. Apabila sudah 'berduit' sedikit orang Melayu juga yang dihina. Sememangnya  bangsa ini merupakan bangsa yang tidak tahu mengenang budi. Memang binatang standard nya.


                   Lagi Penghinaan Terhadap Islam – Kini Di Publika Sri Hartamas

Pameran bertajuk Pameran Seni M50 – Selamat Hari Malaysia anjuran Artemis Art KL mempamerkan salah seorang pelukis bernama Anurendra Jegadeva dengan tema lukisan ”ABC For The Middle – Age Middle Classes”. Salah satu lukisannya melakarkan mesej penghinaan dengan menyebut “I for Idiot” beserta dengan tulisan khat basmallah terbalik di bawahnya – yang jelas menunjukkan unsur niat yang jahat oleh pelukis tersebut. Manakala untuk J dan K pula di buat “J for Jesus” dan “K for Krisna” – tanpa ada sebarang unsur penghinaan.

                                  Anurendra
Kita meminta pihak polis menjalankan siasatan ke atas beliau serta penganjur pameran seni tersebut seterusnya mengambil tindakan sewajarnya.

Nampaknya kaum India dan Cina  sememangnya mengundang perbalahan kaum , sememangnya
mereka ini benar-benar menginginkan pertumpahan darah berlaku. Tanpa rasa hormat kepada sensitiviti umat Islam dan orang Melayu, kaum ini nampaknya berasa besar diri.

                                                          Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

3 comments:

  1. if you 'see' things in a negative way.....things would be bad....but if you 'see' things in a positive ways...I might mean Israel.....tolongs la, hentikan perbuatan fitnah ni......

    ReplyDelete
  2. The painting dosen't reflect the images of Israel. Apa motif pelukis memaparkan 'ayat basmallah terbalik". Adakah ini 'fitnah'?

    ReplyDelete
  3. Antara Hinhduk dangan Ular siapa labeh bahaya..?? Urang tuhak kitak dulu2 ada tinggalkan pesanan. Kalo hikam jumpak Hinduk dangan Ular siapa mahu dibunuh duluk..?? Jangan ragu2 hikam ambil buluh kuning pelupuh hinggak matik si Hinduk ituk duluk..

    ReplyDelete