Sunday 1 December 2013

THE PROMISED LAND : 'ILMU ' MEMBUAHKAN HASIL - KEGIGIHAN YANG PERLU DIIKUTI ANAK MELAYU

MOHD NAJIB ASADDOK
Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Teruja, kagum dan berbangga dengan pencapaian yang diperolehi olih Mohd Najib melalui ilmu yang dimiliki didalam menjana pendapatan tanpa perniagaan yang berbentuk  fizikal . Dengan memenafaatkan kemudahan 'internet' anak muda yang berusia 30 tahun yang berasal dari Labis ini, kini bolih tersenyum bangga diatas 'kerahmatan' dan 'rezeki' yang diperolehi melalui 'akal fikiran' yang dibekalkan olih Yang Maha Esa.

Berasal dari keluarga yang serdahana dan menjadi yatim ketika berumur 11 tahun dan tinggal dikampung bersama ibu dan 5 adik-beradik yang lain dimana ibunya berkerja disalah sebuah Kilang di Labis, kini semua sejarah lama itu 'hanya' tinggal kenangan.

Kegigihan anak muda yang bergelar Graduan dari UITM ini, kini, merupakan 'peneraju' salah sebuah 'rangkaian perniagaan berteraskan Internet' yang berjaya dan sedang meningkat naik .Bapa kepada 3 orang anak ini, kini , bergerak laju menuju 'puncak' dimana 'rangkaian perniagaan internet ' yang diusahakan semakin diminati ramai dan menjadi 'ikuitan' bakal-bakal pengusaha mahupun usahawan 'trend' terkini.

Dengan pendapatan yang lumayan yang diterimanya melalui 'perniagaan internet' yang diusahakan dan kini telah melebihi 5 angka, membuatkan beliau ingin 'berkongsi' ilmu yang dimiliki untuk di kongsikan dengan orang ramai terutama kepada mereka-mereka yang ingin menambah pendapatan atau mereka yang ingin memulakan perniagaan tetapi tidak mempunyai modal.

Untuk keterangan lanjut  bolihlah melayari  beliau disini http://bit.ly/noorshila

Admin amat teruja dengan pencapaian anak muda ini.

                                            ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment