Sunday 7 July 2019

THE PROMISED LAND : UMNO JANGAN SILAP 2 KALI!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

Jangan pisang berbuah dua kali. Sepatutnya kekalahan dahulu yang memalitkan UMNO dengan kerakusan pemimpinya yang dilihat rakyat sebagai penjahanaman bangsa dan negara sepatutnya ditolak awal awal.

Kini Najib Razak dan Zahid Hamidi terpaksa turun naik mahkamah bagi menghadapi tuduhan salah guna kuasa dan rasuah. Berpuluh puluh kes dipalitkan atau tersandar pada batang tubuh mereka berdua.

Samaada sesuatu kes itu "lekat" atau "tidak" terhadap mereka, namun, implikasi yang akan terseret sama dengan dakwaan atau tuduhan tersebut adalah UMNO itu sendiri.

Walaupun kes Najib terhadap SRC International dilihat sebagai  amat " lemah" untuk memalitkan diri Najib, namun, pegheretan beberapa saksi yang berpaksikan kepada kepentingan SRC atau Pejabat Peguam Negara , dikira kini kemenangan berpihak kepada Najib walaupun kes sudah berjalan melebihi 40 hari.
Belum terlihat lagi "nas" sahih mengatakan bahawa arahan datangnya dari diri Najib melainkan hanya andaian yang mendahului fakta dan bukti nyata

Tetapi kalau Zahid merasakan bahawa kes /tuduhan terhadap beliau adalah lemah dan bertujuan politik, sememangnya salah besarlah Zahid.

Walaupun kes Zahid belum lagi diperdengarkan dimahkamah seperti kes Najib, namun, indikasi yang telah dibacakan olih Mahkamah, pembelaan untuk kes beliau amatcerah untuk beliau disabitkan.

Apa.yang berlaku.kini dengan kembalinya Zahid Hamidi sebagai Presiden UMNO dilihat bakal merencatkan keutuhan UMNO. Semasa percutian Zahid UMNO telah dilihat ada berlaku perubahan kearah penerimaam.orang Melayu terhadap UMNO semula, tetapi apabila Zahid Hamidi memutuskan untuk kembali menerajui UMNO setelah bercuti 6.bulan, ketidakselesaan orang Melayu mula terlihat kini.

Walaupun Zahid berpegang kepada.keyakinam bahawa beliau memenangi jawatan tersebut secara pemilihan namun satu perkara.yang.perlu diteliti adalah beliau dipilih sebelum terdapat tuduhan atau dakwaan dimahkamah berhubung rasuah atau salah.guna kuasa keatas nya.

Olih itu.untuk mengelakkan Parti UMNO dijadikan senjata "keceman" atau " kutukan" olih Parti Kerajaan serta masyarakat maka seeloknya Zahid Hamidi mengundurkan diri dari jawatan tersebut dan.biarkan kepada pemimpin.lain untuk mencorakkan UMNO semula tanpa kelibat Zahid mahupun Najib.

Kalau pengorbanan sebesar inipunntidak sanggup dilakukan olih Zahid, maka, eloklah UMNO melakukan undi tak percaya terhadap Zahid.

Cahaya Al Majid.

63 comments:

  1. jon doe budak terencat akal meh leer... sile sile lehh..


    kikikiki

    ReplyDelete
  2. Di bawah Jibby UmNo telah menjadi kaum yang berpaling daripada jalan yang lurus.

    Apabila parti ini digunakan sebagai perisai kepada segala pengkhianatan yang dilakukan oleh Jibby, ia sudah hilang keramatnya sebagai parti yang menanungi bangsa Melayu. Keramat yang besar ketika Tun M menjadi Presidennya.

    Apabila Jibby mengambil Yahudi Zionist APCO sebagai penasihat kerajaan, berwala kepada Nasrani Zionist Trump, maka jadilah UmNo kaum yang berpaling.

    Apabila parti ini menubuhkan satu unit tentera cyber yang kerja mereka hanyalah berterusan berdusta demi mempertahankan pendustaan, kemungkiran dan pengkhianatan pemimpin-pemimpin mereka, maka lengkaplah parti ini menjadi sebuah jemaah yang memiliki ciri lengkap munafik mutlak iaitulah fujur di dalam berdebat.

    UmNo adalah satu pasukan bathil yang sedang di dalam tempoh-tempoh terakhir kewujudannya selepas ia Tersungkur di Persada Takhta selepas tewas kepada satu pasukan yang diketuai oleh PM-7.

    Sebagaimana Al-Arqam yang telah Tersungkur Di Pintu Syurga di tangan PM-4 dan tidak lama selepas itu ia lenyap dan hanya tinggal di dalam lipatan sejarah, sebegitulah UmNo kini sedang melalui jalan yang sama.

    UmNo akan lenyap pada hari berlakunya pertempuran klimaks di antara mereka dengan sekutu-sekutu mereka dengan pasukan Tun M dengan 313 pendokongnya.

    Lenyapnya UmNo dan pasukan-pasukan bathil yang lainnya bakal menjadi rahmat yang sangat besar buat bangsa Mim, negara Mim dan umat Mim.

    Zahid sedang membawa UmNo ke arah itu.

    Apabila datang kebenaran maka lenyaplah kebathilan dan apabila yang bathil itu lenyap ia tidak akan kembali lagi.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  3. TAK ABIH ABIN DI ULANG KINI
    PANJI KUNYIT KAN KIBAR TINGGI
    ITU FAKTA APA NAK TIPU APA LAGI
    TEPUK JER PANJI MANA LINGKUP NNTI



    PUIIIIII...!! PANJI2 KUNYIT SEDANG BERANTAKAN

    ReplyDelete
  4. LATEST NEWS WAHAI MACAI KUNYIT KINI
    ATOK KAU IN CONTROL THE SITUATION
    ATOK CONTROL GENG KUNYIT ALJUBORI
    APA2 PANJI KUNYIT SESAMA LAWANKAN
    TAMBAH POPCORN ITU JER YG KAMI BERI


    TUNGGU RAYA AJI YAA ..KUNYIT GADUH BESO LAGI KIKIKIKIKI... HAAHHHH APA HAL NI SESAMA SINDRI GADO2 ...!! GADUH JANGAN TAK GADUH.... KIKIKIKIKI...


    SESAMA KUNYIT GADUH SUDAH LAMA JADI KENYATAAN YESSS.. !! TEKAAN KU BENAR DAN NYATA..

    #TAMBAHPOPCORN

    ReplyDelete
  5. mudah di baca..PAS KAN ADA ...!!

    HARAMKAN UMNO SEGERA...!!

    KARMA FITNAH JIJIK MAKAN TUAN FITNAH BILA PENEROKA BOO ASSMIN DAN ATOK FITNAH..


    KAU HADAM KAN FITNAH YG KAU LEMPARKAN ALLAH BAYAR 'CASH' DI DUNIA LAGI...!! KUBO KATA MARI RUMAH ISTANA KATA BERAMBoS PERGI ... LAGI RENTA NAK MATI FITNAH MENJADI JADI...

    ReplyDelete
  6. Sdr Al-Majid, pohon tampal.

    -------------

    Malaysia sebagai sebuah negara yang dirahmati tidak akan menangis untuk melihat seorang bekas banduan pesalah liwat yang diampunkan mengangkat sumpah jawatan menjadi Perdana Menteri negara ini.

    Tun telah bersetuju untuk memegang jawatan PM selama separuh penggal sebelum menyerahkannya kepada Brader. Maka di dalam keadaan tersebut hanya ada dua jalan bagaimana Malaysia akan selamat daripada memiliki seorang PM yang menjadi pengamal liwat ini iaitulah dengan Brader menarik diri daripada perlumbaannya mahu menjadi PM, atau dengan Brader sendiri melanggar Tun dan tewas di dalam percubaan untuk merampas kuasa Tun, kerana apabila Brader melanggar Tun, Tun dengan sendirinya terlepas daripada perjanjian dengan Brader di atas alasan Brader yang memungkiri bahagiannya di dalam perjanjian.

    Jalan yang pertama itu, kelihatan amat mustahil. Brader yang kemaruk mahu menjadi PM tidak mungkin akan melupakan hasrat itu begitu sahaja.

    Jalan kedua itu pula amat berkemungkinan, dan itulah yang akan berlaku. Brader akan melanggar Tun dan tewas.

    Ketika orang lain melihat khabar mengenai undi tidak percaya ini hanyalah satu khabar angin yang barangkali berlaku dan barangkali tidak, saya pula melihat percubaan untuk menjatuhkan Tun oleh kesemua lawan-lawannya yang bersekutu adalah satu khabar nubuwwah dan ia akan berlaku, dan undi tidak percaya adalah salah satu jalan bagaimana ia akan berlaku.

    Walaubagaimanapun pertempuran akhir ini tidak akan berlaku di Parlimen sebaliknya berlaku di Persiaran Perdana Putrajaya. Maka apa sahaja keputusan di Parlimen tidak akan menjadi muktamad sebaliknya ia akan membuka jalan kepada berlakunya perlawanan muktamad di Putrajaya.

    Sebagai ayahanda kepada Putrajaya pasukan Tun tidak akan tewas kepada mana-mana pencabar pun ketika mereka bertembung di Putrajaya. Sebaliknya pasukan ini akan menerima 'pertolongan' untuk menang mutlak di Putrajaya.

    Keputusan pertempuran akhir ini juga telah diketahui dan dikhabarkan, iaitulah kemenangan mutlak Pembawa Panji Hitam bersama-sama 313 pengikut-pengikutnya yang menyaksikan kemunculan panji-panji mereka yang berwarna hitam tanda kemenangan mutlak pasukan mereka.

    Dan ia akan berlaku hampir serentak dengan matinya raja Penjaga Baitullah dan diikuti dengan berlakunya perebutan takhta di antara 3 orang putera raja yang menyaksikan ketiga-tiganya gagal mendapatkan takhta tersebut, petanda bahawa Penjaga Baitullah yang berikutnya tidak lain adalah Khalifah Akhir Zaman yang bakal dimasyhurkan dan ditabalkan kekhalifahannya oleh si Pembawa Panji Hitam dari Timur yang pasukannya baru saja menang mutlak di negerinya yang terletak di Timur.

    Para pembenci kebenaran yang gemar mempersendakan saya dan bertanya bilakah panji hitam akan dikibarkan, sila ambil perhatian akan petanda-petanda yang telah diceritakan. Asal sahaja apabila kalian sedang melalui tempoh berputus asa (iaitu tempoh di antara kalian sedar akan ditewaskan secara mutlak dengan tempoh kalian benar-benar tewas mutlak), bersaksilah sahaja bahawa kalian semua telah pun diberikan peringatan.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen mengarut dan dusta dari seorng nujum sesat.

      Delete
  7. ALAMAK ALOLOLLO PANJI PANJI HITAM DAH TIBA
    PERINGATAN KEPTEN KUNYIT PULAK DAH TIBA KATENYEE
    KALAU TAK KIBAR MASUK NERAKA TINGKAT MANA
    KALAU KIBAR MASYUK SORGA PINTU CELAH MANA..??


    KALAU KAMI JADI PENONTON KIRA SORGA GAK KER..??
    SUPPORT MORAL TEPUK MANA LINGKUP DULU KIRA PAHALA YER..?
    PANJI KUNYIT MERECIK HAWAW DEPA CAMPAK MANA
    OOOHH MUNGKIN HITAM + KUNING KIRA PANJI HITAM GAK YE..??


    KIKIKIKIKI.... HEBAT JON DOE NI ULANG SAMPAI HADAM MACAI DI GORENGNYER



    KIKIKIKIKI...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  8. JANGAN GHAIRAH SANGAT KJAAN ATOK NI
    GAS PASIR GUDANG DEPA BUAT BODO SUMA
    FAKE DEGREE PUN ATOK BUAT BODO BABI
    SEMBURIT HAWAW AJMIN PUN ATOK BODO AJER


    DAH LA FAKE DEGREE PENIPU PLAK LAGI
    INI ATOK CUMA BOLEH TUTUP MATA KINI
    ATOK TELONYA DI CLAMPING TOPDOG DAP
    ADA ATI NAK BUNYI UNDI TAK CAYA MARI



    KIKIKIKI... TUAN PUAN SEMUA INI KERAJAAN BODOH .. PASIR GUDANG SMPI SKG TAK BUNYI BUNYI... KES ROGOL ALA INI ATOK BUAT BODOH MATI KES SEMBURIT MACAI BUAT GELI GELI..



    KIKIKIKI... JGN HARAP DAH INI SUMA 'NATO' = NO ACTION TALK ONLY


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  9. KES SEMBURIT PUN ATOK WAT GELI GELI
    KES ROGOL ATOK WAT BODOH GILA BABI
    TELO ATOK KAN CLAMPING TOP DOG DAP
    ADA ATI NAK BUNYI UNDI TAK CAYA MARI


    PUIIII..!! JGN HARAP SSGT KERAJAAN FITNAH ATOK TAK BOLE BUAT APA PUN.. GELI GELI JER

    ReplyDelete
  10. SELAMAT HARI JADI ATOK KE 94 KITEEE.!
    94 ALOLOO INI TADA ONG PUNYA NUMBER
    MAKNA ANAKCUCU KRONI MATI SEGALANYA
    KIKI SEMOGA FITNAH JIJIK IKUT SERTA


    KIKIKIKIKI..!!


    INI NUMBER 94 MANYAK SIAL PUNYA ERTI
    SUMA ANAK BINI CUCU KRONI MATI SEMUA
    SEMOGA FITNAH IKUT KUBO SIMATI NNTI
    SELAMAT LAH MESIA DARI FITNAH AKHIRNYA


    KIKIKIKI... SELAMAT HARI JADI ATOK RENTA YG KE 94

    (PSSSTT.. ITU NO 94 ADA MAKNA TU....KIKIKIKIKI...)


    HAAHH MACAI SEMUA "NYANYI SELAMAT HARIJADI PADA ATOK KAU.

    AJOMM 'ALLAH SELAMATKAN ATOK KAMU... ALLAH SELAMATKAN ATOK KAMU.. TERUSKAN NYANYI'..!!

    DENGAN IRINGAN KOIR MARINA GEREJA


    PISSSSS YOOOO...!!


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  11. SELAMAT HARI JADI ATOK FITNAH
    IJAZAH PALSU EXCO MEROGOL PULAK
    SEMBURIT PUN ATOK WAT HARAMJADAH
    INI KERAJAAN PH MME BODOH PEKAK


    KIKIKIKI... HAPI BESDAY ATOK.. 94 DAH CUKUP CUKUP LA BUAT FITNAH

    SUDAH SUDAHH LA BUAT FITNAH JIJIK


    HAAHHH TEPUKKKK....!!

    ReplyDelete
  12. Kalau ada yang membela pencuri, pengamal rasuah dan penipu maafkan lah mereka. Ini bukan salah mereka tapi salah ibu bapa mereka kerana tidak mengajar nilai2 murni kepada mereka.

    ReplyDelete
  13. Shabas hakim besar majid. Dengan keputusan hakim besar ini najib harus di bebaskan dengan segera. HAAHHHH TEPUKKKKKK...!!

    ReplyDelete
  14. EXCO PERAK KAKI ROGOL@FAKE DEGREE MASIH BERTUGAS.. ATOK BUAT HANAT BODOH... LAGI RENTA LAGI BODOH

    AJOM PANTUN

    KALAU ORANG LAIN MINTAK BRRCUTI
    ATOK BOLE BUAT APA BODO PEKAK AJER
    TELO DI CLAMPING TOP DOG TOKONG DAP
    ADA ATI LAWAN TOP DOG KASI UNDI TAK PERCAYA



    KIKIKIKI... BABI PUNYA ATOK BISU MACAM HANATTTT...!!

    ReplyDelete
  15. NEWS TODAY

    BOBOI READY BECOME PM - 8 ...!!


    TEKOJOT GODANG ALJUB SMPI TELENG
    ALJUBORI SENTAP SAMPAI TERGAMANG
    KETEMENEH BOBOI JANGAN TGK ENTENG
    ADIAH BESDAY DARI ATOK KESAYANGAN


    KIKIKIKI..

    ReplyDelete
  16. FUYOO BANG NON JUMPA NELAYAN PULAU PINANG KINI
    BAKAL PM KE 8 TU TUNJUK PERIHATIN LAH KANNN
    INGAT KAMPUNG BUAH PALA LAGI TAK APA DAH JADI
    SILAP ARI BULAN KENA GORENG MCM KG BUAH PALA INI NELAYAN



    KIKIKIKIKI.... ARI NI KE PUTARJAYA 2 MINGGU MASALAJ KG BUAH PALA SELESAI... MME SELESAI PUN BUAH PALA PUN TAK JUMPA LAGI


    KIKIKIKIKIKI...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  17. berok KD masih meroyan

    meroyan lah citer pasal apa yg Kera Jaan Pakatan Hancing dah buat

    aper kemajuan...

    nih tidak...dok merapu macam berok mat yeh

    Kluang diamond ni specis asal dari Berok ker macam teori darwin

    hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. KD terlebih minum air jampi mengarut john doe dan bnyk mkn taik jon doe nujum mengarut sebab tu dia semakin bodoh dan mudah dibodohkan. Kih kih kih

      Delete
  18. KD bodo merenyeh renyeh pasal UMNO dah brambos buat caea brambos..kau bela jer atok renta ko tu.. jom doa panjangkan umo atok kau 120 tahun lagi... klu atok tak ada nnti macai dan keturunan bodoh makan fitnah tak selamat plak nnti..

    klu tak 120 , 20 tahun pun ok lah


    mintak koir marina gereja amin kan.. ok tak KD... marina hereja comango tu fakta ... atok fitbah pun fakta terkial kial AG mintak tangguh kes 1mdb


    mikikikiki.. alamak delete plak..

    cahaya majid bole siar..


    kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. KD tak boleh siar sbb takde telor, kalau ada pun semakin membengkak jdi burut.

      Delete
  19. KJ NAZRI NI BARUA DAP KUTTY
    BERAMBOS SAJA DARI UMNO KINI
    OR HARAMKAN UMNO DARI MESIA INI
    PAS KAN ADE KICIK PUNYA HAL NIH
    LAWAN PLURALIS MURTAD SYAHID MENANTI


    ...MASUK TAHIN KE-2 KRS 1MDB LANSUNG TAK MENJADI... KARMA FITNAH MAKAN DIRI


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  20. INI LAH KERAJAAN BODOH SIAL MAMAK KUTTY
    KARMA FITNAH JIJIK AKHIRNYA MAKAN DIRI
    KERAJAAN PENIPU BOHONG DAN GORENG BASI
    SEMBURIT ROGOL KUNYIT MAKAM YANG TERTINGGI


    BAHANA KERAJAAN BODOH PEROGOL MAIN BONTOT KUNYIT MASAM MAKAM PALING WANGI DAN TINGGI..

    PAC SAHKAN TIADA KECURIAN WANG GST DUIT PERTONAS PULA LESAP

    KALAU TAK MENIPU BUKAN PH NAMANYA...!!


    KIKIKIKI..


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  21. PECAT KJ DAN NAZRI AZIZ INI
    LIBERAL MUSUH DALAM SELIMUT
    PROKSI KUTTY DAN PROKSI DAP
    PECAT PENYATUAN UMAH TAK RUGI



    PECAT KJ DAN NAZRI...ADA SAKI BAKI BARUA DAP DAN KUTTY DALAM PENYATUAN UMMAH.. SEKIRANYA HISYAMUDDIN PUN LIBERAL PECAT TERUS... PENYATUAN UMAH TAK RUGI APA APA PUN...

    ReplyDelete
  22. tak payah kau dok meroyan citer umno laaa

    KJ tuu budak tingkat 4, kena tekan dgn Atoq pasai rasuah dan salah guna kuasa zaman Pak Mertua dia dulu... KJ pon melalut lah takut nanti kena turun naik mahkamah...

    Kenapa KJ mengelabah...sebab dia ada kes ECM Libra, kes rasuah stadium runtuh terengganu..macam2 rasuah

    Nazeri Aziz...ini hamlau beban besar dlm umno. Nazeri sepatutnya jadi menantu Tun M sebab dia dah tidurkan Marina Mahathir dah koyak rabak depan belakang kena tibai... bila kena penampar dgn Tun M baru Nazeri serik

    Ttp Tun M tak akan apa2 kan Nazeri..nanti merajok anak kesayangan Hasmah Botak

    itu pasai Nazeri lesen besar...Tun M takut rajsia Marina Mahathir terbongkar..

    Gambar2 bogel Marina sewaktu mabuk dan khayal dadah di dedahkan oleh Nazeri

    Tun M bacul...kalau berani ambiklah tindakan kat Nazeri

    nanti boleh tengok gambar Marina kena gang bang..kena Fuck kaw kaw..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun M dan Nazeri sama jer, dua2 kepala taik tua tak sedar diri.

      Delete
  23. AKHIRNYA.PENIPU BERSIRI GELARAN DI BERI
    INI LAH YANG MACAI BODOH TERKINJA DOLU
    SKG DUIT PETRONAS PULAK LESAP KENA CURI
    BIASALAH KERJA KEPALA PEROMPAK PAKAR SELALU


    KIKIKIKIKI... ALAHAI BODOHHH ...

    HAAAH MACAI SERONOK KENA KENCING KENA GORENG KENA TIPU... KIKIKI..


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  24. KEMETOT BUKAN SEBARANG KEMETOT
    KEMETOT MINTAK WAK JEMIN BERCOTI
    SIX PAD PUN KEMETOT TRY NAK SONTOT
    WAK JEMIN DISONTOT KEMETOT SBIL DIPAYUNG ALJUBORI


    KIKIKIKIKI....

    WAK JEMIN TAK TAKUT PADA SI KEMETOT YERR
    HOLLYWOOD ADA KAPTEN AMERIKA@THOR DIJENAMA
    MALAYSIA KAPTEN KUNYIT@THIR MAHATHIR NAMA DIBERI
    KEPTEN KUNYIT@THIR DISOKONG ANAK MARINA GEREJA
    PANJI PLURALIST MURTAD DIJULANG TINGGI SEKALI

    KIKIKIKI...

    PANJI KUNYIT HAWAW MASAM DAH MERECIK SEKARANG
    KEPTEN KUNYIT@THIR VS KEPTEN AVRNGES ALJUBORI
    TAMBAH PO CORN WAYANG KUNYIT PANAS DIPAWAGAM
    PANJI KUNYIT MANA LINGKUP DULU TEPUK KUAT HATI


    PANJI KUNYIT HAWAW MASAM MANA YANG MERECIK JATUH KETANAH DULU KITA TEPUKKKK SEKUAT HATI


    #POPCORNTAMBAH


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  25. Tanya dengan rafidah aziz dia simpan rahsia tun m kawin budak bawah umur

    ReplyDelete
  26. BANYAK NEWS KJAAN FITNAH ATOK UTK DIBAHAN KALI INI
    WASTING MY TIME KETYA PULIS ATOK BODOH STATEMENTNYA
    WAK JEMIN PESAN CERMIM MUKO KAU DOLU WAHAI ALJUBORI
    KARMA FITNAH WAYANG KUNYIT SILA TAMBAH POP CORN YAA


    KIKIKIKIKI..


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  27. OoOo.MIRROR MIRROR IN THE ASSHOLE
    SHOW TO ME WHO IS REALLY ASS POLE..!!
    MIRROR MIRROR PLEASE SHOW TO PEOPLE
    OMGG ATOK KUTTY IS REALLY ASSHOLE..


    KIKIKIKIKI.. AT LAST MIRROR OOHH MIRROR IN THE WALL THIS THREE GUYS REALLY ASSHOLE...!!




    KIKIKIKIKI..

    miajalipahJR

    ReplyDelete
  28. PERANG GELI GELEMAN SUDAH BERMOLA
    NAK TULIS PUN RASA MELOYA TEKAK NI
    MERECIK HAWAW MASAM KUNYIT SINI SANA
    MACAI TAK RASA GELI KE PEGANG PANJI?

    kikikikiki..

    miajalipahJR


    PERANG SAUDARA DALAM PKR GELI GELEMAN BERMULA...!!

    TEMAN NAK TULIH PUN GELI GELEMAN GAH... MERECIK KUNYI HAWAH MASAM

    YANG SEDANG DISIASAT BELUM LAGI TENTU KAKI GAY, YANG DAH MASUK PENJARA TU PATUTNYA REHATLAH DALAM POLITIK...

    SEBABKAN KES NILAH SERUAN MAHADHIR UNTUK MELAYU BERSATU GAGAL'UMNO DAN PAS HILANG SELERA NAK MENYATUKAN MELAYU ISLAM... UMNO DAN PAS GELI GELEMAN NAK PEGANG PANJI KUNYIT HAWAW MASAM..

    JON DOE KD POMEN BAWAH TANAH BUDAK SUMAN ASAL DRI SINGAPORE .. DEME SUME TAK GELI GELEMAN KE NAK PEGANG PANJI KUNYIT MASAM NIH....!!!??

    ReplyDelete
  29. INILAH KERAJAAN ATOK BANGANG PH SERBA BOLEH
    DULU ATOK KUTTY FITNAH KATA SLOGAN 'MALAYSIA BOLEH'
    ASAL SAJA ATOK PERINTAH SEMUA BODO BANGANG TERLONDEH
    KARMA FITNAH KERAJAAN BANGANG FITNAH PH




    KIKIKIKIKI...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  30. 2 EKOR KAKI MENGUNYIT MERECIK HAWAW BUAT KENDURI TOLAK BALA.. !!


    INI LAH KLIMAKS PERSENDA AGAMA
    KERAMAH KUNYIT MASAM MAKAM MEWANGI
    KEPTEN KUNYIT@THIR DIJULANG DEPA
    PLURALIST MURTAD DEPA KIBAR PANJI


    DEPA KATA KEPTEN@THIR KIBAR PANJI
    PANJI KUNYIT HITAM TEKAK JADI GELI
    GELARAN BANI MIM TIMUR MACAI DIBERI
    BAHANA KARMA FITNAH JIJIK DEPA ANUTI


    KIKIKIKIKI...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  31. KARMA FITNAH JIJIK AKHIRNYA MEMAKAN DIRI
    ASAL JADI PM BENDA ADE JE BODO BANGANG TERLONDEH
    RAKYAT MALAYSIA JUGA YANG MERANA DIRI
    KRONI ANAKCUCU KAYARATA HARAMJADAH HAMPEHH


    PUIIIIII.....!!

    ReplyDelete
  32. KIKIKI MEMTERI INI ADA 'FAKE DEGREE'
    REBEN FAKE DEGREE PERKENALKAN DIRI
    KARMA FITNAH JIJIK KJAAN ATOK KUTTY
    PANJI PLURALIST MURTAD KUNYIT HITAM BERKIBAR TINGGI



    KIKIKIKIKI..

    ReplyDelete
  33. KIKIKIKI..BLOG KD TULIS DRAMA BERSIRI BARU BERMULA
    KIKIKI..SINI WAYANG KUNYIT HAWAW MENUJU KLIMAKS
    #POPCORNTAMBAH KEPTEN KUNYIT@THIR vs ALJUBORI AVANGER.!
    TEPUK KUAT2 MANA MELINGKUP DOLU PANJI KUNYIT ITAM KIMAKS..


    KIKIKIKI.. BLOGGER DAN MACAI TINGGAL BAS.. HAHHHA TAMBAH POP CORN.. TAMBAH LAGI...


    KIKIKIKI..


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  34. kat blog KD jon doe.. budak suman made in Singapork.. pomen bawah tanah fan tun dll tuduh fitnah macam macam pasal najib n gangs.... alahaiiii ..!!


    beratus kali aku tulis dan kami tak sokong maana mana pihak pun kami nak jadi penonton.. reads my lips like. wak jemin said.. P.E.N.O.N.T.O.N sambil makan pop kon...FAHAMM..!!

    sikit sikit terambil sifat terkutuk mamak kutty membawang sambil membatu api...



    kikikikikiki...


    miajalipajJR

    ReplyDelete
  35. Filem P.Ramlee 3 Abdul (kebetulan IGP pun ada nama Bedul jugak kikiki..) sesuai sangat dengan senerio politik Malaysia.

    Bahana IGP Jadi Perkakas Politikus Usang Dan Kuno dan outdated. Inilah yang akan berlaku apabila si Bedul menjadi barua ahli politik usang, kuno dan outdated.

    Anda akan terpaksa membuat apa sahaja sekiranya tuan anda membunyikan locengnya *(seperti cerita Tiga Abdul ketika Abdul Wahub lakonan Allahyarham P.Ramlee membunyikan loceng untuk memanggil khadamnya).*

    Apabila Loceng telah pun dibunyikan dan Hamid Bedul pun kena buat apa sahaja, asalkan ikut nafsu si renta politikud usang, kuno dan outdated termasuk menyelamatkan Azmin. Dan itulah apa yang Hamid Bedul buat dengan begitu patuh sekali.

    Dailog 3 Bedul (Tipah Koyak AG dan IGP) jerit Si renta politikus kuno outdated


    Politikus Kuno : Khadammmm semuaa..!!! sila turun srkaranggg..!!

    3 Bedul bergegas turun tangga sambil berebut turun jatuh ke lantai

    3 Bedul : Ya Tuan politikus kuno..!! Ada apa tuan politikus kuno..

    Politikus Kuno : Kau pergi rumah jemin sekarang dan kau orang suma cakap sama dia ... wahai wak jemin selagi kau jilat bontot aku kau selamat wahai wak jemin... Pergiiii nowwee...!!

    3 Bedul : Baik lah politikus kuno outdated intan payung kunyit itam hawaw merecik masam..

    Politikus Kuno. : Khadam semua pergiii srkaranggg.. lembab bodoh punya khadam makan gaji buta saja...

    3 Bedul. : Baik lah tuan politikus kuna kami khadam bodoh bangang mohon pergi dolu...!!

    sambil berebut keluat pintu rumah si pilitikus usamg kuno outdated jerit lagi


    Politikus Kuno. : Wooiii khadam bodoh semua ... dah jumpa wak jemin .. kim salam kat Anwar Aljuboori dengan pesanan kat Aljubori... "Jangan Mimpi nal jadi PM..!!" lagi satu jangan lupa pergi sana bawa panji kunyit itam sekali... Ada Fahammmmm khadam semuaa..!!!


    3 Bedul. : Faham tuan politikus kuno usang outdated ..kami bawa skli panji kunyit hitam hawaw merecik masam..



    kikikiki... pantun tak ada ari ni dialoug ajer ari nih...




    miajalipahJR

    ReplyDelete
  36. Fuyiooooo jon doe yg tulis di komen blogger bodo bangang KD Jon doe tulis
    "maksiat yang Assmin buat adalah jenis maksiat tertutup.." sedap sungguh ayat membela Atok kuno outdated strayegi lapuk menanam persepsi fitnah dan batu api.

    Kalau ada istilah ada maksiat tertutup maka mesti ada pula maksiat terbuka..

    nak tanya Jon Doe ade ke orang buat maksiat tempat terbuka....??


    kepala jubo jon doe ni kalau nak pertahankan sssgt panji itam bodoh kau tu agak agak la sikit... suma yg ada pada atok kuno kaki fitnah dah kira tahap maksum sangat kewww..!!


    hahahhaha panji mana dah panji kunyit hitam hawah masam dah lama ssgt berkibar skg ni..



    alahaiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apabila seorang bodoh sombong pembenci kebenaran menulis begitulah jadinya.

      Sebenarnya soalan itu aku dah jawab di blog KD sejak sebelum soalan itu dibuat lagi. Nah baca:-

      john doeTuesday, July 16, 2019 1:43:00 AM

      Dua orang pelaku bersama seks luar tabi'i, tetapi hukum dan hukuman ke atas keduanya adalah tidak sama apabila wujud perbezaan di antara sifat maksiat keduanya. 

      Seseorang yang melakukan maksiat secara tertutup dan menjaga aibnya sendiri, dosa maksiat itu adalah di antara dirinya dengan Allah. Malahan sekiranya jenayahnya itu termasuk di bawah hudud, ia tidak boleh disabitkan di bawah hudud melainkan dengan membawa 4 saksi adil yang menyaksikannya. Rakaman video hanya memadai untuk mensabitkan sesuatu kesalahan dengan hukuman takzir tetapi tidak memadai untuk satu sabitan dengan hukuman hudud. (Apapun liwat tidak termasuk di bawah hukum hudud jenayah). 

      Adapula seorang Al-Mujahirah bil-ma'siah; iaitu seorang yang melakukan maksiat secara tersembunyi di malam hari dan maksiatnya dilindungi oleh Allah, sedang pada siang hari pula ia menghebahkan maksiatnya itu apatah lagi dengan penuh kebanggaan maka orang ini selayaknya dihukum dengan hukuman yang wajar. Malah sekiranya maksiat yang dilakukannya itu termasuk di dalam jenayah hudud maka pengakuannya itu sudah memadai untuk satu sabitan dan hukuman di bawah hudud walaupun tanpa membawa 4 saksi adil yang menyaksikan. (Diulangi bahawa liwat tidak termasuk di bawah jenayah hudud). 

      Di bawah undang-undang jenayah sivil pula merakam satu aksi lucah dan menyebarkannya itu sahaja sudah menjadi satu jenayah terbuka. Disebabkan rakaman ini telah tersebar maka pelakuan jenayah ini sudah boleh disiasat dan diambil tindakan. 

      Ada pula pelakuan seks luar tabi'i itu sendiri, ia adalah pelakuan peribadi dan memerlukan satu laporan polis dibuat sebelum ia boleh disiasat sebagai satu perbuatan jenayah. 

      Mahu kenakan Azmin di bawah tuduhan jenayah luar tabi'i suka sama suka, maka Haziq mestilah membuat laporan polis ke atas dirinya sendiri dan Azmin, dan bersedia dikenakan pertuduhan akibat perbuatan itu. Silalah minta Haziq pancung kepalanya sendiri sekiranya ia mahu melihat kepala Azmin terpancung. 

      Apabila ini berlaku dan Azmin melihat kepalanya sudah tidak boleh diselamatkan lagi memandangkan Haziq telah bersedia menghulurkan kepalanya semata-mata untuk melihat kepala Azmin turut terpancung, agak-agaknya kepala siapa yang akan ditariknya untuk turut terpancung bersama-samanya? 

      Nota : sila baca 'kepala' sebagai perumpamaan. 

      Pada akhirnya kesemua pendusta zaman fitnah ini akan terchekmate di tangan pasukan yang benar. 

      Wallahu a'lam.

      -----------

      Dan ulasan aku di atas itu tidaklah dipetik dari udara tetapi mempunyai dalil syar'ie berikut; -

      كلّ أمّتي معافى إلّا المجاهرين، وإنّ من المجاهرة أن يعمل الرّجل باللّيل عملا، ثمّ يصبح وقد ستره اللّه فيقول: يا فلان عملت البارحة كذا وكذا، وقد بات يستره ربّه، ويصبح يكشف ستر اللّه عنه

      ‘Setiap umatku akan mendapat ampunan, kecuali mujahirin. Dan yang termasuk terang-terangan berbuat dosa adalah seseorang berbuat pada malam hari, kemudian pada pagi hari dia menceritakannya, padahal Allah telah menutupi perbuatannya tersebut, yang mana dia berkata, ‘Hai Fulan, tadi malam aku telah berbuat begini dan begitu.’ Sebenarnya pada malam hari Rabb-nya telah menutupi perbuatannya itu, tetapi pada pagi harinya dia menyingkap perbuatannya sendiri yang telah ditutupi oleh Allah tersebut. "

      Pendusta zaman fitnah hanya sedang diberikan tempoh bersukaria.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  37. Bodoh la kau ni jon doe... ayat mme ads cuma ayat nak ikut sedap bontot dan jalan cerita bagi atok kkaki fitnah batu api tu kira halal utk sesuaukan jalan cerita gebang kau kibar panji kunyit hitam hawaw masam kau tu...


    dah buat video mlm hari suang kau jaja cite berjubo satu dunia... seko nhaku yang seko tunjuk alim nangis dlm masjid... klu kau dah duduk dlm masjid kalay kau sertakan sumpah laknat kan bagusss... ari ni kau sumpah laknat esik kau jadi PM ke 8.... susah ssgt ke nak buat... nak harap IGP budak khadam bedul bangang tu sampai ke sudah tak berlaku... IGP tu mcm khadam 3 abdul dlm citer P Ramlee tu... tiup wisel preeeetttttt...!! mencipan buat ketja ikut skrip Atok kesayangan kau kannnnn...!!!


    analogi bkdoh mcm ni kau nak goreng bangang macai bodoh mcm KD budak suman made in Singapork merempat dtg Mesia berlagak gampang Melayu islam bile la kau goreng bodo Jon Doe...

    puiiiiiii...!!!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersukarialah memutar belit kebenaran sementara tempoh bersukaria itu masih belum tamat.

      Apabila ia telah tamat kesemua pendusta zaman fitnah akan ditimpa oleh apa yang mereka dustakan, dan manusia akan berkata "innalillahi wainna ilaihi raji'un. Sesungguhnya Allah tidak menganiayai para pendusta itu sedikitpun tetapi merekalah yang telah menganiayai diri mereka sendiri".

      Mahu sumpah laknat? Nah aku hadiahkan secara percuma.

      Wallahi wabillahi watallahi , aku hamba Allah yang memakai nama John Doe dengan ini bersumpah dan menyaksikan bahawa anon di atas ini adalah seorang pendusta zaman fitnah yang beralasan dan memutarbelit. Sekiranya penyaksian aku ini adalah tidak benar nescaya Allah akan melaknat aku serta-merta dan menjadikan aku sebagai warta berita supaya orang-orang selepasku dapat mengambil pengajaran darinya.

      Que sera sera; para pendusta zaman fitnah yang tidak sempat bertaubat kesemuanya bakal tewas mutlak pada hari terakhir zaman fitnah itu berlangsung.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  38. Brooo jon doe ko ni faham ke tak apa yg kau baca... sumpah laknat ko buat la sendiri untuk kau.. kau yg memandai yg dimaksudkan sumpah laknat Azmin lagi la ade value yang atok kau bela untuk dinobatkan PM ke 8 demi kelansungan kekayaan anakcucu marina gereja lisbo lgbt, pluralisma murtad dan comango toksik....

    baru la ada value nak nafikan video dalam tu bukan Azmin...

    sumpah laknat kau apa klas brooo...


    kikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..

      Kalut dengan orang lain ketika diri sendiri tidak mampu mempertahankan diri sendiri daripada tuduhan dan dosa yang lebih bedar daripada dosa meliwat secara tertutup iaitulah dosa merasa aman dari kemurkaan Allah, salah satu di antara dua dosa besar yang disebut di dalam nas hukumannya siksaan dan kebinasaan semasa masih di dunia lagi.

      Apapun teruskan bersukaria berdusta kerana kamu sebagai seorang pendusta zaman fitnah bakal tewas mutlak di klimaks.

      Asal kelak ketika melalui tempoh berputus asa jangan cakap John Doe tak payung.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  39. QUE SERRA SERRA WHAT EVER WILL BE WILL BE
    KAU YANG MEMANDAI GEBANG KAU LA YANG TANGGUNG YUU...!!
    WAYANG KUNYIT TENGAH PANAS POP CORN TAMBAH LAGI
    TEPUK KUAT2 PANJI MANA YANG MELINGKUP DOLU


    kikikiki..

    miajalipahJR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..

      Akhirnya telurnya mengecut apabila sumpah laknat yang dipinta benar-benar diberikan.

      Sudah gagal di dalam memutarbelit dan beralasan, maka ia kembali kepada kaedah membenci kebenaran yang paling mudah iaitulah memperolok-olokkan.

      Teruskan bersukaria sementara masih ada tempoh kerana tempoh bersukaria itu pasti akan tamat.

      Que sera sera; tempoh bersukaria para pendusta dan pembenci kebenaran yang memperolok-olokkan, beralasan dan memutarbelit pasti akan tamat.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  40. this is CnP 5.7.19 di cahaya majid entry... we ara already stick at our originality stand....

    Kepada melayu bodoh macam.KD budak suman yg mme azali bodoh Jon Doe.. haramkan UMNO secepat mungkin..

    Kami lawan bukan nama nya Che Det Mudah Lupa kami lawan bukan namanya Anwar Aljuboori..

    Kami lawan sebab kedua dua melayu bodoh ini pengamal Pluralisma Murtad COMANGO lgbt gay politik toksik keluarga haprak


    KERAJAAN DI ASAS FITNAH PERSEPSI
    ARI NI KARMA FITNAH MAKAN DIRI KUTY
    DAH RENTA PINTU TOBAT MASIH T'BUKA LGI
    NPK GAYA SMPI MMPOS DOSA FITNAH BAWAK MATI



    kikikiki.. sudah2 la buat fitnah rumah kata berambos kubo kata mai sini


    kikikikiki... bring in macai yg lain

    ReplyDelete
  41. Paling meloyakan tekak rakyat malaysia sekarang bila rules of law jadi rules of jungle..

    dalang akan dihukum di bawah rules if laws kepala tongong kutty, pelakun yang ternyata rendah moral dan akhlak pula dibebas...???

    bila makam kunyit masam lebih tinggi dan wangi dari segala galanya....
    wajib lawan penfitnah yamg kotor minda rendah akhlak bila makam kunyit masam lebih dari segala galanya... kahakkk puiiii..!!

    lets jon doe & budak suman bring it on now....!!! bring it on all your macai at cahayamajid noww..!!


    #lawankutybastardsyahid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah.. Si Pendusta Zaman Fitnah semakin menanah di dalam hati.

      Muutuu bighaizhikum, matilah kamu di dalam keadaan hati menanah. Kamu takkan mampu menang.

      Teruskan mencaci Tun, ia bukan saja membuktikan bahawa seorang pendusta memang sedar ia takkan mampu menang ke atas Tun, malahan ia juga membuktikan kebenaran bahawa Tun memiliki ciri-ciri pemimpin kaum yang didatangkan seperti yang diceritakan di dalam Al-Maidah : 54, iaitulah "mereka berjuang pada jalan Allah dan tidak takutan cercaan orang-orang yang mencerca".

      Bersukarialah kamu sementara masih ada tempoh. Aku telah pun memberitahu bahawa tempoh itu akan tamat pada hari terakhir zaman fitnah berlangsung. Aku malah berani bersumpah laknat tentangnya ketika kamu tidak berani pun menafikan kamu memang seorang pendusta.

      Asal kelak apabila kamu sedang melalui tempoh berputus asa, bersaksilah kepada diri kamu sendiri bahawa seorang hamba Allah yang wujud tetapi tidak dikenali telah pun memberikan peringatan.

      Que sera sera; apabila datang kebenaran kebathilan itu pasti akan lenyap.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  42. baru lalu di balai pulis dang wangi himpunan semburit "lawan tetap lawan" dari setiausaha politik Anwar Ibrahim bergema....

    rakyat di pasir gudang telan sampai pengsan gas beracun ... depa macai PH berantakan sesama sendiri...!! atok renta fitnah paling cikai tak hirau rakyat dibakul sampagkan kroni anakcuvu diutamakan sekarang..


    memamg pH kerajaan haramjadah... thr semburit war is begin now..



    jom tambah pop corn... wayang semburit makin panas.... tepuk panji semburit mana melingkup dulu...!!


    #lawanketajaanfitnahjijiksyahid

    ReplyDelete
  43. SUMPAH LAKNAT JON DOE NO KLAS YOUU..!
    KAMI NAK ASSMIN YANG SUMPAH LAKNATNYA
    BAKAL PM KE 8 BARU ADA VALUE SUMPAH TU
    STAKAT JON DOE SUMPAH HANAT NAMA NYER

    KIKIKIKIKI....

    TAK KIBAR MASUK NERAKA TINGKAT KE BRAPE
    KLU KIBAR MASUK SORGA PINTU CELAH MANA PULA
    PANJI KUNYIT HITAM MNA LINGKUP DOLU TEPUK KUAT YER
    BAGI SUPPORT MORAL SAMBIL MKN POPKON DPT PAHALA JUGA



    KIKIKIKIKIKK... BRING ALL THE MACAI IN BLOGGER ANAK JANTAN CAHAYA MAJID SURE NO DELETE2



    ReplyDelete
  44. Akhirnya kepentingan rakyat di ketepikan .. Pasir Gudang jadi saksi rakyat telan gas beracun felda hancur, harga minyak tak turun, perogol bebas, Malah isu rakyat lansung tidak mendapat reaksi dari Perdana Menteri.. Anakcucu kroni lebih penting untuk dilindungi dari masalah rakyat dan nrgara... Petang tadi Laungan 'Azmin semburit’,bergema petang tadi perang saudara sesama burit mula panas... kem burit Assmin dan kem burit Aljubori... Kem Burit Azmin dapat perlindungan dari Duli Yang Maha Burit Malaysia keptenkunyit@thir nama nye.

    Laungan Farhash pada penyokong "IGP Tangkap Azmin Semburit..!!"

    Jangan jadi alat Duli Yang Maha Burit keptenkunyit@thir Malaysia..

    Setiausaha politik Anwar Ibrahim, Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak melaungkan “Azmin semburit,” sebagai mengakhiri ucapannya di hadapan IPD Dang Wangi, Kuala Lumpur hari ini.

    Laungan itu dilontarkan selepas “reformasi” dan “Anwar for PM”.

    Pada semua peminat wayang semburit sediakan pop corn secukupnya dan tepukkk panji kunyit hitam mana yg melingkup dolu..!!


    #popcorntambah

    #lawanpluralismakuttysyahid

    ReplyDelete
  45. MAHA KUNYIT FITNAH JIJIK BERSABDA AKHIRNYA
    SYE TAK SANGGUP DI PERALATKAN DLM KES SEMBURIT
    IGP SI BEDUL RAKYAT DAH TAHU SAPA JADI TAIK PALATNYER
    ALAHAI MAMAK LIDAH BERCABANG SAMPAI RENTA MEMBELIT



    ALAHAIIII... BAB BELIT LIDAH MAMAK LAGI HEBAT DARI BELITAN ULAR LAGI


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  46. IGP bukan penipu tapi khadam dan perkakas kutty... mcmm citer P.Ramlee 3 Abdul kebetulan IGP pun ada nama Bedul padan dah dng citer 3 Abdul tuhh.. tiup wisel preettt..!!

    berlari lah si bedul tipah koyak dan AG tomi tomato ikut skrip tuan fitnah mereka..


    tak gituu..!!

    ReplyDelete
  47. ATOK MAHABURIT FITNAH MELAWAT TURKI
    KUBOR ANTARTUK MAHABURIT LAWATI
    FUYOO DEEP SUNGGUH MAKNA DAN ERTI
    PENGKHIANAT AKIDAH MAHABURIT HORMATI
    PANJI HITAM MACAI DENDANG LAGI..!!
    TAK KE BABI NAMERNYE NIHH..!??


    KIKIKIKI...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  48. ZIARAH KUBO ANTARTUK TIBA DI TURKI
    DEEP MAKSUD & ERTI KUTTY FITNAH NI
    NAK KASI TAWARAN PROTON PRODUA LAGI
    DEPA ADE SUPERCAR POWERFUL BL0ODY FULL KUTTY..!!


    KIKIKIKIKI....


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  49. AKHIR ZAMAN YG NAIK MAHARAJA FITNAH
    IKUTI LAH SAPA YG KENA PANAH FITNAH
    ITU LAH BOSS KU MANGSA PANAH FITNAH
    TERUSKAN BERJUANG HINGGA TITISAN DARAH


    KD jon Doe Budak Suman Made in Singapork Pomen bawah Tanah Fan Tun dll macai bodo maha fitnah...

    ko org doa jer atok kau panjang umo 120 tahun lagi ... klu mampos cpt atok kau .. hang pi bela kubo atok kau.. pi cabut rumput lalang dan bersihkan kubo atok kau... cium tanah kubo atok kau kalau rindu ngan atok kau... kikikiki.. mna tauu tercium bau kunyit masam merecik hawaw...!!


    kikikikikiki

    ReplyDelete
  50. Sdr Al-Majid,

    Mohon lari tajuk.

    Buat sdr Al-Majid dan para pemfitnah, pentohmah dan pencerca Tun Mahathir.

    Di dalam dunia demokrasi, Tun telah memimpin 6 PRU, PRU 6,7,8,9,10 dan terkini PRU14, dan dia menang di dalam kesemuanya.

    Di dalam dunia monarki, Tun telah memasyhurkan dan menabalkan 6 orang Raja, YDPA 8,9,10,11,12 dan terkini YDPA-16.

    Soalan cepu emas ; siapakah yang lebih layak daripada Tun Mahathir untuk memasyhurkan dan menabalkan Khalifah Akhir Zaman yang memerintah di atas dua sistem ini serentak, demokrasi dan monarki, sebagaimana manhaj pemerintahan baginda Rasulullah saw sendiri?

    Sekiranya kalian tiada jawapan dan sememangnya kalian tiada jawapan, maka ketahuilah bahawasanya tidak seperti John Doe yang mengatakan dengan yakin Tun Mahathir adalah Pemuda Tamim @ Pembawa Panji Hitam, iaitu lelaki yang telah dinubuwahkan akan menabalkan Khalifah Akhir Zaman, kalian semua pula hanya berharap dengan penuh terdesak bahawa lelaki istimewa itu bukan Tun Mahathir.

    Sila beri jawapan dengan memberi nama alternatif selain nama Tun Mahathir dan bukan memperolok-olokkan, beralasan dan memutarbelit. Walau apapun jawapan yang kalian berikan hari ini ataupun mengelak untuk menjawab soalan ini, bersaksilah bahawa John Doe telah mengatakan bahawa harapan terdesak kalian untuk melihat selain Tun yang memenuhi nubuwwah tersebut bakal musnah berderai. Sebahagian kalian akan kecewa dan menyesal, dan sebahagian lagi akan lega kerana disedarkan dari kebingungan yang panjang.

    Ini memandangkan nubuwwah sendiri mengkhabarkan bahawa zaman ke-5 dan terakhir yang akan dilalui oleh umat Nabi Muhammad saw ialah zaman khilafah manhaj nubuwwah yang datangnya selepas zaman fitnah atau disebut juga zaman mulkan jabbariyyan. Cut-off date di antara dua zaman ini ialah munculnya panji-panji hitam di sebuah negeri Islam di ufuk Timur, sebagai tanda kemenangan mutlak pasukan yang tidak pernah tewas sebelum itu, iaitulah Pasukan Panji Hitam.

    Adakah kalian mahu mengatakan khabar ini juga adalah palsu? Ingatlah bawah 4 zaman yang dikhabarkan telah pun berlaku dan hanya ang terakhir sahaja belum menjelang. Yang 4 itu ialah zaman nubuwwah, zaman khulafa ar-rasyidin, zaman menggigit (zaman monarki), dan zaman fitnah (zaman kita hari ini).

    Buat kesemua pengunjung blog yang lain; penyokong Tun, pembenci Tun dan orang-orang di atas pagar, ini ada 2 soalan pengetuk logika dan pintu hikmah buat kalian :-

    1. Tun Mahathir adalah PM Malaysia ke-7 dan dia telah menabalkan 6 orang raja. Cuma satu nombor sahaja kekurangan berbanding dirinya. Soalannya ialah, adakah Tun akan menabalkan raja yang ke-7 bagi dirinya?

    2. Sekiranya jawpan hikmah dan logika anda ialah; Ya, Tun akan menabalkan raja yang ke-7, siapakah yang paling layak untuk mendapat kemuliaan tersebut dari tangan Tun sendiri?

    Tepuk dada, tanya ilmu dan iman nescaya kalian akan mendapat jawapannya.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia akn menabalkan kau sebagai raja taek sbb kau suka buat cerita mangarut.

      Delete
  51. kikikikikikiki...

    ReplyDelete
  52. Raja Kelentong ke 7

    ReplyDelete
  53. Nenek kipas lipas nasihat jgn pontemg mesorat Parti PKR nenek sepat kering mau Wak Jemin utamakan parti ...

    alahai bila sang kunyit patah ati..

    kikikiki..

    MAJUK KUNYIT LAEN MACAM SKET
    SKALI KANTOI TRUS BAWAK DIRI SAKAN
    MAKLOM LA KUNYIT MASAM MERCIK
    SAPA NAK NGAKU MERECIK TENGAH JALAN



    KIKIKIKIKI...


    miajalipahJR

    ReplyDelete