Saturday 6 July 2019

THE PROMISED LAND: MAHATHIR BARU SEDAR MULUTNYA BAKAL KENA SUMBAT!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

LIMAU MANDERIN ATAU BIJI DURIAN!!!

Kenapa Mahathir menyeru orang Melayu terutama orang orang UMNO agar menyertai PPBM atau BERSATU.

Bukankah kelompok UMNO yang dikata Mahathir ni, masih lagi kafir, seperti yang dikata PAS dahulu.dan pada diri Mahathir , beliau  masih lagi berpegang  dengan "label" dan anggapan tersebut walaupun kini UMNO dan PAS telah menyambung kembali silatulrahim yang terputus dahulu dan adakah impak kepada penyatuan ini telah menjadikan Mahathir kepanasan ? atau takut PPBM kehilangan kuasa pada PRU nanti? atau sekarang dah ada ura ura nak silang Mahathir olih rakan dalam Pakatan??

UMNO dan PAS telah bersetuju untuk melupakan sengketa lama, yang mana persengketaan itu bermula diera Mahathir, dan,  demi kelangsungan penyatuan orang Melayu dan ummah yang diusahakan UMNO/Pas  ini, telah mula menimbulkan  perasaan iri hati mahupun ketakutan pula pada diri Mahathir mahupun PPBM .

Atau adakah Mahathir sudah mula merasakan  ada desakan mahupun jolokan dari "rakan" dalam Pakatan Harapan sendiri, iaitu PKR mahupun DAP?
A?Kini Mahathir sudah "kehilangan" kuda Trojan nya  yang diharapkan iaitu Azmin Ali?? dan...Azmin kini pula didakwa sekapal atau mempunyai "selera" yang sama.seperti Bos PKR.

Sebenarnya apa yang ditakutkan olih Mahathir ini sehingga sanggup menjilat ludah sendiri terhadap UMNO?

Atau adakah Mahathir mula merasakan beliau bakal dicheck mate  olih PKR dan DAP??? terutama Anwar Ibrahim dan Kit Siang serta beberapa kerat ahli Parlimen UMNO yang berkiblatkan kepada Presiden UMNO Zahid Hamidi dan gerombolannya yang sememangnya menyokong Anwar Ibrahim??

Bukankah pada pandangan Mahathir bahawa UMN0 sebuah parti yang ahli ahlinya terdiri dari kelompok "haprak" atau Melayu Bodoh yang menghalalkan "perompakan" terhadap harta negara olih para pemimpinnya??
Kenapa ???
Kenapa Mahathir masih mahukan ahli ahli UMNO untuk menyertai Bersatu partinya??

Atau Mahathir dah mula tersedar dari mimpi bahawa mulut beliau bakal disumbat dengan " limau manderin" atau " "biji durian" olih Lim Kit Siang mahupun Anwar Ibrahim????

Cahaya Al Majid.

2 comments:

  1. Kah kah kah...

    Tulisan seorang yang bukan saja jelas kebodosombonngannya malah juga menunjukkan betapa ia mempunyai hati seorang pendengki.

    Dengki kerana dia hanya seorang blogger kecil ketika Tun kekal di singgahsana PM.

    Dengki kerana dia bukan sahaja tidak mampu mencapai apa-apa malah apabila dia merayu-rayu sumbangan untuk membolehkan dia bertanding di PRK konon di atas alasan dia telah mendapat perintah melalui firasat untuk bertanding tetapi selepas menerima sumbangan ia tak jadi bertanding dan memberi alasan (kategori penipu jugak ni).

    Apa? Tun M menjilat ludah kepada UmNo? Kah kah kah.. Kusangkakan hanya bodoh perkara-perkara lain rupanya Bahasa Melayunya juga bodoh sekali.

    Dengan meminta orang-orang Melayu supaya bersatu di dalam PPBM, Tun tidak sesekali menjilat ludahnya kepada UmNo.

    UmNo adalah ibarat sebuah kapal yang sedang karam akibat pengkhianatan kapten dan anak-anak kapal ini dan Tun sedang mengajak penumpang-penumpang supaya meninggalkan segera kapal ini dan naik ke kapal PPBM. Ia adalah untuk kebaikan bangsa Melayu sendiri dan tiada kena mengena dengan dirinya. Tun adalah PM 22 tahun dan PM 2x dan pada usia 94 tahun, tidak ada sebarang masa depan dirinya yang dijadikan pertimbangan. Hanya semata-mata masa depan bangsanya yang sedang dibodohkan dan dibingungkan oleh para pendusta zaman fitnah dari kalangan bangsa Melayu termasuklah para pemimpin UmNo yang telah khianat.

    Tun takut kena checkmate? Kah kah kah, lawak antarabangsa betul. Kena checkmate daripada apa sedang Tun adalah PM dan lawan-lawannya itu semua yang sentiasa ditewaskan.

    Tun sentiasa menang dan tidak lama lagi sahaja untuk ia menang mutlak.

    Lawan-lawannya pula kesemuanya sentiasa tewas dan hanya berpeluang merasai kemenangan apabila mereka berada di belakang Tun, dan tidak lama sahaja lagi untuk kesemua mereka tewas mutlak apabila mereka bersekutu sesama mereka untuk menewaskan Tun.

    Para pendusta zaman fitnah semua, silakan merancang untuk menewaskan Tun kerena perancangan itulah yang bakal membawa kepada berlakunya pertempuran klimaks, dan apabila ia berlaku, kalian semua yang akan tewas mutlak.

    Tun Mahathir adalah Pembawa Panji Hitam. Ketika di Pertempuran Klimaks, ia dan 313 ahli-ahli pasukannya bakal checkmate dan menewaskan kesemua lawan mereka serentak, dan mengibarkan panji-panji mereka sbg tanda kemenangan mutlak tersebut.

    Selepas panji hitam itu dikibarkan dan kesemua pendusta zaman fitnah tewas mutlak melalui perantaraan karamah pasukan ini, manusia seluruhnya akan berkata; "Innalillahi wainna ilaihi raji'un, sesungguhnya Allah tidak menganiayai para pendusta itu sedikitpun, tetapi merekalah yang telah menganiayai diri mereka sendiri".

    Kepada sdr Al-Majid, silakan terus mentohmah Tun, kerana selepas panji-panji hitam itu dikibarkan, manusia akan melihat kepada saudara dan berkata; "Subhanallah, alangkah benarnya khabar nubuwwah mengenai kemunculan ramainya para ruwaibidhah ketika zaman fitnah itu menghampiri klimaksnya".

    Siapakah para ruwaibidhah ini? Iaitulah orang-orang yang bodoh sombong dan bingung, yang membicarakan perkara-perkara besar yang tidak mampu ditanggung oleh akal dan ilmu mereka yang cetek, disebabkan mereka menyangka diri mereka adalah orang-orang yang bijak".

    Tun masih PM di bawah PH1 dan akan terus kekal sebagai PM sehinggalah zaman fitnah ditinggalkan dan PH2 mengambil alih.

    Kepada semua pendusta alam maya, silakan mempersenda perkongsianku ini asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan nasihat dan peringatan.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  2. KIKIKI FUYIIOO JON DOE ULANG2 LAGI
    AYAT SAMA BACIN BASI MASAM BAUNYA
    MERECIK HAWAW MAQAM KUNYIT ITU WANGI
    BANGSA SODOM DIJULANG MAMPOS MALAYSIA
    PANJI KUNYIT LINGKUP INGAT TEPUK KUAT2 LAGI



    KIKIKIKIKI... BILA BIAWK HIDUP MINTAK NYAWA DARI UMNO.... MULA LA MEREBEH AIR MATA BUAYA MINTAK SOKONGAN...

    JANGAN LUPA ANAK CUCU SELALU KE GEREJA DAN SOKONG COMANGO LGBT... AIR MATA BUAYA MINTAK SOKONGAN TANPA RASA MALU ASAL ANAKCUCU DAN KRONI SELAMAT..

    PUIIIIIII...!!

    YG NYATA DEOAN MATA SKG 2 PANJI KUNYIT SEDANG BERTEMPO MERECIK HAWAW MASAM
    ... PUIIII

    HAHHH MUDAH TEPUK TANGAN JERR

    ReplyDelete