Monday 5 August 2019

THE PROMISED LAND : " INSAN PILIHAN" BERSTRATEGI MENGUKUHKAN JAWATAN.

Bismillahhirrahmannirrahim.

Lidahnya lembut ibarat sutera. Lenggok dah semakin goyah tetapi lagak nafsu ingin berkuasa sampai mati.
Janji sana janji sini nak lepaskan jawatan dalam masa dua tahun lepas tu kata.lagi 3 tahun pulak. Tak tahu mana satu nak dipegang.

Alih alih kata pula nak tunggu sehingga ekonomi pulih baru nak lepaskan jawatan.
Bila nak pulihnya ekonomi bilamana hutang negara semakin hari semakin mencanak.

Tak cukup dengan itu, harta milik.negara dijual satu persatu tanpa had..tetapi.hasil  jualan tak nampak pun dan tak tahu kemana dibelanjakan hasil berbillion tersebut.
RM80 billion duit Petronas dah diambil tetapi kemana dibelanjakan?

Kini,  ahli PKR dah mula berantakan gara gara " janji" nak bagi jawatan pada Anwar Ibrahim tetapi pada masa yang sama Mahathir berstrategi macam mana nak lumpuhkan  individu ini , alih alih terkantoi pulak Azmin ( calon pilihan) gara gara video semburit.
Peergh... terbuka pulak peluang.untuk aturkan Mukhriz sebagai TPM kalau jawatan PM terpaksa diberi tanpa rela kepada Anwar.
Hahahah...

Tetapi perancangan Mahathir itu tidak semudah seperti yang dia diinginkan.
Merasakan kedudukan beliau masih lagi tidak kukuh kerana takut PKR akan melakukan " dawn reid" maka Ahli Parlimen Pembangkang dipanggil bagi tujuan " mengukuhkan" kedudukan dan tidak secara langsung memperlihatkan "kekuatan" dan sokongan puak pembangkang terhadap beliau dan ini berjaya diterjemahkan secara realiti kepada pemimpin PKR mahupun DAP  ataupun Anwar Ibrahim.

Tetapi DAP mahupun Amanah tidak mahu masuk campur.

Tetapi , walaupun DAP dilihat amat kuat dengan 42 kerusi Parlimen namun keberanian untuk mengusik Mahathir  samaada Lim.Kit Siang atau Lim Guan Eng tetapi keberanian mereka terbatas kerana  file Lim.Guan Eng sudah ada ditangan Mahathir.
Perlu diingat Lateefa Koya dan Hamid Bador sudah bersedia dan menunggu masa saja untuk digerakkan.

Tetapi apa yang berlaku ini sebenarnya memberi ruang  dan peluang yang luas buat UMNO dan PAS untuk bekerjasama.
Tetapi sekiranya UMNO dan PAS ingin menang besar dalam PRU yang akan datang maka Zahid Hamidi harus diketepikan dan Hj Hadi juga wajib direhatkan.

Dari segi politiknya Zahid Hamidi tak pandai berkata kata politik dan fikiran beliau tidak setajam Muhammad Hj Hasaan Annuar Musa mahupun Tg Razaleigh dan Hj Hadi pula wajib memberi laluan kepada mereka yang lebih cerdik politik dan yang celik pertimbangan.

Tetapi akhir akhir ini, Mahathir dilihat semakin "ego".
Dia dah tak peduli apa nak jadi pada ekonomi negara dan nasib kelompok B40.
Susah ke  makan ke atau apa saja..pandai pandailah untuk hidup.

Apa yang distrategi olih pemimpin DAP untuk "memalukan Melayu dan agama Islam pun, Mahathir tak ambil kisah.

Apa yang penting kalau berjaya berkuasa hingga kepenghujung pengal adalah kepuasan tetapi sekiranya Mahathir berjaya memporakperandakan PKR dan DAP dan mengatur Mukhriz sebagai TPM buat Pakatan Harapan ,juga merupakan satu bonus buat Mahathir.

Olih kerana Pakatan Harapan tertegak kerana Mahathir berimankan pada Kitab Sarawak Report dan Hadith Hadith dari Wall Street Journal serta rujukan dari Rabbi bernama Justo, maka politik negara masa kini dalam ketidaktentuan.

Semenjak Mahathir menerajui Kerajaan yang telah melimpasi 1tahun 4 bulan, keadaan ekonomi negara semakin membusuk.

Kerana bohong, tipu dan fitnah maka satu persatu tuduhan memalukan itu berbalik kemuka mereka.

Cahaya Al Majid.

40 comments:

  1. HENDAK KETAWA KETAWA LAH JON DOE
    PUJI PUJA PANJI KLIMAKS INTRO DIBERI
    NEWS RUBWUDIYAH DIDENDANG ALE UTO
    HAAAH SILE LE KOMEN SBLOM KENA TAJI



    KIKIKIKI..

    miajalipahJR

    ReplyDelete
  2. Brader Anwar Bin Ibrahim bisu pasal tulisah khat jawi... nnpkkk hanat punya manusia ...!!!! penganut pluralisma murtad jadi setan bisu

    ReplyDelete
  3. Memang benar Tun M sedang membina benteng di sekeliling kubunya. Adakah itu satu kesalahan? Sudah tentu tidak.

    Tun Mahathir telah membuat penilaian dan mendapati bahawa ia adalah sesuatu yang sangat penting untuk ia kekal di persadanya sebagai Perdana Menteri tanpa diganggu-gugat oleh sesiapapun sehinggalah negara ini berjaya dipulihkan dan kembali berada di jalan yang tidak lagi berliku.

    Tun tahu dan sedar bahawa sekiranya dirinya jatuh sebelum negara ini benar-benar pulih, maka bangsa Mim dan negara Mim akan menghadapi mala petaka akibat kerakusan segelintir manusia.

    Keadaan ini malah diakui sendiri oleh beberapa orang yang telah tewas di tangan Tun, bahawasanya keberadaan Tun sebagai Perdana Menteri mestilah dikekalkan agar negara kekal selamat daripada huru hara sekiranya Tun jatuh sebelum negara pulih.

    Untuk apa Tun mengukuhkan kedudukan dirinya. Adakah untuk kepentingan diri sendiri?

    Sudah tentu tidak. Tun telah menjadi PM selama 22 tahun atau 1/3 daripada umur negara ini sejak kemerdekaannya secara bersekutu. Tun juga telah memiliki harta yang cukup bukan sahaja untuk ia hidup selesa sehingga ke akhir hayatnya, malah juga cukup untuk mempastikan beberapa generasi keturunannya selepasnya tidak hidup merempat.

    Tun sedang mengukuhkan kedudukan dirinya untuk mempastikan negaranya kekal selamat kerana dia tahu di dalam hatinya selepas dirinya tidak ada sesiapa lagi yang kelihatan mempunyai kemampuan untuk benar-benar menjaga negara ini dari kehancuran selain mampu memandunya ke arah yang selamat dan sejahtera.

    Tun bukanlah seorang yang bercakap berdegar-degar di luar gelanggang tetapi takut untuk terjun ke dalam gelanggang. Sebaliknya Tun adalah seorang pemberani yang sanggup terjun ke medan tempur, sanggup dirinya dijadikan bahan fitnah, tohmahan, cercaan dan persendaan asal sahaja negaranya kekal selamat.

    Ia mengingatkan saya kepada seorang penakut yang gebangnya berdegar-degar tetapi hakikatnya dia seorang haprak.

    Penakut gebang besar ini telah menghebahkan kepada dunia bahawa dia telah mendapat perintah melalui firasat yang telah membunuh ribuan manusia, bahawasanya dia diperintahkan untuk bertanding di sebuah pilihanraya kecil di mana dia adalah anak jati kawasan tersebut.

    Penakut gebang besar ini kemudian telah membuat rayuan derma kepada orang ramai supaya menderma kepadanya untuk ia bertanding di PRK tersebut.

    Saya turut menderma kepada si penakut gebang besar ini. Walaupun begitu sebelum saya memasukkan derma saya telah bertanya kepadanya sama ada dia akan teruskan, dan dia dengan penuh berdegar-degar mengatakan dia tidak kenal erti berundur.

    Saya pun masukkanlah wang derma dengan angka ribu kepada si gebang besar ini. Alih-alih tidak sampai 24 jam si gebang ini mengumumkan tidak jadi bertanding dan memberi alasan tidak cukup wang.

    Walaupun selepas membuat U-turn setelah menerima derma dan walaupun selepas menghebahkan kepada dunia bahawa ia menerima perintah melalui firasat, si gebang ini tidak malu pun untuk mentohmah Tun yang terjun ke gelanggang di usia intan demi negaranya.

    Demkianlah perbezaan di antara intan sejati dengan yang perasaan dirinya intan. Yang intan sejati akan terjun ke gelanggang walau apapun rintangannya, sedang yang perasan dirinya intan hanya mampu gebang dan mentohmah pendekar sejati dari luar gelanggang.

    Qulil-haq walau kaana murro.

    Que sera sera; Tun Mahathir adalah PM 2 dekad dan PM 2 kali dan tidak lama sahaja lagi dia akan dibuktikan sebagai PM 2 zaman.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdr Al-Majid telah menulis "Kerana bohong, tipu dan fitnah maka satu persatu tuduhan memalukan itu berbalik kemuka mereka."

      Ulasan balas John Doe; Ya betul tu, cuma yang berbalik ke mukanya ialah si penakut gebang besar pandai mengata orang sedang sendiri bertaraf haprak yang dikisahkan di dalam kisah benar John Doe di atas. Kisah benar ini malahan disaksikan dan diketahui oleh ramai manusia yang jumlah mereka sudah memadai untuk membentuk sebuah thaifah.

      Kah kah kah.

      Delete
    2. Ini betul..mamat majid mmg pernah mintak derma utk bertanding lawan anwar..last tak jadi..abis, duit derma tu pulang balik tak???? Sekarang sembang reverse terus..aparaa...takde respek la manusia mcm ni..

      Delete
    3. Asik itu je nko ungkit,mcm nko sorang je yg derma. Kita merancang tapi Allah tak izinkan dia bertanding so kena terima la.mintak aje kembali derma tu.

      Delete
    4. Hahaha..panas la tu..si majid ni yg tarik diri, atas usaha sendiri..jgn nak memandai nak salahkan tuhan pulak..bukan main dulu nak pangkah anwar sbb tak nak anwar jadi PM..skang, si majid ni nak balik ke anwar jadi PM..takde pendirian langsung, mcm lalang..
      Bab najib, senang2 plak ckp skang ni duit yg najib dpt tu duit derma..bila masa pulak mahkamah dah putuskan mcm tu..ikut ke tidak, baca ke tidak keterangan saksi dlm kes bicara SRC skang ni..senang2 buat kesimpulan..terbaru cuba baca keterangan menteri kewangan ke2 ds Husni Hanazlah..kalau ko punya kesimpulan sama mcm tu jugak, tak tau la aku nak ckp apa kat korang lagi..

      Delete
    5. Bring it on Jho Low and Nik Faisal home....!! Now... act now...!!! atok kau ada bran...!

      Delete
    6. Kah kah kah...

      Saya tak perlu jawab pun cabaran taik kucing golongan yang telah tewas.

      Apapun disebabkan sdr KD telah memberi jawapan yang penuh bergaya kepada cabaran taik kucing ni maka saya kopipeslah.

      Kah kah kah.. Macai taik kucing...

      ---------------------

      AnonymousTuesday, August 06, 2019 4:26:00 PM

      'bring it on' that jho low n nik faisal la KD... nk spin kasi fitnah mcm atok fitnah jugak ka..bodooo.. bodoo..

      Reply

      Replies



      kluangmanTuesday, August 06, 2019 5:24:00 PM

      TANPA jolo dan Nik Faisal pun aku tengok dah tercungap cungap hang punya bapa tiri..

      Cabaran kau orang ni macam taik KUCING..
      Rakyat sokong umno
      PRU14 tertiarap

      NAJIB difitnah
      DAH MASUK MAHKAMAH, BUKAN 1 TUDUHAN, PULUHAN..MALU LE BRO

      Bawa balik jho low..
      MASA AKAN SAMPAI


      kikikikiki

      Delete
    7. john doe adalah taik kucing busuk kering yg bertopengkan manusia.

      Delete
  4. Fuyoooo Mintri Pilajaran kesayangan artis suam kuku Wardina Boy Iman dan CT Halija Shiela dulu dulu. En Mazlee Kasut Itam pulak "kasi cili tambah" kekalkan PM ke 7 sepanjang hayat. The question is "Who are you Mazlee..you re nothingg..?"

    Menteri Pendidikan Dr Maszlee Malik meminta pihak tertentu memberi ruang kepada perdana menteri ke 7 untuk terus memegang jawatannya sehingga akhir hayat penggal tanpa tergesa-gesa mencari penggantinya.

    Maszlee berkata demikian ketika ditanya mengenai gesaan kumpulan Otai Reformis agar Dr Mahathir memberikan garis masa bagi peralihan kuasa diserahkan kepada Presiden PKR, Anwar Ibrahim.

    Siapa yang jolok sarang tabuan dulu ? Tu le Gelojoh sangat !

    MINTERI PILAJARAN MOHON KEKAL SI RENTA LIDAH BERCABANG
    DOLU KEGILAAN WARDINA CT BOY IMAN RETIS KESAYANGAN
    SEKALI JEMIN RENJIS MERECIK KUNYIT MASAM BERTERBANGAN
    MAMPOS LA SI KATIK JANJI DICAPATI DI TOL SIMPANG RENGGAM..

    KIKIKIKI...

    Azmin, Amiruddin perlu mohon maaf pada Anwar - NGO

    Lagi satu cili serbuk kasi curah kikikiki...!!

    Dalam masa yang sama Asmin dan MB Selangor didesak mohon maaf pada Brader Anwar Bin Ibrahim...

    Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali dan Pengerusi PKR Selangor, Amiruddin Shari hari ini didesak memohon maaf kepada presiden parti itu, Anwar Ibrahim.

    Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Kumpulan Pendokong Reformasi Tegar (Kudrat), Baharudin Ali Masrom berkata permohonan maaf itu perlu dilakukan bagi mengelakkan kemerosotan sokongan terhadap PH.

    PADA BRADER ALJUB JANGAN LAH PERCAYAKAN SI RENTA
    SI LIDAH BERCABANG TERKENAL FITNAH MEMBABI BUTA
    KASI PENUMBUK BIAR SI RENTA LEBAM MATA PULA
    JANJI LIDAH BERCABANG NIH SI RENTA BUAT MCM GAMPANG AJER...


    KIKIKIKIKI...

    Q SERRA SERRA ... JANGAN KATA AIMAN TAK PAYUNG BRADER ANWAR BIN IBRAHIM..!!

    KASI BIKIN PANAZZZSS..PLURALIST MURTAD vs COMANGO TOKSIK

    AL JUB SILA LANGGAR HINGGA LUPUS HAYAT SI FITNAH LIDAH BERCABANG..

    SEJAK SEMENJAK NI LANSUNG TAK MENTION KLIMAKS , PANJI KUNYIT HITAM, RUIWADUDUIAH ALE UTO LAGI... APO KONO KAU JANG...!!!

    kikikokikiookk..!!

    #lawanpluralismurtadsyahid
    #popcorntambahdantepukkkkk

    ReplyDelete
  5. MACAI SEMUA INGAT 9 MEI 2021 YER..

    Tiga pertubuhan bukan kerajaan (NGO) sepakat menggesa Tun Dr. Mahathir Mohamad menyerahkan jawatan Perdana Menteri kepada Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim selewat-lewatnya pada 9 Mei 2021, genap tiga tahun Pakatan Harapan (PH) menjadi Kerajaan Pusat.

    Tiga NGO tersebut ialah Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0), Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) dan Gabungan Bertindak Malaysia (GBM).

    Mereka menerusi surat terbuka bersama kepada Dr. Mahathir menggesa Perdana Menteri dan kepemimpinan PH mengambil langkah jelas untuk membawa kestabilan politik negara dengan meletakkan pakej peralihan berdasarkan perjanjian sebelum Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

    "Pergolakan PKR selaku parti komponen utama dalam gabungan PH sedang merisaukan rakyat dan komuniti antarabangsa kerana berpotensi untuk memecahbelahkan gabungan tersebut serta menyebabkan politik negara ini dalam keadaan kucar-kacir.

    MACAI FITNAH LIDAH BERCABANG SEMUA
    INGAT No 952021 PANJI KUNYIT HITAM
    LIDAH B'CABANG TUNAI JANJI MUNAFIKNYA
    #POPCORN TAMBAH TEPUK SAMPAI LEBAM
    PLURALIST MURTAD vs VOMANGO TOKSIK YA

    kikikiki..

    q serra q serra jangan kata Aiman tak payung


    #pluralistmurtadvscomangotoksiktepuk

    #lawanpluralistmurtadsyahid

    #popcotntambahdahtepuk

    #hastagpunkenadeletekikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azmin beri amaran kepada 3 NGO yang menetapkan tarikh peralihan kuasa pada 9.Mei.2021

      Azmin berkata "Mahathir perlu diberi peluang memimpin hingga ke akhir penggal bagi menjamin kestabilan, kesinambungan dan ketuntasan dasar-dasar kerajaan."

      Beliau berkata demikian bagi mengalu-alukan kenyataan Presiden PAS Abdul Hadi Awang yang menegaskan pendirian parti itu dan sekutunya Umno terhadap Mahathir.

      “Pendirian tersebut adalah seiring pandangan yang pernah saya lontarkan supaya usaha mengembalikan kegemilangan negara dapat direalisasikan dengan segera,” kata Azmin

      Mengikut perjanjian dalam Pakatan Harapan (PH) Mahathir akan menyerahkan teraju kepimpinan negara kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim.

      Tiada tempoh masa khusus dinyatakan.

      Bersatu Johor juga menyokong kenyataan Azmin agar Mahathir dibiarkan menjadi perdaha menteri selama lima tahun.

      Terdahulu hari ini, Naib Presiden PKR, Zuraidah Kamaruddin juga menyatakan sokongan sama kepada Mahathir untuk terus menerajui negara.

      Delete
  6. Take Note Macai's latest news...

    Tun Dr Mahathir Mohamad has been handed an ultimatum.

    He must appoint Anwar Ibrahim as his Deputy Prime Minister by November 2020 and Prime Minister by May 2021.

    So Mahathir has roughly another 20-21 months before he goes into retirement.

    Who will be the new Deputy Prime Minister when Anwar takes over in May 2021 or will there be more than one Deputy Prime Minister —

    DPM1, DPM2 and DPM3? That currently is being kept under wraps but

    DPM1 will be Malay,

    DPM2 Chinese and

    DPM3 will be from East Malaysia.

    To all fucking macai's that is what Anwar and DAP have agreed...!!!!


    #lawanpluralistmurtadcomangotoksikinsyallahsyahid

    ReplyDelete
  7. AYOYO PA AYOYO MA POODAH CITT..
    INGAT ATOK RUPANYA MB SGOR DULU
    UNDI TAK PERCAYA SESAMA KUNYIT
    HAAH TEPUK SAPA YG MELINGKUP DULU



    #LAWANPLURALISTMURTADSYAHID&TEPUK

    ReplyDelete
  8. PERALIHAN KUASA PM KE 8 DITETAPKAN 9.MEI.2019

    Tiga NGO kerajan PH iaitu Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0), Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) dan Gabungan Bertindak Malaysia (GBM).Gabungan itu mendesak Tun menyerahkan kuasa pada 9.Mei.2021 genap 3 tahun Tun jadi PM sementara.

    Mereka menerusi surat terbuka bersama kepada Dr. Mahathir menggesa Perdana Menteri dan kepemimpinan PH mengambil langkah jelas untuk membawa kestabilan politik negara dengan meletakkan pakej peralihan berdasarkan perjanjian sebelum Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

    ALJUBORI DATELINE SUDAH DI BERI
    KATA DUA KEPADA SI RENTA KUTTY INI
    KERUSI PIDANA MINTRI KIAN PANAS NI
    PLURALIS MURTAD VS COMANGO TOKSIK KINI

    "Pergolakan PKR selaku parti komponen utama dalam gabungan PH sedang merisaukan rakyat dan komuniti antarabangsa kerana berpotensi untuk memecahbelahkan gabungan tersebut serta menyebabkan politik negara ini dalam keadaan kucar-kacir.

    AZMIN PULA BERI KATA DUA PADA GABUNGAN 3 NGO TERSEBUT

    Dalam satu lagi persidangan Azmin Ali beri amaran kepada 3 NGO supaya Tun Mahathir menerajui negara sehingga habis penggal.

    Azmin berkata "Mahathir perlu diberi peluang memimpin hingga ke akhir penggal bagi menjamin kestabilan, kesinambungan dan ketuntasan dasar-dasar kerajaan."

    Beliau berkata demikian bagi mengalu-alukan kenyataan Presiden PAS Abdul Hadi Awang yang menegaskan pendirian parti itu dan sekutunya Umno terhadap Mahathir.

    “Pendirian tersebut adalah seiring pandangan yang pernah saya lontarkan supaya usaha mengembalikan kegemilangan negara dapat di realisasikan dengan segera,” kata Azmin

    Mengikut perjanjian dalam Pakatan Harapan (PH) Mahathir akan menyerahkan teraju kepimpinan negara kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim.

    Tiada tempoh masa khusus dinyatakan.

    Bersatu Johor juga menyokong kenyataan Azmin agar Mahathir dibiarkan menjadi perdaha menteri selama lima tahun.

    Terdahulu hari ini, Naib Presiden PKR, Zuraidah Kamaruddin juga menyatakan sokongan sama kepada Mahathir untuk terus menerajui negara.

    MAK LAMPIR ASSMIN TEGUHKAN DIRI
    SIB BAIK ADA ATOK RENTA NAK MATI
    KEM ALJUBORI NAIK MINYAK GILA BABI
    MERECIK HAWAW MASAM TAK TERTAHAN LAGI

    Yang jadi mangsa adalah rakyat Malaysia contoh mangsa terbaru peneroka dinafikan bantuan tanam semula getah dan sawit.

    BRIM yang dijanjikan bulan ini tidak dapat lagi. Hari raya korban tinggal beberapa hari lagi dan tiada persediaan Hari Raya Korban untuk rakyat miskin menjelang Aidil Adha kali ini.

    APA YANG UMNO/PAS DAN GABUNGAN PENYATUAN UMMAH PATUT LAKUKAN DALAM SITUASI DIATAS

    Pergolakan krisis MB Selangor semakin parah. Hari ini. 4 adun Selangor dititah mengadap Sultan Selangor. Undi tidak percaya pada MB Selangor akan dijalankan sebab kem Brader Anwar Bin Ibrahim sudah ada majority singkir MB Selangor. Sesama sendiri dari kem Panji Kunyit Hitam berantakan.

    SESAMA PANJI KUNYIT ITAM BERANTAKAN
    PENYATUAN UMAH KENA BIJAK BERHELAH
    SEMUA SILA DUDUK JANGAN B'LARI LARIAN
    PANJI MANA LINGKUP DULU TEPUK SAKAN

    Penyatuan ummah perlu bertindak bijak perang sesama geng kunyit bertempur. Perlu sedikit gula gula, suara lunak dan madah berhelah sebanyak mungkin supaya semua kem kem kunyit boleh dikawalkan antara mereka.
    Dengan erti kata mudah kepentingan penyatuan ummah paling diutamakan dari kemelut perang gang kunyit ini.
    Dengan kata yang lebih mudah 'sila duduk jangan lari' sediakan pop corn tambah dan tepuk tangan ramai sambil menyaksikan wayang semburit gang kunyit


    #POPCORNTAMBAHDANTEPUK


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  9. Persetankan dengan ramalan john doe tu .si tukang tilik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silakan kata apa sahaja. Asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan nasihat dan peringatan. Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Berkibarnya Panji-panji Hitam di sebuah negeri Islam di Timur sebagai tanda kemenangan mutlak Pasukan Panji Hitam di dalam pertempuran mereka yang terakhir adalah satu khabar nubuwwah. Membencinya, memperolok-olokkannya dan menuduhnya sebagai tilikan si tukang tilik setaraf dengan KEJORA dan VIRGO tidak akan dapat menghalangnya daripada berlaku. Bahkan ia akan memberikan alasan mengapa kemenangan mutlak itu mesti berlaku sedang orang-orang yang bakal tewas mutlak pada hari itu, selepas mereka mendustakannya mahupun memperolok-olokkannya dengan berbagai-bagai tuduhan pula akan kehilangan alasan apabila ia berlaku.

      Que sera sera ; Pembenci Kebenaran tetap akan tewas mutlak di tangan Pasukan Panji Hitam walau bagaimana benci pun mereka kepada kebenaran itu kerana Pasukan Panji Hitam adalah pasukan yang benar dan kemenangan mutlak pasukan ini telah pun dikhabarkan melalui nubuwwah. Maka bersukarialah semua para pendusta dan para pembenci kebenaran selagi ada tempoh kerana tempoh itu pasti akan berakhir.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. Tukang tilik pendusta memang selayaknya diperolok olokkan. Apa yg diramalnya semua tak menjadi. Dulu berulang kali sipendusta ni kata madey akn menyerahkan panji hitam kpd imam mahdi pada bulan feb 2019 tpi smpi skrng habuk pon tarak. Tukang tilik haramjadah laknatullah. Nah, ambik kau...PROOOOOOTTTT....

      Delete
    3. panji konek hitam milik mutlak john bo'doe, hitam warna bekas hangus...dah lah hitam legam kecik pulak tu mcm konek tikus..kah kah kah

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. Hehehe.. Pendusta yang sebenar hanya berani melaknat tetapi akan beralasan apabila diajak bersumpah laknat.

      Biarkan si pendusta ini melaknat kerana apabila laknat itu benar-benar menimpanya, manusia akan berkata "innalillahi wainna ilaihi raji'un. Sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia sedikitpun melainkan manusialah yang menganiayai diri mereka sendiri."

      Tun masih PM dan masih belum jatuh. Ertinya siapa Pembawa Panji Hitam masih belum dimuktamadkan. John Doe telah pun memberitahu ia adalah Tun Mahathir dan hanya menunggu saat ia dimuktamadkan.

      Februari 2019 hanyalah ranting daripada penilaian keadaan semasa ketika itu dan bukan dari tarikh perkhabaran kerana khabar nubuwwah tidak memberikan tarikh spesifik tetapi memberikan event yang berlaku.

      Pendusta telah mendapat penjelasan ini tetapi disebabkan mereka membenci kebenaran maka mereka mengulang-ulang perkara ranting yang bukan pokok.

      Pokoknya telahan John Doe kekal tidak berubah dan masih berdiri tegak dan belum ditumbangkan walaupun dicaci cerca oleh pendusta iaitulah :-

      "Al-Malhamah Al-Kubra melibatkan 314 anggota Pasukan Panji Hitam termasuk Pembawa Panji akan berlaku ketika Pembawa Panji Hitam sedang memegang kekuasaan di Bandaraya Akhir Zaman" yang bermaksud "Pertempuran Klimaks Tun Mahathir dan 313 penyokongnya akan berlaku ketika Tun Mahathir masih sedang menjadi penguasa di Seri Perdana Putrajaya."

      Setakat saat ini semua orang termasuk pendusta sedang menyaksikan bahawa Tun Mahathir masih PM.

      Petanda lain yang dikhabarkan di dalam nubuwwah tentang amat hampir berlakunya Pertempuran Klimaks Pasukan Panji Hitam di Timur ialah matinya raja penjaga Baitullah dan diikuti dengan berlakunya perebutan takhta di antara 3 orang putera raja di mana tiada seorang pun di antara mereka itu berjaya memperolehi takhta. Petanda akhir bahawa penjaga Baitullah yang berikutnya adalah Khalifah Akhir Zaman sendiri yang bakal ditabalkan oleh Pembawa Panji Hitam yang pasukannya baru saja menang mutlak di negeri mereka di Timur.

      Setakat hari ini semua orang termasuk pendusta sedang menyaksikan perebutan takhta 3 orang putera raja ini masih belum berlaku.

      Events yang disebut John Doe di dalam nubuwwah masih kekal. Tarikh Februari yang disebut hanyalah ranting dan bukan nubwwah memandangkan di dalam nubuwwah tidak diberikan tarikh spesifik.

      Pendusta memang gemar bangkitkan hal ranting pada ketika hal pokoknya menunjukkan John Doe belum melakukan silap.

      Silakan melaknat dan mencerca asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan peringatan.

      Que sera sera; pendusta sebenar akan tewas mutlak dan ditimpa laknat pada hari Panji Hitam muncul di Timur.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    6. nujum sesat mengarut akan tetap dilaknat sampai bila2...asal kelak bila sakaratul maut berada dikerongkong si nujum sesat laknatullah jngn ckp tiada yg memberi peringatan..jngn nanti bila azab dikirimkan Allah SWT kpd nujum munafik laknatulkah kerana memandai mengadakan yg Tiada baru nak menyesal dan u turn...sudah terlambat...kih3

      Delete
    7. Opps..Laknatullah bukan laknatulkah.

      Delete
  10. PAS CADANG ANWAR IBRAHIM MENGHADAP AGONG SEGERA JIKA MAJORITY SUDAH CUKUP JADI PM KE 8

    PAS mencadangkan kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim supaya mengadap Yang di-Pertuan Agong susulan kenyataannya bahawa beliau mempunyai sokongan mudah ahli parlimen yang diperlukan untuk menjadi perdana menteri.

    Setiausaha Agung PAS Takiyuddin Hassan berkata jika dakwaan itu benar, ia membawa maksud Dr Mahathir Mohamad telah hilang kepercayaan majoriti anggota Dewan Rakyat sebagai perdana menteri.

    “Sekiranya ini adalah benar, Anwar Ibrahim sepatutnya segera mengadap Yang di-Pertuan Agong bagi menyembah maklum tentang perkara tersebut.

    “Beliau juga boleh membawa Usul Undi Tidak Percaya di Dewan Rakyat berdasarkan Perkara 43(4), Perlembagaan Persekutuan,” kata Takiyuddin dalam kenyataannya, hari ini.

    Menurut setiausaha agung PAS itu, sekiranya Usul Undi Tidak Percaya diluluskan maka Mahathir mempunyai dua pilihan iaitu meletakkan jawatannya atau menasihatkan Seri Paduka untuk membubarkan Parlimen dan baginda mempunyai kuasa mutlak untuk mempertimbangkan atau menolaknya.

    Pada 18 Julai lalu, Anwar dilaporkan melahirkan keyakinan mendapat dan mempunyai sokongan diperlukan untuk menjadi perdana menteri.

    Malah, katanya, beliau mempunyai sokongan ahli parlimen PKR, Pakatan Harapan dan restu Dr Mahathir untuk menjadi perdana menteri seterusnya.

    PAS tidak akan sokong undi tidak percaya.. Kesian kau Aljubori..!!

    Kesatuan Ummah UMNO/Pas perlu mendepani isu perang sesama sendiri kem Kem Kunyit Pluralist Murtad@Aljubori VS Kem Kunyit COMANGO Toksik Mahathir@Marina Gereja

    INI LAH GAME YANG BIJAKSANA
    UMAH MELAYU ISLAM & KESATUAN
    TARIK TALI BULI KASI PADA DEPA
    PANAZ PERANG SEMBURIT JADI HIBURAN
    PANJI KUYIT MANA LINGKUP DULU TEPUK SAJA

    Kepentingan kesatuan ummah islam akidah iman dan melayu diutamakan berbanding puak puak kunyit semburit merecik hawaw masam..

    #lawanpluralistmurtadsyahid

    #popcorntambahdantepuk

    miajalipahJR

    ReplyDelete
  11. john doe nujum mengarut tulah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketulahan sbb kononnya dia lebih mengetahui dari pengetahuan Allah Yg Maha Mengetahui,konon dia sudah dibagi tahu oleh Allah Aza Wajalla apa yg tertulis di Loh Mahfuz.

      Delete
    2. Silakan kata apa sahaja. Silakan melaknat dan mencerca.

      Asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan peringatan itu sebelum ia berlaku. Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Oh ya, selain John Doe terdapat seorang lagi hamba Allah yang memakai nama kerengge@skenskong yang pernah beberapa kali memberitahu bahawa ia akan berlaku.

      Di blog Shahbudin juga seseorang yang saya tak ingat nama telah memberitahu ia akan berlaku.

      Ia adalah khabar gembira bagi orang-orang yang beriman dan khabar takut bagi golongan pendusta yang menyedari di dalam hati mereka bahawa mereka sebenar-benarnya adalah pendusta.

      Ketulahan?

      Hehehe.. Semua yang terkena ketulahan adalah mereka yang mencerca Tun. Kepala Bapak Kau kini sangat terhina dan berpura-pura cool saja.

      Yang menghina telah pun ketulahan dan kini mereka yang terhina. Yang melaknat bakal ditimpa laknat dalam keadaan yang amat hina.

      John Doe in shaa Allah akan bersama-sama Tun dan 313 pendokongnya pada hari besar itu; hari di mana 314 anak-anak bangsa Mim bakal menjadi perantaraan menang mutlaknya kebenaran dan lenyapnya kebathilan.

      Selamat tinggal zaman fitnah dan selamat tinggal kesemua ahli-ahli fitnah. Bersemadilah kalian di dalam zaman fitnah kerana kewujudan kalian di tengah umat akan menghalang umat daripada meninggalkan zaman fitnah sedang zaman fitnah itu mesti ditinggalkan dan umat mesti melangkah masuk ke zaman terakhir mereka sebelum kiamat dan memenuhi nubuwwah Nabi Muhammad saw tentang 'akhir zaman'.

      Silakan terus mendustakan dan memperolok-olokkan, asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan peringatan.

      Que sera sera; kebathilan dan pendustaan akan lenyap musnah ditimpa karamah Pasukan Panji Hitam pada hari terakhir umat berada di zaman fitnah. Serta-merta selepas tewasnya kebathilan umat akan memulakan proses melangkah ke zaman baru, zaman khilafah manhaj nubuwwah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  12. PAS CADANG ANWAR IBRAHIM MENGHADAP AGONG SEGERA JIKA MAJORITY SUDAH CUKUP JADI PM KE 8 & 13,14 SEPTEMBER KESATUAN UMMAH SUNNAH WAL JAMAAH DI MALAYSIA

    PAS mencadangkan kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim supaya mengadap Yang di-Pertuan Agong susulan kenyataannya bahawa beliau mempunyai sokongan mudah ahli parlimen yang diperlukan untuk menjadi perdana menteri.

    Setiausaha Agung PAS Takiyuddin Hassan berkata jika dakwaan itu benar, ia membawa maksud Dr Mahathir Mohamad telah hilang kepercayaan majoriti anggota Dewan Rakyat sebagai perdana menteri.

    “Sekiranya ini adalah benar, Anwar Ibrahim sepatutnya segera mengadap Yang di-Pertuan Agong bagi menyembah maklum tentang perkara tersebut.

    “Beliau juga boleh membawa Usul Undi Tidak Percaya di Dewan Rakyat berdasarkan Perkara 43(4), Perlembagaan Persekutuan,” kata Takiyuddin dalam kenyataannya, hari ini.

    Menurut setiausaha agung PAS itu, sekiranya Usul Undi Tidak Percaya diluluskan maka Mahathir mempunyai dua pilihan iaitu meletakkan jawatannya atau menasihatkan Seri Paduka untuk membubarkan Parlimen dan baginda mempunyai kuasa mutlak untuk mempertimbangkan atau menolaknya.

    Pada 18 Julai lalu, Anwar dilaporkan melahirkan keyakinan mendapat dan mempunyai sokongan diperlukan untuk menjadi perdana menteri.

    Malah, katanya, beliau mempunyai sokongan ahli parlimen PKR, Pakatan Harapan dan restu Dr Mahathir untuk menjadi perdana menteri seterusnya.

    PAS tidak akan sokong undi tidak percaya.. Kesian kau Aljubori..!!

    Kesatuan Ummah UMNO/Pas perlu mendepani isu perang sesama sendiri kem Kem Kunyit Pluralist Murtad@Aljubori VS Kem Kunyit COMANGO Toksik si lidah bercabang Mahathir@Marina Gereja

    INI LAH GAME YANG BIJAKSANA
    UMAH MELAYU ISLAM & KESATUAN
    TARIK TALI BULI KASI PADA DEPA
    PANAZ PERANG SEMBURIT JADI HIBURAN
    PANJI KUYIT MANA LINGKUP DULU TEPUK SAJA

    Kepentingan kesatuan ummah islam akidah iman dan melayu diutamakan berbanding puak puak kunyit semburit merecik hawaw masam..

    SEPTEMBER 2019 HIMPUNAN TERBESAR ISLAM SUNNAH WALJAMAAH DI PWTC

    Kesatuan Ummah Pas/UMNO berusaha untuk menyatukan suara umat Islam yang berasa terpinggir dengan isu-isu rakyat selain mendakwa kerajaan PH seolah didominasi oleh DAP yang rasis, komunis menjadikan Anwar Ibrahim Tun Mahathir Amanah sebagai kaldai DAP.

    Pas sedia menjalin kerjasama dengan UMNO termasuk membincangkan kewajaran mewujudkan kerajaan campuran di beberapa negeri. Kewajaran ini diterjemah dengan pertandingan satu lawan satu di semua kawasan.

    Menurutnya, bagaimanapun masing masing masih meneliti dengan cermat idea dilontarkan dalam Penyatuan Ummah dan tidak terburu-buru membuat keputusan.

    “Apa jua syor kelak, Penyatuan Ummah akan rujuk kepada kepimpinan tertinggi masing mading yang pastinya akan memilih suatu keputusan yang dapat memberi kesejahteraan kepada rakyat,”

    Kerajaan penyatuan ummah yang disuarakan pimpinan tertingi BN, pasti akan mengundang keresahan kalangan pimpinan PH, khususnya DAP dalam pembentukan kerajaan campuran akan menguntungkan Islam dan Melayu.

    Dalam konteks ini Pas menyifatkan kedudukan kerajaan PH amat rapuh serta tidak berupaya menunaikan manifesto PRU14 secara efektif.

    AYOH MARI GERAKKAN PENYATUAN UMMAH
    DIBAWAH SATU PANJI IMAN DAN AKIDAH
    PLURALIS MURTAD COMANGO KITA JARAH
    DEMI IMAN AKIDAH SUNNAH WALJAMAAH

    “Pemimpin PH hanya banyak cakap, kerja kurang. Sejurus kerajaan PH ditubuhkan Pas telah ambil pendirian mengukuhkan blok pembangkang bersama BN untuk menyemak imbang kerajaan setiap negeri, usaha ini masih berterusan,”

    Pas dan UMNO dan Kesatuan Umah bersedia dengan sebarang kemungkinan sekiranya peralihan arah kerajaan nanti dan secara tidak langsung menyaksikan perubahan politik di negeri ini.

    Q serra serra jangan kata Aiman tak payung...Si Fitnah Lidah Bercabang dan si Pembohong Pluralisma Murtad akan hancur bersama kerajaan yang diasaskan oleh persepsi fitnah jijik..!!

    “Kesatuan Ummah di bawah PANJI HITAM SUNNAH WAL JAMAAH sentiasa siap siaga dengan kemungkinan berlaku perubahan cuaca politik di negara ini,”

    #lawanpluralismamurtadtepukdansyahid

    miajalipahJR

    ReplyDelete
  13. PETANDA AWAL KEHANCURAN KERAJAAN FITNAH JIJIK LIDAH BERCABANG

    Ribut Langkawi, Kubah Masjid Tumbang : Dugaan Atau Musibah?

    Musibah di Langkawi angkara pemimpin maksiat, fitnah jijik, LGBT , GAY ,Syiah, COMANGO dan Pluralisma Murtad.
    SIAPA KAH PEMIMPIN DI KALANGAN MAKSIAT FITNAH JIJIK INI...

    Macai boleh dakwa pemimpin ruwaibuduiah Panji Hitam Dari Timur..!!??

    Nauzubillah min zallik..!!

    Setiap bencana yang berlaku, tidak akan berlaku tanpa sebab dan alasan disebaliknya...

    Setiap bencana yang berlaku, pasti ada mesej yang jelas dari Allah SWT...

    Kita imbas balik kejadian tsunami di Acheh, ianya berlaku bila kemaksiatan yang dilakukan manusia berada di tahap maksima...

    Kita renungkan balik kejadian ribut yang tiba-tiba melanda Putrajaya sikit masa dulu, ianya berlaku selepas perarakan LGBT di Putrajaya... Macai diam buta pekak mata telinga tetap kata pemimpin mereka bakal bawa Panji Hitam Dari Timur...

    Sekarang kita renungkan pula kejadian ribut yang terbaru di Langkawi... Pemimpin dari si fitnah angkara musibat fitnah jijik dan macai terap kata pemimpin mereka pembawa panji hitam (kunyit..?)

    Kalau tsunami di Acheh, gelombang ombak yang mampu mengheret lori-lori besar ke laut dan mengangkat kapal-kapal di laut ke atas daratan, dengan perintah Allah SWT, gelombang ombak yang dahsyat itu, tidak mampu walau sedikit pun merosakkan Masjid Batul Rahman yang masih berdiri gagah hingga ke saat ini...

    Tetapi ribut yang melanda Langkawi telah menumbangkan kubah dan menara masjid di Langkawi...

    Apakah amaran yang hendak disampaikan oleh Allah SWT...

    Apakah ini dugaan atau musibah kerana memilih Dr. Mahathir yang jelas menjahanamkan Melayu dan Islam?

    Menara masjid tumbang tu...

    Petanda apa?

    Apakah ini peringatan Allah SWT khusus untuk Dr. Mahathir menjulang plakad @panji COMANGO toksik dan Pengamal Pluralisma Murtad dari Matang untuk beliau renungkan?

    Sedangkan menara masjid yang berdiri kukuh, dengan izin Allah SWT, boleh tumbang hanya dengan angin biasanya membelai lembut manusia...

    Tapi Dr. Mahathir pula leka asyik dengan jalan-jalan ke luar negara dan projek kereta...kereta terbang, BON Samurai jual assrts nrgara wang hasil jualan entah kemana dan hutang masih meningkat lagi..!!

    Telah berada di penghujung umur masih pentingkan kroni dari rakyat!!!

    Langkawi diserah pada bekas drebar lori yang kaki ampu, sedia minum air basuhan tangan Dr. Mahathir dan sibuk seronok pakai tie sampai malam hingga bawa ke tidur...

    Kaki redah ni jaga ke rakyat Langkawi yang sedang ditimpa dugaan atau musibah...

    Ini adalah petanda yang sangat jelas dari langit...

    INI DIA PETANDA AWAL DARI LANGIT
    PANJI KUNYIT COMANGO MURTAD PLURALIS
    PANJI PENYATUAN UMAH SUDAH BANGKIT
    KESATUAN UMAH GEMPUR SAMPAI HABIS

    Bahana mengangkat pemimpin lidah nya bercabang membuat fitnah jijik sambil melacurkan iman akidah umat Islam dengan agenda Pluralisma Murtad, COMANGO Toksik,Syiah dan Evsnglista Komunis.

    Adakah Dr. Mahathir dan anak fitnah si lidah bercabang Mukhriz Mentri Besar Kedah akan segera balik ke Langkawi pagi ini.. ??

    Apakah macai tak sedar diri dan masih hendak kita abaikan...

    Q serra serra jangan kata Aiman tak payung..!!


    #lawanpluralismamurtadsyahid


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  14. PESANAN PENDAKWAH DR ZAKIR NAIK PANJI HITAM DARI TIMUR - PENYATUAN UMMAH

    Penyatuan ummah merupakan penyelesaian terbaik bagi menghadapi ancaman ‘pihak ketiga’ yang tidak akan berhenti mengganggu gugat kepentingan dan kesucian agama Islam.

    Penceramah tersohor antarabangsa, Dr. Zakir Naik berkata, bertelingkah sesama sendiri akibat berbeza pendapat perkara lumrah, namun apabila ‘pihak ketiga’ tersebut muncul, umat Islam patut berhenti berbalah dan segera bersatu.

    Jika tidak kata beliau, natijahnya cukup besar iaitu Islam akan jatuh manakala pihak musuh pula menjadi bertambah kuat sekali gus bakal mendapat kuasa yang mereka idam-idamkan.



    “Kita boleh berbeza pendapat, tidak ada masalah. Biarlah ada 10 kumpulan Islam atau 10 organisasi kebajikan Islam, tidak ada masalah. Malah tidak mengapa jika kita ada 10 parti Islam sekalipun.

    “Tetapi apabila pihak ketiga ini
    muncul, kita harus bersatu. Ini mesej saya kepada umat Islam, tolonglah bersatu atau Islam akan jatuh,” katanya dalam sesi soal jawab Pidato Perdana Perpaduan Ummah di Stadium Sultan Muhammad IV, di sini malam tadi.

    Yang turut hadir, Timbalan Mursyidul Am Pas merangkap Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob serta Timbalan Presiden Pas yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.



    Pidato bertemakan Islamophobia anjuran Kerajaan Pas Kelantan sempena Jelajah Dr. Zakir Naik ke Kelantan 2019 tersebut mendapat sambutan luar biasa dengan kehadiran kira-kira 70,000 pengunjung tempatan dan luar negeri ini.

    Mengulas lanjut, Zakir memberitahu, zaman para sahabat Nabi Muhammad SAW tidak terkecuali daripada bertelagah sesama sendiri namun mereka segera bersatu apabila pihak musuh cuba mengganggu gugat dan mencampuri urusan Islam.

    “Perang Jamal melibatkan pertelagahan kumpulan (Saidatina) Aisyah dengan (Saidina) Ali, namun apabila pihak ketiga cuba campur tangan, mereka sokong satu sama lain dan berkata, kamu diam. Ini hanya antara kami.



    “Tidak ada masalah (bergaduh) jika antara kita, namun apabila melibatkan pihak ketiga, umat Islam harus bersatu,” tegas beliau.

    ReplyDelete
  15. Nujum sesat mengarut haramjadah laknatullah terkutuk mcm john doe memang selayak dilaknat dan dikutuk oleh Allah SWT kerana kuat berdusta dan menipu. Munafik haramjadah yg bettopengkan Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Seorang pendusta hanya akan berani melaknat tetapi apabila diajak bersumpah laknat ia akan beralasan. Mengapa ia beralasan? Kerana ia sedar di dalam hatinya dirinya adalah seorang pendusta.

      Hehehe.. Kepada si manusia pendusta yang membenci kebenaran, silakan terus melaknat dan mencera seorang yang sedang memberikan peringatan. Ia langsung tidak akan memberi kesan kepada si pemberi peringatan.

      Sebaliknya apabila laknat itu benar-benar menimpa pendusta yang sebenar, dia akan kehilangan alasan dan manusia akan berkata "innalillahi wainna ilaihi raji'un. Sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia yang terlaknat itu melainkan manusia terlaknat itulah yang telah menganiayai dirinya sendiri."

      Que sera sera; pendusta sebenar akan ditimpa laknat pada hari panji hitam muncul di timur.

      Wallahu a'lam.


      Delete
  16. Hancurkan kepala pluralisma murtad Aljubori dan kepala COMANGO diterajui anak Mahathir@Marina Gereja di Malaysia serentak dengan pH...

    ReplyDelete
  17. ZAKIR NAIK LEPAS KELANTAN ELOK TERANGGANU PERLIS DAN PAHANG BUAT CERAMAH ZAKIR NAIK.

    Zakir Naik mencipta sejarah tersendiri. Lebih dari 100,000 orang membanjiri Stadium Sultan Mohd Ke IV malam tadi. Bilangan yang di luar jangkaan. Ceramah serta soal jawab berakhir jam 1.15 pagi. Luar biasa. Itupun sebab hujan turun dengan lebatnya sedangkan masih ramai yang berbaris ingin bertanya. Penganjur terpaksa berhentikan majlis. Benar-benar luar biasa.

    Asalnya kita teragak-agak untuk menganjurkan program ini. Sebab ianya melibatkan personaliti bertaraf dunia. Ceramahnya diikuti lebih 200 juta penonton melalui siaran Peace TV, facebook dan media sosial miliknya. Beliau bukan calang-calang orang. Diberitakan pernah satu ceramahnya di India dihadiri lebih 1 juta orang. YAB Dato’ Menteri Besar pernah melahirkan kebimbangan ini. Lagipun ceramahnya dalam Bahasa Inggeris. Berapa ramai sangat yang akan datang.

    ZAKIR NAIK CIPTA SEJARAH LAGI
    SERATUS RIBU HADIR SOKONG DAN SEMPATI
    ELOK 4 NEGRI PEMBANGKANG BUAT KINI
    ZAKIR PENYATUAN UMAH BERSOLIDARITY

    Jawatankuasa promosi nampaknya berjaya menjalankan tugas yang diamanahkan. Begitu juga Perhubungan PAS Kelantan


    #LAWANPLURALISMURTADCOMAMGOSYAHID


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  18. SUMA BLOGER MACAI PH LANSUNG TAK 'UP'
    CINA KIMAK PEMBUNUH JALAN RAYA KORBAN
    BLOG KD ADDIN AGEN DSAI TAK BRAN CAKAP
    TAKOT DEDAK TAK MASYUK KE BLOG JAMBAN

    BLOGGER ALJUBORI DAN KUTTY LANSUNG TAK UP CITE PASAL PEMBUNUH JALAN RAYA



    PUIIIIII...!!

    ReplyDelete
  19. PAGI TADI ENTRI KOLING HINA RAYA HAJI
    PETANG CINA BANGSAT LANGGAR MELAYU MATI
    KES ROGOL TRONOH DAP LAPURAN BUAT 2 KALI
    POTONG JARI ATOK ALJUBORI TAK BOLE BUAT APA KINI



    ... SUMA TU LEPAS PUNYA LA... MUJAHIT WN JI ATOK ALJUBORI TAAK BOLE BUAT APA PUN...


    PANTEKKKKK LA AAIII....!!

    ReplyDelete
  20. ASAL JER JADI PM MESTI ADA KES BUNUH
    SYUHADA JALIL IBRAHIM PEMBUNUH BEBAS
    DULU ADIB SKG MELAYU X BERDOSA DIBUNUH
    ATOK ALJUBORI MUJAHIT TAK MAMPU BALAS



    SYUHADA JALIL IBRAHIM KES BMf PEMBUNUH KAYA RAYA 7 KETRURUAN PEMBUNUH BEBAS SAMPAI SEKARANG...

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete