Monday 12 August 2019

THE PROMISED LAND : 95% CINA YANG SOKONG MAHATAHIR DAN DAP KEPANASAN

Bismillahhirrahmannirrahim.

Dari utara sampai selatan tak ketinggalan Cina Sabah dan Cina Sarawak semua mula kepanasan atas statement Mahathir yang mengatakan Dong Zong atau Kumpulan Tok Ayah mereka RASIS.

Hahaha...menggelupur..

Kini suara suara sumbang ahli Parlimen Kerajaan Pakatan Harapan dari DAP mula mempertikaikan "kuasa" Mahathir sehingga ada yang melabelkan Mahathir sebagai Parti Minoriti yang  sudah "lupa daratan".

Dalam issue ini nampaknya Mahathir kesaorangan. Tiada langsung suara dari pemimpin PKR mahupun Amanah atau PAN yang mempertahankan pendirian beliau yang melabelkan kelompok Tok Ayah DAP iaitu Dong Zong rasis.

Jauh sekali kedengaran suara Syed Sadik mahupun Mazlee mahupun Anwar Ibrahim ataupun Mat Sabu mempertahankan Mahathir.

Kini hanya suara pemimpin India dan Cina dari DAP saja yang mula membentak dan memperlihatkan ketidakpuasan hati terhadap Mahathir..

Aiyaa..Anney...aiyaa..apek..apa sulah yadi...
Lulu lu cakap Mahathir  manyak bagut..
Sikalang..semua tatak.bagut...hahaha..
Sikalang ..siapa banyak.cilaka..
Lu ingat Mahathir ada takut sama lu ka..apek..anney..

Lu tarak.ingat ka. Dong Zong ..Mahathir sulah kasi RM30.juta sama.itu sikolah Cina ma..itu maksud..lu sulah.kena beli ..Ma sama Mahathir...sikalang lu.kena ikut dia punya cakap...hahahaha..

Tapi kalau lu ingat lu sudah banyak power ,.kasila..undi tarak percaya sama Mahathir..Santiago sulah cakap.. parti Mahathir ..parti minoriti..

Agaknya Mahathir dah sedar dari tidor.kot..atau..mengigau..

Tik..tok...tik..tok

Adakah jarum jam akan terhenti ..

Cahaya Al Majid.






13 comments:

  1. BANYAK HAL DAH JADI MACAM-MACAM DAH ! PADAN MUKA !

    SESAMA KEM SEMBURIT BERGENTAYANGAN..!! KIKIKI..!!

    YANG NAK GEMPUR TU SAPA ? SESAMA SENDIRI PUAK SANA DAH JADI SATU BAU KUNYIT HAWAW MERECIK MASAM DAH !

    'Gempur hingga mereka pulih atau tinggalkan negara ini' Syabas Mopti Si Pekak..!!

    AYUH MOPTI SI PEKAK GEMPUR PLURALISMA
    JANGAN LUPA PEKAK KASI HANTAM COMANGO
    PLURALIS VS COMANGO PERANH SEMBURIT SESAMA DEPA
    AYUH BATU APIKAN SI PEKAK "GO SI PEKAK GO"

    apa lagi Si pekak badak jomm pekak
    "GO SI PEKAK GO..!!"


    kikikiki...!!

    AYUH SI PEKAK GEMPUR KASI REMBAT
    AYUH SI FITNAH KARMA DAH MENDAPAT
    AYUH BANG NON DAP KAYUH & LIPAT
    PANJI KUNYIT MANA LINGKUP DULU TEPUK KUAT2

    kikikikikiki...!!

    KALAU TAK SOKONG MASUK NURAKA TINGKAT BERAPA
    KALAU SOKONG MASUK SORGA CELAH PINTU MANA
    PANJI MANA LINGKUP DULU KITA TEPUK SAJA
    SOKONG MORAL TEPUK SMBIL MAKAN POP CORN KIRA PAHALA YA..!!

    kikikiki...!!


    Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin mahu masyarakat di negara ini digemblengkan untuk menggempur kumpulan pelampau yang menentang pelaksanaan pengenalan tulisan Jawi dalam buku teks bahasa Melayu di sekolah Cina dan Tamil.

    BUKAN DONG ZONG SAHAJA YANG TAK SUKA MELAYU, TAPI SEMUA PUAK TU MENYAMPAH TENGOK MELAYU.
    SAMPAI KA MASANYA KITA KENA HALAU PUAK TU DARI NEGARA INI ?

    Dong Zong rasis, tak suka Melayu, kata Mahathir..

    TIK TOK TIK TOK JARUM JAM AKAN BERHENTI
    CUMA JARUM BATU API LAJU SEMACAM AJER
    KARMA FITNAH SALING MENDAPAT SESAMA SINDRI
    PADAN MUKO POPCORN TAMBAH WAYANG KUNYIT DAH MULA

    Sekarang sudah mendapat bahana karma fitnah sedang memakan diri masing masing..
    Perang Panji Kunyit Hitam hawaw merecik masam kian hampir..

    Haahhh popcorn tambah & tepukkkk.!!


    #lawanpluralismamurtadsyahidtepukkk

    ReplyDelete
  2. hahhh jon doe kau dah ke mana... mengelupor kena korban atau mengelupor kena sondol si semburit

    dolu kan wirid wirid kitap panji panji kau tu ... wirid puji puja atok jangan mudah lupa mcm lidah bercabang melayu mudah lupa... wirid 120.65 kali supaya di ameen kan koir marina gereja suoaya panji cepat berkibar...

    hahhh amik kitap suci panji sblom komen


    sile le...


    #lawanfitnahkuttysyahid&tepuk

    ReplyDelete
  3. Tun takut kepada DAP? Kah kah kah.

    Tun adalah seorang pejuang yang mempunyai ciri pertama 'kaum yang didatangkan' yang disebut di dalam Al-Maidah : 54 iaitulah "mereka prihatin terhadap orang-orang yang beriman sedang mereka tegas terhadap orang-orang yang kafir".

    (Tun turut memilik ciri kedua 'kaum yang didatangkan' tapi itu bukan topik entry ini).

    Tun telah bertegas di hadapan Uncle Sam, di hadapan Bush, Al-Gore dan Trump di dalam setiap isu membabitkan negara ini. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah bertegas di hadapan IMF gergasi kewangan Zionist kerana tidak mahu terperangkap di dalam hutang IMF. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah bertegas ke atas negara bekas penjajah negaranya iaitulah United Kingdom dan melancarkan serangan Buy British Last sehinggakan UK melutut kepada Malaysia meminta serangan itu dihentikan. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah mensabitkan bekas Presiden US George Bush dan bekas PM Britain, Tony Blair sebagai penjenayah perang melalui Yayasan Keamanan Global, hasil kerjanya di bawah Yayasan Kepimpinan Perdana tanpa kehadiran keduanya. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah bertegas dengan Serbia apabila mereka membunuh Muslimin Bosnia dengan menghantar bukan sahaja bantuan makanan dan perubatan malahan juga bekalan senjata supaya mereka tidak menjadi 'the sitting duck' dan menyelamatkan Muslimin Bosnia daripada disapu bersih oleh Kristian Serbia. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah bertegas ke atas Israel di dalam setiap hal, dan dengan beraninya pernah melanggar embargo Israel ke atas Palestin dengan mempertaruhkan isterinya sendiri di atas kapal. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah menghantar bantuan senjata kepada Afghanistan melalui Pakistan ketika Afganistan resist penjajahan Soviet. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah bertegas kepada Myanmar dan Aung San Su Kyi di dalam isu Rohingya yang tertindas di kampung halaman sendiri. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah bertindak tegas terhadap Rejim Pol Pot yang membunuh bangsa Kemboja termasuklah Melayu Champa yang beragama Islam, dan tanpa sebarang ketakutan telah membekalkan senjata kepada Vietnam untuk berperang dengan Pol Pot di Kemboja dan menghentikan pembunuhan Muslimin Champa di Kemboja tanpa takut sebarang tidak balas daripada sesiapapun. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Apabila Tun mengambil alih negara daripada Jibby Kleptokrat, Tun telah meminda mengikut kemampuannya apa saja syarat-syarat yang teramat berat sebelah yang dipersetujui oleh Jibby dan negara besar China sehingga China terpaksa melutut dan berkata 'kami dapat sikit pun jadilah daripada kami kehilangan semuanya.' Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun tidak tunduk kepada desakan negara India untuk menyerahkan Dr Zakir Naik kepada India walaupun ditekan dari dalam dan luar negara, dari kalangan bangsa bukan Melayu dan malahan Melayu sendiri. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun telah bertegas kpd Singapura di dalam segala hal termasuklah isu pencerobohan udara, pembelian pasir dan malahan harga jualan air mentah, tanpa melanggar batas kemanusiaan simpati kepada negara pulau sekangkang kera itu. Tun takut kpd DAP? Kah kah kah.

    Tun tidak takut kepada kuasa-kuasa besar dunia tetapi Tun takut kepada DAP? Kah kah kah.

    Tun telah memberikan kepada DAP dan kesemua bukan Melayu di negara ini apa yang berhak bagi mereka seperti yang telah dipersetujui ketika mereka diterima menjadi warga negara ini, tidak lebih dan tidak kurang.

    Tun takut kpd DAP? Kah kah kah. Lawak bodoh sombong bertaraf lalok.

    ReplyDelete
  4. Sdr Al-Majid telah menulis :-

    Tapi kalau lu ingat lu sudah banyak power ,.kasila..undi tarak percaya sama Mahathir..Santiago sulah cakap.. parti Mahathir ..parti minoriti..

    Jawapan mudah John Doe kepada semua pembenci Tun, Melayu atau bukan Melayu, di dalam PH mahupun di luar PH :-

    Apa barang cakap banyak di luar gelanggang. JUST BRING IT ON!!!

    Biar Banjaran Titiwangsa terbelah dua, Tun tetap akan muncul pemenang. Tak percaya? Silakan mencuba. Asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan peringatan.

    Nah kopipes komen John Doe di blog sdr KD yg relevan dgn entry sdr Al-Majid.

    ------------------

    john doeMonday, August 12, 2019 4:50:00 PM

    Apabila YDPA mengisytiharkan darurat maka ketika itulah tentera akan mengambil alih kuasa eksekutif. 

    Apabila YDPA mengisytiharkan darurat, maka pertembungan di antara pasukan-pasukan UmNo, PAS, PKR, PAN, DAP dan PPBM tidak lagi akan berlangsung di parlimen sebaliknya di satu medan yang lain di mana tentera-tentera akan menjadi penjaga medan ini. 

    Apabila YDPA mengisytiharkan darurat maka hak untuk memilih ketua eksekutif sama ada namanya ialah Perdana Menteri ataupun Pengerusi Mageran tidak lagi terletak pada ahli-ahli Parlimen sebaliknya hak itu akan menjadi hak mutlak YDPA. 

    Semuanya adalah sah kerana mengikut perlembagaan negara ini, apabila YDPA mengisytiharkan darurat, maka dirinya akan menjadi kuasa pusat eksekutif, perundangan dan kehakiman. Ia berbunyi autokratik tetapi ia tetap sah mengikut perlembagaan negara. 

    Semasa menjadi PM-4, Tun telah meminda perlembagaan untuk mempastikan sekalipun YDPA mempunyai hak mutlak untuk mengisytiharkan darurat, tetapi ia tidak boleh dibuat sesuka hati dan mestilah ada panduannya. 

    Pindaan ini dibuat untuk menghalang berlakunya perisytiharan darurat sesuka hati oleh seorang YDPA semata-mata untuk berkuasa mutlak sepertimana raja-raja pada zaman medieval. Pindaan ini dibuat sebagai tindak balas Tun kepada jawapan seorang bakal YDPA apabila ditanya oleh wartawan apa yang ingin dilakukannya apabila menjadi YDPA dan jawapannya ialah isytihar darurat dan perintah seperti raja-raja dahulukala (nampak tak kebenaran perkongsian John Doe bahawa Tun sentiasa melakukan perkara yang betul di dalam setiap keadaan). 

    Pindaan ini bakal memihak kepada Tun pada hari YDPA mengisytiharkan darurat akibat kekacauan politik yang berpunca daripada desakan golongan pelampau bukan Melayu dan permainan isu perkauman dan agama melampau dari kalangan bangsa Melayu semata-mata untuk menutup isu-isu jenayah kleptokrasi mereka. 

    Apabila YDPA mengisytiharkan darurat, baginda tetap akan memilih Tun sebagai Perdana Menteri, dan kali ini Tun akan menjadi Perdana Menteri yang mendapat sokongan dan dokongan tentera, selain ia sendiri akan memiliki kuasa mutlak yang tidak boleh dipersoalkan oleh mana-mana ahli parlimen, Melayu ataupun bukan Melayu. 

    Kesimpulannya ialah apabila YDPA mengisytiharkan darurat, 
    maka ia menjadi petunjuk bahawa kemenangan mutlak Tun dan pasukannya, Pasukan Panji Hitam sudah semakin hampir. 

    Apabila melihat karamah Pasukan Panji Hitam, YDPA pasti akan memberikan laluan, in shaa Allah. 

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  5. KEPEH KEPEH KEPEH KEPUT
    ITU BUNYI ALJUB MENYUNTUT
    SUNTUT ATOK ASAL KRONI KAUT
    MACAI TERKINJA SMPI TEEKENTUT


    KIKIKIKI...


    alahai tu jerrr


    #lawanpluralismamurtadsyahid

    ReplyDelete
  6. DONG ZONG MEME CINA RASIS DAH LAMA
    BARU SEKARANG MELAYU INGAT SEMULA
    DOLU MUDAH LUPA LIDAH BERCABANG PULA
    MAMPOS DIMAKAN FITNAH LEMAS HUJUNG USIA


    kikikikiki..


    karma fitnah lidah bercabang sedang makan diri balik


    q serra serra jangan kata ako tak payung

    #lawanpluralismurtadsyahid

    ReplyDelete
  7. LAFAZ AMPUN MAAF MACAI DAN AHLI PPBM

    Kami, ahli-ahli UMNO telah mendengar permintaan kamu dan di bawah ini kami drafkan LAFAZ AMPUN MAAF untuk dibacakan oleh Tun Dr Mahathir dan ahli-ahli Ppbm sebelum kami menerima anda sebagai saudara seperjuangan semula. Semoga umat Islam dan Melayu kembali bersatu dan mempunyai suara yang kuat di negara ini.

    LAFAZ AMPUN MAAF AHLI BERSATU

    Kami, ahli Ppbm (Bersatu) ingin memohon ampun dan maaf di atas kesilapan yang telah kami lakukan:-

    1. Kami mengaku bersalah kerana telah mengakibatkan perpecahan umat Melayu dan umat Islam di Malaysia

    2. Kami mengaku bersalah kerana melanggar larangan Allah swt kerana telah bekerjasama dengan golongan harbi, iaitu golongan evangelis, sosialis, liberal dan sekular yang mengakibatkan kerugian kepada umat Islam dan umat Melayu

    3. Kami mengaku bersalah menipu rakyat dengan janji-janji palsu dan yang tidak dapat kami tunaikan semata-mata untuk menang dalam PRU14

    4. Kami mengaku bersalah kerana menipu fan memfitnah Datuk Seri Najib dan UMNO dengan tuduhan-tuduhan yang sampai sekarang tidak dapat kami buktikan di mahkamah walaupun kami telah menguasai kerajaan

    5. Kami mengaku bersalah kerana telah gagal mengekang dominasi Dap dan golongan liberal sekular yang lain dalam kerajaan sehingga terpaksa memberikan begitu banyak jawatan penting kepada mereka termasuk jawatan menteri, timbalan menteri, Peguam Negara dan Ketua Hakim

    6. Kami mengaku bersalah kerana telah membuat fitnah ke atas institusi Islam seperti Tabung Haji sehingga mengakibatkan aset dan saham yang bernilai telah diambil alih dan diuruskan oleh golongan harbi dan meninggalkan Tabung Haji dengan bebanan hutang tanpa jaminan kerajaan serta mengakibatkan urusan haji yang selama ini mudah dan murah telah menjadi mahal dan disulitkan

    7. Kami mengaku bersalah kerana telah mengakibat ekonomi Malaysia semakin teruk, aset-aset bernilai yang selama ini dibina telah dijual kepada orang asing, peruntukan kepada rakyat semakin kurang, cukai ke atas rakyat semakin tinggi dan hutang negara telah menjadi bertambah dengan begitu banyak sekali

    8. Kami mengaku bersalah kerana telah melemparkan begitu banyak penghinaan dan fitnah ke atas UMNO dan Pas, saudara seIslam dan sebangsa kami demi mendapatkan sokongan umat Islam dan umat Melayu Malaysia

    Kami merayu, terimalah permohonan maaf kami kerana kami harap umat Melayu dan umat Islam Malaysia dapat bersatu padu agar kehendak-kehendak Dap, golongan evangelis dan golongan liberal sekular ini dapat dikekang sebelum ia merosakkan negara dan agama yang kita kasihi.

    Sekian,

    Tun Dr Mahathir Mohamad dan ahli-ahli Ppbm (Bersatu)

    *Nota: Kami tidak akan sekali-kali meninggalkan UMNO dan menyertai Ppbm, tapi kami boleh mempertimbangkan kerjasama dengan Ppbm demi kepentingan Islam dan Ummah.

    ** Mohon ahli-ahli UMNO sebarkan dan manfaatkan draf ini untuk dibaca oleh ahli-ahli Ppbm di kawasan Parlimen dan Bahagian masing-masing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..

      Tanda-tanda UmNo semakin desperado dan semakin meroyan sampai kena masukkan kalam di dalam mulut-mulut penyokong dan pendokong PPBM.

      UmNo jelas semakin menghampiri ajalnya. Tidak lama lagi saja sebelum ia boleh ditalkinkan.

      Bye bye parti penyamun, pembohong dan pemutar belit.

      Delete
    2. sapa yg desperedo tuuu.. panji mana panji kunyit hitam merecik hawaw masam dah lama berkibar

      kikiki..!!

      Delete
  8. Ini entry bodoh KD tajuk henti serang Tun atau jadi perkakas DAP

    ini komen kami... kat sana sah kena delete...kikikiki..

    komen balas...!!

    fuyiiiiooo KD kau jenis barua DAP sungguh.. bila Tun di serang DAP kau kata orang lain barua dan perkakas DAP... bila tun puji DAP kau dan macai kau jilat DAP sampai licin..

    kami dari dulu kini sekarang tidak pernah sokong DAP apa tah lagi jadi barua dan perkakas DAP...

    perjuangan kami mudah berjuang kerana benci dengan fitnah jijik yg di lempar DAP dan perkakas serta barua DAP... benci batuapi, benci pada penipu dusta pembohong lidah bercabang dan paling konsisten lawan COMANGO syiah dan pluralisma murtad


    kami konsisten dari dulu kini dan selamanya... bukan macam perkakas dan barua DAP..


    lafaz maaf dah hafal ke belum


    #lawansifitnahsyahid

    ReplyDelete
  9. Atok kata terpulang pada pulis nak haramkan Dong Zong atau takk.. pulak dahhh... haramjadah acah acah berani orang tua ni... macai dah terkinja sentap... puiiiiiii...!!

    KIKIKI NAMPAK GAME ORANG TUA LIDAH BERCABANG TAK..??
    BAGI LA ARAHAN KAT PULIS KASI HARAM DONG ZONG INI
    APA KEJADAH MINTA PULIS TENTUKAN PULAK..?
    ACAH ACAH BERANI PENAKUT ATOK KENA GERTAK NNTI


    ALAHAIIII.... BAGI NNPK BERANI LAM SELUAR TULUR MASUK LAM PERUT...


    KIKIKIKIKI...

    ACAH ACAH BERANI... NI LA PUNCA ORG MELAYU MALAS NAK SOKONG ....


    PUIIIIII....!!!

    #acahacahberanikuttytaikpalat

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete