Tuesday 19 May 2020

THE PROMISED LAND: YANG DINANTI DAN YANG DISEBUT BAKAL HADIR!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

KEROSAKKAN DUNIA OLIH YAAJUJ DAN
MAAJUJ  BAKAL KITA HADAP!!!

Dari awal telah saya katakan bahawa virus yang sedang menular diseluruh dunia ini adalah berpunca dari negara China Komunis.

Sedari awal, China Komunis sememamgnya menghalang sebarang inquiri untuk badan dunia mahupun badan bebas dunia untuk melakukan apa jua siasatan terhadap makmal boilogi mereka.

Setelah hampir 4 bulan berlaku serta desakan desakan dari negara dari seluruh dunia dan membuat ancaman terhadap ekonomi negara China Komunis, akhirnya, hari ini China Komunis bersetuju untuk membayar pampasan berjumlah USD 2 Billion kepada negara yang terjangkit dan bayaran akan dibuat melalui atau WHO dalam masa 2 tahun.

Adakah jumlah USD 2 Billion itu setimpal dengan kesalahan yang dilakukan olih China Komunis?

Sememangnya tujuan penularan CCP Virus ini adalah bertujuan untuk mengseimbangkan ekonomi negara China Komunis yang sedang nazak atau. merudum itu.

Cara penularan yang dilakukan adalah melalui rakyat rakyat mereka yang "dilatih" sebagai pelancong.

Pada permulaan bulan Disember 2019, Kerajaan China Komunis telah meggerakkan "tentera rakyat"nya untuk melancong keseluruh dunia bagi tujuan penularan virus ini.

Akhirnya seawal February 2020, sedikit demi sedikit negara yang dilawati 'tentera rakyat nya atau pelancong ini' telah menularkan virus ini.

Target utamanya mereka adalah negara negara Eropah yang menjadi sekutu utama Amerika Syarikat yang menganggotai NATO.

Hampir seluruh anggota pertubuhan NATO lumpuh activiti ekonomi gara gara CCP virus ini  dan menyebabkan banyak nyawa terkorban dari kalangan rakyat mereka.

Walauapapun tiada apa yang mampu dilakukan olih negara negara ini, kerana mereka kurang bersedia dengan langkah tersembunyi China Komunis ini.

Kebanyakkan dari negara negara NATO ini majoritinya telah mengadaikan maruah dan ekonomi mereka kepada China Komunis melalui pelaburan atau Dana yang urus olih Kerajaan China Komunis ini.
Negara kita pun tidak terkecuali.

Kerana banyak negara yang dahagakan dana pelaburan dari China Komunis ini, banyak, kepentingan telah tergadai secara halus.kepada mereka.

Kini China Komunis menggunakan pelaburan yang dibuat mereka untuk menekan negara negara tersebut.Tingkah laku mereka sama seperti "Ah Long" di Malaysia.

Kini negara dunia baru sedar akan kelicikan China Komunis ini. Berselindung disebalik pelaburan, maka, baru kini negara negara merasakan kejahatan yang dibawa.

Melalui pengajian yang saya.buat, dan seperti yang pernah saya blogkan bahawa dua kelompok ini iaiatu Yaajuj Dan Maajuj bakal membawa kerosakkan kepada dunia.

Yaajuj yang beribukan bangsa Yunani dan Maajuj yang beribukan bangsa Tibet adalah dua kelompok bangsa yang makan menggunakan sudu garpu dan kayu pengepit atau Chopstick.

Ini adalah permulaan kepada pengakhiran kepada dunia ini.

Dua kelompok ini sememangnya berkiblatkan kepada kekayaan atau wang. Itu sebab mereka berlumba lumba kepada mencari kekayaan.

Disatu pihak sememangnya mereka percaya pada keberadaan Tuhan tetapi disatu pihak lagi, Tuhan bukanlah pengukurnya melainkan kuasa dan duit adalah segalanya.

Untuk itu dunia perlu bersiap sedia akan segala kemungkinan.
Tetapi semua yang berlaku ini adalah permulaan pada pernantian kepada yang watak yang ditunggu tunggu.

Israel menunggu "the one and only "
Kristian pula menunggu 'Jesus Die on The Cross' dan
Umat Islam pula menunggu Isa Putera Mariam.

Nantikan meletusnya gempa.bumi dibumi Ambia.
Inshaallah..

Ditulis dimalam 27 Ramadhan 2020.

Cahaya Al.Majid.

No comments:

Post a Comment