Wednesday 21 August 2013

UMAT ISLAM WAJIB BACA !!!!:KAFIRUN MENGATUR : PERJALANAN MENUJU UNTUK MENGHANCURKAN DUNIA ISLAM.: PERANCANGAN SEMAKIN NYATA!!

PERANCANGAN SUDAH MENJADI. NEGARA ISLAM SEDANG DICATUR
KEJAHATAN SEMAKIN MENJALAR
FIKIRAN ORANG ISLAM SUDAH DIATUR
PEMIMPIN ISLAM SEMAKIN LUNTUR

                                APA PILIHAN KITA ???BERSATU ATAU SATU-SATU

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim.

 (Al-Mumtahanah 60:5)
"Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau jadikan pendirian dan keyakinan kami terpesong kerana penindasan orang-orang kafir, dan ampunkanlah dosa kami wahai Tuhan kami; sesungguhnya Engkaulah sahaja Yang Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana".

Benar janji Allah SWT seperti yang termaktub didalam Al Quran.Kita sebagai manusia yang dipileh Allah SWT seawal kejadian diperut ibu , telah ditentukan agama  kita iaitu Islam. Sesungguhnya ibu bapa, bangsa keturunan, negeri kelahiran serta  miskin atau kayanya ibu bapa yang melahirkan kita semuanya adalah ketentuan Nya dan bukan pilihan kita. Olih itu renungkan apa yang kita lakukan dan akan lakukan untuk agama kita.

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil musuhKu dan musuh kamu menjadi teman rapat, dengan cara kamu sampaikan kepada mereka (berita-berita rahsia orang-orang mukmin) dengan sebab hubungan baik dan kasih mesra yang ada di antara kamu dengan mereka, sedang mereka telah kufur ingkar terhadap kebenaran (Islam) yang sampai kepada kamu; mereka pula telah mengeluarkan Rasulullah (s.a.w) dan juga mengeluarkan kamu (dari Tanah Suci Makkah) disebabkan kamu beriman kepada Allah Tuhan kamu. (Janganlah kamu berbuat demikian) jika betul kamu keluar untuk berjihad pada jalanKu dan untuk mencari keredaanKu. (Tidak ada sebarang faedahnya) kamu mengadakan hubungan kasih mesra dengan mereka secara rahsia, sedang Aku amat mengetahui akan apa yang kamu rahsiakan dan apa yang kamu zahirkan. Dan (ingatlah), sesiapa di antara kamu yang melakukan perkara yang demikian, maka sesungguhnya telah sesatlah ia dari jalan yang betul.
(Al-Mumtahanah 60:1) | 

  Terima kasih blog MIK, samada ini adalah kebetulan atau pun peringatan Tuhan, sama-sama    kita doakan untuk 'kesejahteraan'  Negara negara Islam serta dua kota suci kita iaitu Mekah dan Madinah. Semoga dilindungi Allah SWT.. Tulisan MIK ini membenarkan apa yang dituliskan pada tahun 2011. (Sila baca berita dari Virginia dibawah) Adakah ini 'kebetulan"????atau Allah SWT nak tunjukkan 'rahsia kafir' kepada kita??? Fikirkan!!!!!!!

    TRAJEDI BERDARAH DINEGARA ISLAM ADALAH PERCATURAN TANGAN GHAIB

Tahukah anda,sasaran yang mereka  bukanlah Palestin....sebaliknya MEKAH dan MADINAH....

Tahukah anda Mekah dan Madinah  telah dikepung secara sistematik oleh Zionis (Israel) dan sekutunya Syiah (Iran)......bermula dengan:-

- TURKI 
Uthmaniyah yang ditumbangkan dan jatuh ketangan puak sekular Ekstreme,walaupun kini diperintah Pemimpin "Islamik" Erdogan, hakikatnya beliau hanyalah Puppet yang hanya bersuara tapi tidak bertindak kerana dikekang Pengikut Setia Attaturk.

- PALESTIN 
Yang sebelum itu makmur dibawah pemerintahan Uthmaniyah ditawan mudah puak kufar sebelum diserahkan pada Zionis.

- IRAQ 
Satu-satunya negara yang lantang mempertahankan Palestin secara ketenteraan diceroboh dan diranapkan olih  Amerika dan negara salib dengan  bantuan sulit dari Syiah (Iran).

- AFGHANISTAN
 Negara mundur yang memiliki hasil bumi paling kaya didunia dirampas oleh Amerika dari hasil bantuan Syiah (Iran) dan segala hasil buminya kini disalur kepada  Zionist  Israel.

- LIBYA 
Pimpinan Ghadaffi merupakan musuh ketat Negara Salib dijadikan bahan "eksperimen" untuk mencetuskan "Arab Spring". Rakyatnya dihasut untuk "bangkit" dibantu dengan bersungguh sungguh oleh oleh Tentera Salib (NATO).

- SYRIA
 Adalah sasaran sebenar Operasi Arab Spring yang dirancang Zionist kerana sudah tertulis dalam kitab-kitab lama Yahudi bahawa Syria adalah medan perang Armageddon melibatkan Mesiah (Dajjal) dan Al-Mahdi.

- MESIR 
Walaupun "diserahkan" kepada Dr Morsi dari Ikhwanul Muslimin,kemudian dirampas semula oleh Tentera Firaun moden pimpinan Syiah dan Zionist bertujuan menimbulkan kemarahan tak terhingga umat islam supaya tercetusnya Armageddon dengan segera!

      PERANCANGAN STRATEGI AMERIKA MELEBURKAN  MEKKAH DAN MADINAH                                  DITERJEMAHKAN PENGAJIANNYA DI UNIVERSITI

VIRGINIA: Jabatan Pertahanan Amerika Syarikat (Pentagon) terpaksa mengakui bahawa Seorang jurulatih di Kolej Pegawai Turus Tentera di Virginia, mengajar satu kursus menyokong ‘perang habis-habisan’ terhadap Islam selain menyarankan supaya kota Makkah dan Madinah dibom tanpa mengira nasib orang awam, pendedahan yang memberi malu besar kepada Washington.

Sukatan kursus yang boleh dipilih pegawai tentera tetapi tidak diwajibkan itu, jelas bertentangan dengan dakwaan yang berulang kali dibuat pentadbiran Presiden Barack Obama, bahawa usaha Amerika untuk memerangi keganasan tidak menyasarkan agama Islam.

Butir terperinci kursus yang diajar Leftenen Kolonel Matthew Dooley di kolej berkenaan, diperoleh blog Wired.com, Julai lalu.

Dooley dalam kursus itu menyatakan bahawa tindakan memusnahkan kota suci umat Islam, menyusul serangan bom nuklear, sama seperti yang dilakukan tentera Bersekutu di Hiroshima pada Perang Dunia Kedua dan serangan bom di Dresden, Jerman.

Kursus yang dikendalikan dikenali sebagai ‘Perspektif Mengenai Islam dan Radikal Islam’.

Kursus itu digantung pada April lalu selepas Pentagon menerima bantahan daripada seorang pelajar dan Leftenen Kolonel Dooley sendiri tidak lama kemudian, apabila beliau yang tidak lagi mengajar kursus itu, walaupun masih bertugas di kolej berkenaan.

Kursus itu diadakan lima kali setahun dan dihadiri 20 pelajar. Sehingga ia digantung April lalu, seramai 800 pegawai tentera peringkat pertengahan dan pegawai kanan menyertainya. Dooley dianggap Seorang pegawai tentera berpengalaman yang pernah berkhidmat di Iraq, Bosnia dan Kuwait. 

Sementara itu, Biro Siasatan Persekutuan (FBI) mengakui pihaknya juga diarah membuat perubahan ke atas beberapa dokumen rujukan yang boleh disalah anggap sebagai menghina Islam.

“Apa yang berlaku adalah bertentangan dengan nilai yang kami cuba terapkan dan jelas sekali ia bukan untuk tujuan akademik. Ia satu perbuatan amat tidak bertanggungjawab,” kata Pengerusi Ketua Turus Tentera, Jeneral Martin Dempsey.

Dooley, dalam kursus yang dikendalikannya Julai lalu, menjelaskan mengenai keperluan untuk memerangi habis-habisan ‘falsafah dan ideologi Islam.

“Mereka membenci dan tidak akan menerima sebarang pendirian anda selain tidak akan bekerjasama kecuali anda tunduk kepada mereka,” katanya.

Beliau menambah, oleh kerana Amerika yang melancarkan peperangan, maka ia tidak perlu terikat dengan Konvensyen Geneva kerana konvensyen itu kini tidak lagi relevan.

“Keadaan ini membuka peluang kepada kita untuk sekali lagi melancarkan perang ke atas penduduk awam jika perlu seperti di Hiroshima, Nagasaki dan Dresden,” katanya. – Agensi

   SIAPA LELAKI HABSYAH INI.? ADAKAN OBAMA YANG BERKETURUNAN AFRIKA??

                                  Penulisan dari Blog MIK: Terima kasih

Semua sedia maklum..., ROM dizaman moden sekarang sudah berhijrah dan kini dikenali sebagai United States of Americe melalui sejarah panjangnya.....

Satu-satunya lelaki Habsyah (kulit hitam) yang memerintah ialah Presiden terkini mereka iaitu BARRACK OBAMA.....

Ciri-ciri Obama juga mirip seperti yang digambarkan Rasulullah s.a.w. mengenai lelaki Habsyah yang meruntuhkan Kaabah melalui Hadis Riwayat Al-Bukhari dan At-Tabrani:

DI ANTARA TANDA-TANDA AKHIR ZAMAN IALAH BILA MASA KAABAH AKAN DIRUNTUHKAN DAN PELAKUNYA SEORANG LELAKI BERKETURUNAN HABSYAH YANG DILANTIK MENJADI PEMERINTAH ROMAN.

Jika mereka dapat menguasai kamu, nescaya mereka menjadi musuh yang membahayakan kamu, dan mereka akan membebaskan tangan mereka dan lidah mereka terhadap kamu dengan kejahatan, serta mereka suka kalaulah kamu juga menjadi kafir (seperti mereka).

                                                     (Al-Mumtahanah 60:2) | 

                                                   Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

2 comments:

  1. tak terlintas langsung orang hitam yang nabi khabar tu obama

    ReplyDelete
  2. .... @ Sekutunya Syiah..??

    Syiah dijalan benar tapi mencari jalan keluar tersesat.
    Sunni (ASWJ) dijalan sesat rasa selesa dijalan tersesat..
    Wahabbi dijalan terkufur laknat menyesatkan tersesat.
    Hingga diadili dihukumi setelah datangnya Penyelamat...

    But where is the Super Magician Mr Mehdi..??
    Their last choice is to boom Mekah or Madinah..
    For sure Mr Mehdi will emerge from his hiding...

    ReplyDelete