Friday 27 September 2013

GEMPAR!!!SPRITUAL TOURISM ( AO MIN SHAN) ADALAH BENAR !!!BUKAN SCAM :- SIAPA YANG BAKAL TERKENA SUMPAHAN ??

KENAPA PAK LAH SANGGUP BERSEKUTU  DENGAN KAFIR
UNTUK  DIBENARKAN PENGEKUTUAN  TERHADAP ALLAH
DIBUMI INI  HANYA KERANA WANG RINGGIT
     

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Walaupun nama Pak Lah sudah terukir sebagai  'sejarah' bagi parti Cap UMNO, dengan berperwatakan seperti  seorang yang beragama dan alim dan berilmu tinggi , namun disebalik 'kewarakan'nya , terlanjur juga perbuatanya  apabila beliau dengan sengaja membenarkan 'Pembinaaan Projek Spritual Tourism" yang dianggarkan pelaburan mencecah berbillion itu dikategorikan didalam perancanganya tanpa mengambil kira 'perasaan orang Melayu".

Projek  Spritual Tourism yang diketengahkan olih Blog Din Turtle bukanlah satu pembohongan mahupun bertujuan penipuan tetapi  projek yang  hangat diperkatakan dan telah mendapat 'bantahan' dari umat Islam serta Blogger adalah satu kebenaran. Projek ini telah diumumkan pada tahun 2007 sewaktu Pak Lah menjadi Perdana Menteri.  Pada era  itu Pak Lah  melalui Khazanah telah mengumumkan berbillion Ringgit nilai Projek dari Utara hingga Selatan serta Pantai Timur dan Projek Spritual Tourism adalah salah satu daripadanya.

Kebenaran  projek yang  telah diumumkan  olih Pak Lah  ( Ao Min Shan) nampaknya berjalan sehingga kini dan baru sekarang Projek itu hendak dilancarkan olih syarikat tersebut. Samaada syarikat ini telah mendapat kelulusan dari Kerajaan Negeri mahupun ajensi yang berkaitan, siasatan lanjut perlu dilakukan ..

Kemuskilan yang timbul, adakah Kerajaan Najib  dan Khazanah serta  Kerajaan Pahang tidak mengetahui akan kebenarannya sedangkan telah diumumkan olih Khazanah dizaman Pak Lah. Kenapa Pak Lah selaku Perdana Menteri  atau Presiden Cap UMNO ketika itu sanggup  membenarkan 'Projek Pengkhianatan Terhadap Tanah Melayu dan Islam" dilakukan?

Mungkin disebabkan ketamakan, Pak Lah telah terhukum dengan 'kesalahannya"( satu-satunya Perdana Menteri yang dipaksa turun dari takhta dengan dihina olih rakan sendiri)  apabila 'bersekutu' untuk bersama-sama kafir untuk mendirikan 'berhala terbesar' dibumi ini.  
Apakah Najib ingin mengikuti jejak langkah Pak Lah ? Silakan....

Sebagai peringatan , seluruh ahli parti Cap UMNO dinegara ini, anda semua  'dianggap bersubahat' kerana membiarkan pemimpin anda  melakukan 'kesesatan yang nyata" serta percubaan 'untuk merendahkan Islam' sebagai Agama Persekutuan dinegara ini Untuk itu anda dipertanggungjawapkan untuk 'membersihkan' kesesatan itu.. 

Untuk itu Kerajaan dibawah pimpinan parti Cap UMNO 'berhutang' bagi menjelaskan kepada rakyat kedudukan sebenar ' isu' ini terutama orang Melayu dan Islam..

           Apakah  pemimpin parti Cap UMNO sanggup  'menyekutuakn Allah"? demi wang ringgit?

                                                     ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

            Tuesday, July 31, 2007 -  Copy paste dari : Blog Cakap Tak Serupa Bikin
Malaysian Prime Minister, Abdullah Ahmad Badawi had within 4 years launched more than one trillion ringgit of projects. In fact, more will be on the pipeline.

Nothing can stop him... He once claimed that he is frugal, but no more!!! 

                                              
RM177b for Northern Corridor. There is also the Jerejak Theme Park, RM24bil Trans-peninsula Oil Pipeline, Penang 2nd Bridge and Monorail, Penang Outer Ring Road (PORR), Ipoh-Padang Besar Double Track, etc, etc.

                                                       
                                             

This exclude the billion dollar Ekovest Danga Bay,

and a Chinese Ao Mi Shan spiritual tourism projects that may worth more than one billion investment, plus

Tanjung Bin Petroleum Hub on a Man-Made Island, Disney Theme Park, Pilecon Waterfront projects, RM20bil flood mitigation projects, Johor Bahru Monorail project, etc.
SALAH SATU PROJEK YANG DISOKONG UNTUK DIBANGUNKAN
 SALAH SATU PROJEK  BERIMPAK TINGGI  PAK LAH  SEWAKTU MENJADI PM.

                                                               

3 comments:

  1. Memang la Kerajaan Negeri Pahang tak tau mengenai isu ni. Yang diumumkan Pak Lah dalam keratan akhbar diatas ialah projek untuk NCER (NORTH Corridor Economic Region), sedangkan Pahang terlibat dalam ECER.

    ReplyDelete
  2. Setahu aku dulu syarikat keparat yg nak bukak Ao Mi Shan apeke bende ni mula2 dulu nak buat kat Kota Tinggi Johor pada tahun 2010. Lepas tu tiba2 pada tahun 2013 ke Pahang pulak. lepas ni negeri mana pulak dia nak cuba? Ini dia punya iklan terbaru untuk pungut pembeli2 'lot' tempat simpan abu mayat tok nenek depa >>


    http://www.slideshare.net/Enchantonemst/ao-mi-shan-marketing-plan-16580447

    ReplyDelete
  3. Mungkin Selangor kot... sbb kerajaan negeri dia mengalu-alukan pluralisme. Pejabat Ao Mi Shan ni pun di Kelana Jaya, Selangor >>

    http://my.wowcity.com/petalingjaya/gpid/113692980983342337043/ao-mi-shan-marketing-sdn-bhd.htm

    ReplyDelete