Friday 7 February 2014

THE PROMISED LAND : LAYAK KAH ANWAR IBRAHIM MENUDUH NGO TIDAK ISLAMIK??

SYIAH YANG MENGAKU ISLAM PUN MENGHALALKAN
DARAH SUNNI UNTUK DITUMPAHKAN
INIKAH PULA TERESA KOK YANG SECARA TERANGAN
MENGHINA ISLAM:- LEMPANG JE KOT!!!

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Nuar Ibrahim ni kalau cakap memang handal, berapi, buat semua orang terpegun. Sana salah, sini salah, semua orang salah. Apa DAP dan Cina buat semua tak salah. Cakap 'mengalahkan' Ulama. Tiada siapa yang lebih hebat melainkan dia. Itulah sifatnya Anwar ni hanya dia saja yang merasakan dirinya 'bersih'.
Hari ini Anwar membuka mulut dan menuduh NGO Islam sebagai tidak Islamik dan mempertikaikan 'Islam apakah yang menghalalkan 'menampar' Teresa Kok? Anwar Ibrahim lupa ke bahawa Syiah menghalalkan darah ahli sunnah untuk ditumpahkan, inikan Teresa Kok pulak, lagilah bolih kalau ikut Syiah bukan bunuh pun hanya 'tampar ' je kot!!!.

Tetapi Anwar Ibrahim perlu mencermin diri dulu sebelum  menuduh NGO Islam itu yang dikata tidak tidak Islamik. Benarkah Anwar Ibrahim 'mengikut aturan Islam"? Sebelum menuduh atau menjatuhkan hukuman, Anwar Ibrahim perlu menilai kes ini dulu? Siapakah watak ini?
SEMUA TANGAN MENUDING MENGATAKAN INI ANWAR.
KENAPA ANWAR TAK SERET MEREKA KEMAHKAMAH
UNTUK MEMBUKTIKAN 'PELAKON' INI BUKAN DIRI BELIAU.
TIDAKKAH PERBUATAN INI MENGHINA 'HUKUM ALLAH"
APA KATA ANWAR BERHUBUNG 'KES SEDAP' INI???
  1.                   Layak ke Anwar Ibrahim untuk bercakap  pasal Islam??

  2. "What kind of Muslims condone the action of slapping YB Teresa Kok? On one hand you mention the name ‘Allah’ and after that you spew hatred, evil from your mouths and actions.
“I ask you, how is that Islamic?” Anwar said when denouncing the Muslim groups during a ceramah session here last night.

                                         
               
Anwar said that a proper adherent of Islam would know that the religion valued justice, care and compassion above all else.

KENAPA ANWAR TIDAK HERET MANUSIA INI YANG MENDAKWA
BELIAU  ADALAH PELAKON 'NYA'.

DAP and PKR leaders have since demanded that the police investigate the matter and those responsible be charged

Kenapa DAP dan PKR tidak meminta Polis  agar 'kes' diatas dibawa kemuka pengadilan seperti kes NGO Islam?

 Untuk itu layakkah Anwar untuk 'menjatuhkan' hukuman dengan mengatakan bahawa NGO Islam itu tidak Islamik. Lihat apa yang diperjuangkan olih NGO tersebut.

Perhimpunan dinamakan "Bantahan penghinaan terhadap kepimpinan Melayu, Yang di-Pertuan Agong, dan agama Islam serta maruah Melayu” oleh segelintir ahli politik yang didakwa cauvinis Cina 

Penunjuk perasaan menggunakan penyapu untuk melumur darah ayam pada kain rentang dengan gambar pemimpin DAP semasa bantahan terhadap penghinaan kepada kepimpinan Melayu, Yang di-Pertuan Agong dan Islam di Malaysia. – Gambar The Malaysian Insider oleh Najjua Zulkefli, 6 Februari, 2014.


                                     Hanya 'puak' ini yang boleh 'menghalalkan' perbuatan Anwar.
                                                    Segala salah laku boleh di'kow tim'

                                                       ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment