Monday 17 March 2014

THE PROMISED LAND :-' TERKINI' MH370 B777-200 : BERTUKAR WAJAH

"JEBAT YANG MENDERHAKA"

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Kelebihan untuk mendarat di Diego Gracia adalah 'selamat' berbanding 4 lapangan lain yang di'stimulasi' olih Pilot. Persengkokolan dengan US dilihat 'menjamin' masa hadapan kerana untuk jangka panjang 'pengubahan identiti' serta mendapat 'layanan istemewa' adalah kelebihan berbanding 4 negara lain. Penghijrahan 'bersyarat' yang didagangkan olih 'watak' ini  telah dijanjikan untuk diberikan 'keutamaan' didalam ''misi rahsia tentera Dajjal' tanpa disedarai  memungkinkan telah mengubah 'pendirian pilot'. Pengubahan wajah dan identiti bakal dibuat untuk 'melindungi' watak yang 'mengkhianat' ini.

Ajenda 'pencatur' untuk memiliki 20 orang 'jurutera' secara paksaan telah berjaya 'dibuat' melalui pencaturan 'MH370' ini yang mana 'kehadrian' 20 jurutera istemewa ini tidak disedari olih watak 'yang kena beli'.

Perlu diingat tiada satupun negara didunia yang 'berani' untuk menyelongkar Diego Gracia dan negara kita 'terpaksa' mendengar segala 'cerita rekaan' wakil Dajjal ini bagi 'melindungi' pergerakan mereka. Kenapakah 'perancangan' ini dilakukan? Untuk memastikan negara kita 'menandatangani TPPA" dimana Obama dijangka akan datang pada bulan April bagi 'melaksanakan' misi 'Dajjal' seterusnya. Apabila  TPPA ditandatangani maka kebergantungan serta  pengukuhkan ekonomi serta kerancakan perdagangan antara Malaysia dan  China pasti 'tergugat' serta penguncupan perdagangan dengan China pasti terjadi,  Dalam erti kata sebenar ' terpaksa  meletakan tenguk  ditali gantung dengan paksaan'.

                  Inshaallah, sekiranya Umat Islam di Malaysia berterusan (30 hari) melakukan solat
                    hajat, pasti Allah SWT memakbulkan permintaan untuk dilindungi dan dipelihara

"MALAYSIA BAKAL DIJATUHI  DI HUKUM GANTUNG"
OLIH TENTERA DAJJAL
                                                      ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

                         HUBUNGAN TERANCANG                                                                    JURUTERBANG 


Hasil siasatan daripada simulator milik juruterbang penerbangan MH370 yang diambil dari rumahnya Sabtu lalu, penyiasat menemui lima landasan latihan dalam perisiannya, dan salah satu daripadanya ialah milik Amerika Syarikat (AS), lapor akhbar Berita Harian.

Selepas 10 hari gagal menemui MH370, penyiasat kini menumpukan siasatan ke arah juruterbang dan anak kapal serta penumpang bagi meneliti punca kehilangan pesawat Boeing 777-200ER itu daripada sudut lain.

"Antara perisian yang diperiksa setakat ini ialah Lapangan Terbang Antarabangsa Male di Maldives, lapangan terbang milik Amerika Syarikat (Diego Garcia), serta tiga landasan di India dan Sri Lanka, yang semuanya mempunyai jarak landasan 1,000 meter," kata sumber yang dipetik akhbar Berita Harian, hari ini.

Sabtu lalu, pegawai penyiasat Polis Diraja Malaysia (PDRM) merampas simulator penerbangan Kapten Zaharie Ahmad Shah di rumahnya di Shah Alam.

Ia kemudian dipasang semula semalam di ibu pejabat Bukit Aman bagi mencari petunjuk kehilangan MH370 yang masih misteri

Sebelum ini, AS menafikan kemungkinan pesawat yang membawa 239 penumpang tersebut mendarat di pangkalan mereka.

Menurut sumber itu, siasatan dilakukan oleh PDRM bersama Suruhanjaya Komunikasi Multimedia (SKMM) bagi mencari petunjuk dalam usaha mencari MH370.

3 comments:

  1. Kenapa nak kidnap 20 jurutera Fresscale,sedangkan company tu US based company?

    ReplyDelete
    Replies
    1. juruteranya kan byk org cina, us nak kasi diam la tu.

      Delete
  2. utapao afb...

    ReplyDelete