Monday 28 December 2015

THE PROMISED LAND : BERANI KERANA BENAR : NAJIB BERANI KE???,

Bismillahhirrahmannirrahim.

       "SUMPAH LAKNAT " ADA BRAN?

Najib mendahului SPRM dalam menghalalkan penerimaan "duit 2.6 b" yang didakwanya dari Putera Arab tetapi Rm42 juta dari SRC International yang merupakan anak syarikat Kementerian Kewangan yang dikredit keakaun Menteri Kewangan yang iaitu Najib Razak , adakah wang itu juga "derma" syarikat kepada Najib? dan isu ini juga belum dijelaskan Najib sepertimana TPM dan macai macai beliau "menghalalkan" duit RM2.6 B itu?

Berjela jela penafian dan berkajang kajang penjelasan berhubung derma politik  "Rm2.6 B" namun tiada seorang pun macai Panglima Bugis bersuara atau menidakkan kemasukkan Rm42 juta dari SRC International. Kenapa? Begitu juga dengan Najib, diam sediamnya.

Walauapa pun alasan yang diberikan oleh Najib , kepercayaan rakyat yang ramai sudah terhakis dan tidak lagi mempercayai kata kata anda, hanya mereka mereka dan pemimpin UMNO yang mempunyai kepentingan peribadi dengan kedudukan anda saja yang akan menelan dan menghalalkan perbuatan anda.

Adakah anda (Najib) berani "bersumpah laknat" atas nama ALLAH swt bagi membuktikan bahawa dana RM2.6B itu benar benar "derma Pak Arab dan bukan berpunca dari 1MDB" .

Hanya melalui "sumpah laknat" saja yang dapat meyakini hati rakyat.

Diharap Najib berani menyahut seruan ini dan kita minta Najib lalukan secara "live telecast" keseluruh negara.

                   Berani kerana benar.

                       Cahaya Al Majid

1 comment:

  1. berani kerana benar, diam tanda sedang pakai kondom. nak kasi semua isu selesai begitu sahaja ditiup angin ke laut.

    ReplyDelete