Wednesday, 22 February 2017

THE PROMISED LAND : ADAKAH RIZAL MANSOR CEO PERMATA? ATAU AYAM TAMBATAN BARU NAJIB???

Bismillahirrahmanirrahim.

"BAKAL CALON UMNO PRU14"

Nak tanya apakah jawatan yang dipikul oleh Rizal Mansor dalam PERMATA?
Setahu rakyat, beliau hanyalah seorang pembantu peribadi Rosmah.

Tetapi dari kelek dan gayanya dalam mempertahankan PERMATA dan tindak tanduk Rosmah kerana keresahan rakyat seolah-olah beliau ini bukan seorang pembantu tetapi bertindak melebihi seorang CEO ataupun dah setaraf Ahli Parlimen mahupun ADUN.

Wah!!! Hebat betul. Ataupun ada kepentingan peribadi??

Sepatutnya Kementerian Wanita atau Menteri nya yang memberi penjelasan ataupun menepis sebarang keraguan yang ditimbulkan tetapi keadaannya adalah sebaliknya.

Nampaknya zaman Najib ni, pembantu peribadi bini pun ada kuasa jugak . Hebat hebat.

Ataupun Najib dan BN atau  UMNO dah bersedia untuk meletakkan bini nya sebagai calon Parlimen untuk PRU 14 , Al maklumlah apabila ada saja calon BN meninggal dunia maka isteri atau janda siarwah pasti akan diangkat sebagai.calon ganti.
Manalah tahu kalau kalau dah boleh jadi aturan pula selepas.ni.

Mati laki dapat kat bini dan bila bini mati maka laki pula dapat, mana tahu. semua nya berkemungkinan.

Zaman Najib ni semua.boleh..Asalkan.. Puji atau bodek Najib atau Rosmah.semuanya akan diangkat melangit.. rakyat nak mati ke, tak makan ke..Barang naik ke..Semua ada jawapan bagi menghalalkan.tak gitu!!!!!

Jadi lah hamba selama.nya. Sedang kan Nabi telah membebas.semua dari perhambaan .Tapi kini...Manusia sendiri yang mahu diri mereka diperhambakan..Ikut suka la

                 Cahaya Al Majid






No comments:

Post a Comment