Thursday 23 February 2017

THE PROMISED LAND : EDISI KHAS : PERJALANAN KE 2

Bismillahirrahmanirrahim.

Seperti mana yang pernah saya tuliskan didalam blog ini berhubungan kisah perjalanan saya dahulu , ya itu kisah pertemuan saya dengan Ken Pedler dan Linda suami isteri, kisah bagaimana Simon dan Ken Pedler sewaktu di Zurich Switzerland, begitu juga dengan kisahnya Hj Kamaruddin dan Ronnie di hadapan Kaabah dan begitu juga kisahnya Hj Kamaruddin dan Don Fraier sewaktu di Mekah serta permohonan Simon untuk saya mendoa kan agar beliau boleh memulakan kembali pekerjaan nya yang mana semua kejadian itu benar benar terjadi terhadap mereka dan kini imbasan imbasan yang  itu kembali seolah olah memberi petunjuk.

Kejadian Nini yang koma selama sebulan dan datang mencari saya di waktu maghrib yang mana kisahnya dia di bawa kelangit dan dibawa turun semula, penerangan tentang peristiwa itu yang belum dapat saya jawap  tetapi selepas lebih 20 tahun alhamdullilah, penerangan nya yang ditunggu semakin terang dan nyata.

Tentang bulan bergoyang ( 2 kali) di Board Walk Awana Porto Malai di Langkawi yang disaksikan bersama oleh Isteri saya juga telah di perjelaskan .

Alhamdullilah.

Kepada yang telah.membaca kisah benar yang telah saya tuliskan di blog ini pasti tahu akan perkara yang telah saya tuliskan.

Terima kasih Allah

Kepada para sahabat , perbanyakkan istighfar, isikan diri dengan tasbih, tepat kan doa luruskan niat dan akhir sekali perbanyakkan Al Fatihah.
Berkata lah pada yang benar.

Amin.

                 Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment