Monday 27 February 2017

THE PROMISED LAND: JANJI ARAB ???JANGAN PISANG BERBUAH DUA KALI .

Bismillahirrahmanirrahim.

     NAJIB MASIH TAK SERIK
DENGAN PAK ARAB RUPANYA!!!

Jangan terkeliru dengan sedekah.
Jangan tergoda dengan janji Arab
Jangan masuk ranjau Arab lagi!!!!

Dua senario berbeza: -

Najib Keliru

Pengertian antara pemberian wang  Raja Pemerintah Arab Saudi kepada warganya adalah berbeza dengan pemberian BR1M oleh Kerajaan Najib.

Adakah Najib faham tentangan status pemberian wang dari Raja atau  Kerajaan Arab Saudi kepada rakyatnya dengan pemberian BRIM oleh Kerajaan Najib?

Adakah sama tentang pemilikan 'puncanya," atau Najib sengaja nak menyamakan. Atau sengaja nak mengelirukan rakyat?

Nak tanya adakah hasil mashyul dan kekayaan berbillion dollar Kerajaan Arab Saudi itu milik rakyatnya??

Atau sedarkah kita bahawa kekayaan Arab Saudi itu adalah milik Keluarga DiRaja mereka?

Yang mahu dibuat oleh Pemerintah atau Raja mereka adalah sedekah dari hasil masyul Keluarga yang tak pernah diberi sebelum ini.

Tetapi duit BRIM ADALAH duit rakyat yang dikutip secara paksa melalui cukai GST. Sama kah puncanya??

Kedua

1MDB tergulai, di merinate lalu di panggang dengan berbagai rencah oleh Pak Arab. Berbillion dollar hanyut dan akhirnya tersadai diakaun Pak Arab dan sebahagian didakwa masuk keakaun Najib dan kuncu kuncunya dan akhirnya rakyat yang terpaksa menanggung sampai anak cucu.

Menggunakan nama Petro Saudi yang dikaitkan dengan keluarga diRaja Arab Saudi dan di akui pula oleh Najib bahawa Rm 2.6 billion yang masuk keakaun nya atas dasar derma yang diterima tetapi didakwa dipulangkan semula, membuatkan rakyat kurang percaya.

Dan sebelum ini juga dikatakan terdapat pelabur dari Arab yang mahu melabur di Penggerang Johor tetapi telah menarik diri .

Lalu janji apa yang mahu dipegang oleh Malaysia ? Asyik asyik kena kencing je dengan Pak Arab.. Hancing satu negara.

Nak percaya juga lagi dengan negara Arab?

Hari ini diulang lagi script yang serupa oleh Arab Saudi dan Najib, di sahkan sekali lagi, bahawa mereka akan melabur USD 7billion dengan Petronas. Jangan lah cepat percaya, kalau setakat MOU dan berkarung kertas ditanda tangani tetapi akhirnya 'batal'.

Bangsa Arab ni ,selepas kewafatan Baginda Rasullulah , cakap dan tindakan mereka sememang nya tidak boleh pakai. Pembohong dan menipu dan jual agama mereka lah.yang terhebat dimuka bumi.

Pak.Arab ni boleh dengar saja percaya langsung tak boleh. Sedang kan jiran pun  sanggup mereka khianati..inikan Malaysia.

Umat Islam seagama pun sanggup mereka bom dan bunuh demi kelangsungan negara mereka inikan pula Najib yang  klepetrokasi ..Lagi senang lah di pulas telinga.

                 Cahaya Al Majid



No comments:

Post a Comment