Saturday 9 December 2017

THE PROMISED LAND: BARANG NAIK IKUT HADITH NABI ..TAPI CURI DUIT KENAPA TAK IKUT SUNNAH??

Bismillahirrahmanirrahim.

HADITH DIJADIKAN BENTENG
TAKUT MENGHARAMKAN SALAH LAKU SENDIRI.
ITULAH PEMIMPIN UMNO
KALAU.UMNO SEMUA HALAL BELAKA!!!

Ini jenisnya manusia, kalau hendak menghalalkan segala macam perbuatan untuk kepentingan kelompok sendiri, hadith nabi pun sanggup dilelong demi menyelamatkan tengkok .

Hari ini Menteri KPDNKK di PAU 2017 sanggup menjual hadith nabi bagi menghalalkan tindakan Kementerian sendiri.

Bagi membuai  hati rakyat terutama orang Melayu agar " tidak' meLalak atau menghamun Menterinya kerana.gagal mengimbangi kenaikan harga barangan seharian , maka, hadith Nabi dijadikan pisau penyembelihan agar rakyat " bisu" atau akur dan tunduk pada "hadith" tersebut.

Tetapi hairan jugak, kenapa dana yang tak sohih RM2.6.billion Raja Arab  serta RM 40 juta dana SRC International yang BUKAN DUIT Najib, kenapa tak hukum ikut Al Quran?  sehingga Najib membelanjakan tanpa was-was was.

Bukan ke duit itu bukan "hak Najib" dan sepatutnya dipulangkan, kenapa dalam hal hal ini UMNO dan pemimpinya tak mahu pula menggunakan nas Al Quran mahupun Sunnah dalam menghalalkanya.

Begitulah keadaannya,.Bilamana, ayat Al-Quran akan dijual semahunya demi menghalalkan kemungkaran.

Baguslah UMNO dan Menteri.UMNO, jualkan seberapa banyak ayat Allah SWT mahupun Sunnah atau Hadith, semoga keberkatan yang diharapkan, kemusnahan juga.yang akan Allah SWT pulangkan. Amin.

Cahaya Al Majid.

1 comment:

  1. As salam..
    Isu baitulmaqdis..
    Rakyat lebih bersungguh dari kerajaan.

    ReplyDelete