Sunday 20 May 2018

THE PROMISED LAND: KONSEP RAHMAN DAN SELESAI.

Bismillahhirrahmannirrahim.

KONSEP APA YANG MENGGANTI!!

Alhamdulillah, Allah SWT tetap memberikan kesihatan dan minda yang baik buat Dr Mahathir. Syukur kehadrat Allah SWT kerana limpah kurniaNya terhadap diri Tun.

Walaupun terdapat sok sek sok sek yang kurang enak didengar yang diluahkan olih segelintir pemimpin dari sekutu Pakatan Harapan namun, semua "bisekan bisekan" atau " hembusan hembusan" itu sedikit pun tidak melemahkan Tun dalam" mengemudi" hala tuju yang beliau telah tetapkan. Syabas Tun.

Sepekara yang kurang "cantik" dilakukan adalah dari tindakan Anwar Ibrahim yang mengadakan "himpunan Refomasi"  Yang dikata untuk " meraikan" pembebasan Anwar Ibrahim.

Walaupun Anwar Ibrahim merupakan Ketua UMUM PKR namun untuk  diri Anwar atau PKR untuk memgambil kredit diatas kemenangan Pakatan Harapan pada PRU 14 adalah tersasar sebenarnya.

Figura yang memenangkan Pakatan Harapan adalah Dr Mahathir, bukan Anwar Ibrahim mahupun Wan Azizah ataupun Lim Kit Siang mahupun Guan Eng waima Mat Sabu sekalipun tetapi kerana kesungguhan serta hala tuju yang jelas dan yang mahu diarahkan kepada masa depan negara ini,olih Dr Mahathir telah memungkinkan kemenangan terhadap Pakatan Harapan.

Dan kekalahan parti pemerintah iaitu UMNO Najib Dan Barisan Nasional telah saya nyatakan sebelum ini.

Apa yang akan terjadi sekarang adalah apa yang kita pilih jalannya.
APA Yang dibentangkan olih Dr Mahathir untuk masa depan negara ini adalah yang terbaik buat negara ini tetapi kerana ada sikap segelintir pemimpin yang tidak memahami akan "jalan Tun" , maka ianya bakal " menghuru harakan " masa depan negara.

Akan tetapi konsep RAHMAN  telah pun memenuhi kitarannya dan konsep Baru pun dah bermula.

Walauapapun perancangan Yang mahu dilaksanakan atau dibuat iaitu untuk melanntik Anwar Ibrahim sebagai pengganti Dr Mahathir iaitu sebagai Perdana Menteri, saya rasakan, Anwar Ibrahim tidak akan "berpeluang' untuk kearah itu.

Benar !!! keinginan Dr Mahathir mahukan Anwar Ibrahim untuk menggantikan beliau tetapi keinginan itu tidak kesampaian.

Tak mahu bercerita panjang tetapi itulah hakikatnya.

Konsep RAHMAN pun dah lengkap kini konsep..(..........) Akhir zaman bermula...

Cahaya Al Majid.

4 comments:

  1. Konsep RAHMAN (Rahman - Abdul Razak - Hussein - Mahathir - Abdullah - Najib) dah selesai.

    Mungkinkah bermula pula Konsep MAHATHIR (Mahathir - Anwar >>>)

    Jika R A H M A N memakan masa 6 dekad, mungkinkah M A H A T H I R berlanjutan hingga 8 dekad?

    ReplyDelete
  2. KEDAULATAN BANGSA MELAYU SERTA AGAMA ISLAM DIBUMI "MIM" INI TERSIRAT DLM KONSEP/BARAKAH DARI ASMAULLAH PERTAMA AR-"R-A-H-M-A-N". DAN KINI ZAMAN GEMILANG COMFORT ZONE 60 TAHUN BAGI BANGSA MELAYU TELAH PUN BERAKHIR....

    WALO PUN HURUF PENUTUPNYA KE6 HURUF "N" ITU TELAH MELENGKAPKAN, TETAPI PENYANDANG NYA TELAH MENGAIBKAN BANGSA MELAYU, TELAH JAHANAMKAN PERJUANGAN BANGSA MELAYU. APAAN GALERI AR-RAHMAN BISA DIAIBKAN..?? APAAN MAKAM PAHLAWAN BISA DIKOTORKAN..?? KINI BANGSA MELAYU "MIM" SEDANG DIUJI LAGI - MENUJU DESTINY SERTA HALATUJU BARU - THE MOST CHALENGING ZONE....

    ReplyDelete
  3. Aku sedih sebab ramai Melayu Islam yg menyalahkan Tun M yg membuatkan kedaulatan dan ketuanan Melayu makin terhakis apabila PH memerintah.

    Mereka lupa kenapa Tun M digelar diktator, menjadi musuh ketat kepada Kit Siang dan DAP.

    Melayu2 ini juga masih tidak sedar bahawa Najib yg selewengkan tugas dan tanggungjawabnya demi mengumpul harta dan mengukuh kuasa diri sendiri.

    ReplyDelete
  4. unday, 20 May 2018

    THE PROMISED LAND:

    KONSEP RAHMAN SUDAH SELESAI.

    KONSEP APA YANG MENGGANTI..??

    Bismillahhirrahmannirrahim.

    BENAR TUH.. KONSEP RAHMAN DAH TUTPOP SELESAI...

    TERKINI KONSEP "MAN" PULA SEDANG BUKAK TIRAI...

    ReplyDelete