Tuesday 5 June 2018

THE PROMISED LAND: HANYA "'A BA TA' BOLIH MENJULANG 'UMNO" SEMULA

Bismillahhirrahmannirrahim.

DENGAN KAMU ATAU TANPA KAMU.

Kalau tentera baginda Rasullulah sanggup kembali dan taat kepada Allah SWT seperti yang dituntut dan menjadikan kekalahan pada perang Uhud sebagai pengajaran kerana kekalahan  berpunca dari mengingkari arahan Rasullulah saw serta perintah Allah SWT maka, pemulihan secara 'ilmiah' telah dilakukan olih baginda Rasullulah terhadap tentera tenteranya. Maka selepas itu 'kekuatan' dan keyakinan mereka makin bertambah dalam 'mempertahankan' Islam.

Menyelami kembali 'hakikat' 'abata' dalam perjuangan dan menjadikan 'abata' sebagai teras dalam perjuangan semula 'UMNO", inshaallah, dalam waktu yang singkat ( 2 tahun) inshaallah, 'UMNO' bolih bangkit tetapi 'bersyarat'!!!

'UMNO' perlukan seorang 'reformis' .

Menjadikan Al Quran serta Sunnah Rasul sebagai 'pegangan' ataupun sebagai 'panduan' dalam perlembagaan pertubuhannya, inshaallah, kekuatan ahli parti pasti menjadi kenyataan.

Bendera dan warna UMNO perlu diubah dan nama 'UMNO' perlu digantikan dengan nama Melayu.

"UMNO" perlu bijak bertindak atau berubah dan sekirannya sanggup mentransformasikan semangat yang ada seolah olah kamu adalah 'pejuang' atau   'pemegang' Panji Panji Hitam" dari Timur, inshaallah, . sekiranya 'perubahan' ini dapat dilakukan dan diterima  olih seluruh anggota 'UMNO", inshaallah, tiada penghadang untuk kamu meraih kemenangan .

Terlebih baik adalah sekiranya pertubuhan ini hanya dapat dianggotai olih orang Melayu saja dan tidak pula bergabung dengan mana mana parti bukan Melayu.
Itu adalah diantara prasyaratnya.

Selainnya...bincang kemudian.

Prasa 'fitnah' akhir zaman tidak akan terhenti sehingga munculnya 'kiamat'.

Cahaya Al Majid.







5 comments:

  1. Tuan al majid ni dah lama saya perhati dia. Dulu berkempen bukan main kutuk umno. Sekarang dah sedar rupanya geng pakatan membawa agenda dajjal. Yang si umno pulak tak sedar diri. Disebabkan pondannya perjuangan umno, baginda Agong terkial kial membuat titah keputusan tanpa sokongan. Tak ada sorang pon pemuda berkumpul di hadapan istana menunjukkan tanpa taat setia.

    ReplyDelete
  2. Salam. Salah Tu. Kalau dibaca semua entry Saya Yang Saya pertahankan hanyalah Mahathir. UMNO Tak bolih kembali Berkuasa. UMNO Dah melalui perjàlànan keduanya. Kalau UMNO mahu kembali sepertimana Yang Saya sarankan.diatas sila tukar Namanya, logonya mahupun warnanya.Kekalahannya telah Saya ramalkan terdahulu. Tetapi sekiranya mahu kepersada, Ikut APA Yang Saya sarankan.

    ReplyDelete
  3. si tua bangka buat fitnah tu yg ko puja .. bangsa mim tak ujud klu tunggu tua bangka tu ko jadikan bangsa abata ko.. bangsa mimangkuk bole la ko tunggu utk tua anjing suruhan top dig tuhh...

    puiiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Kalau Tak cukup ilmu berdiam diri adalah terlebih baik. JANGAN mengumpamakan seseorang dengan "binatang".

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete