Sunday 9 June 2019

THE PROMISED LAND : MAHATHIR BUAT PERANGAI LAMA!!!!

Bismillahirrahmannirrahim.

Mahathir tetap Mahathir tiada apa yang berubah, yang berubah hanya umurnya saja, perangai dan matlamat tetap sama. Jangan ada orang lain terlebih pandai dari dia, pasti jadi musuh utama.
Itulah Mahathir 22 tahun dahulu dan kini.

Perangai tetap sama.

Pilihan Mahathir kebanyakannya hancur . Mula mula sekali  Musa Hitam, ditendang macam hanjing, pilih pulak Ghafar Baba, lunyai dibiarkan terkapai.kapai menyelamatkan  diri sendiri , pilih pula Anwar Ibrahim jadipula kes haruan makan songsang, tak cucup dengan itu, dipakaikan 'liwat" keatas Anwar Ibrahim.

Pilih pula Pak Lah , salah juga dimata Mahathir . Dalam diam Pak Lah dihempuk depan belakang hingga Pak Lah terpaksa lepaskan jawatan .

Tanam pulak Najib sebagai PM, tak berkenan pulak hati Mahathir, habis aib UMNO yang Mahathir sendiri corakkan dimalukan walaupun kekayaan anak anaknya hanya dapat mereka kecepai diera UMNO/BN.

Akhir sekali Mahathir keluar dari UMNO , tubuh pula PPBM.

Kerana manusia jenis tiada  maruah dan pendirian maka terpaksalah jual diri dan tebalkan muka dan akhirnya terpaksa  jilat kembali bontot Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang semata mata nak jadi PM.
Itulah Mahathir.

Sekarang baru Mahathir puas hati.
Alasan Mahathir!! Nak selamatkan Malaysia.

Semua mesti.ikut cakap dia. Dia saja yang betul, orang lain semua salah, tak cekap atau semua tak kompiten dari kacamata  beliau. Itu sebab rating yang diberi hanya setakat 5/10 saja, hanya.beliau saja 10/10.

Dari  AG hinggalah kepada IGP dan terkini Latifah Koya untuk Suruhanjaya SPRM, semuanya pilihan Mahathir belaka. Bagi Mahathir pilihannya tepat buat masa ini tetapi akhirnya semuanya bakal mengikut telunjuk Mahathir saja.
Yang bakal menikmati "rahmat kekayaan" adalah kroni Mahathir dan anak anaknya.

Rakyat marhean akan tetap kena kencing.
Hanya rakyat saja yang berubah iaitu dari senang kepada susah, tapi bagi Mahathir orang Melayu adalah bangsa pemalas.

Cahaya Al Majid.


34 comments:

  1. TERBAEK DARI CAHAYA NUR MAJID
    REALITY FAKTA BUKTI NYATA KE MAEN
    ORANG BUTA HATI JER TERKINCIT2
    HAAH JON DOE BUDAK SUMAN SILE KOMEN

    muahaha muahihihihuue..
    atok kencing ko tadah selalu

    miajalipahJR


    seperti biasa jon doe budak suman pomen bawah tanah beri puji pujian tahap dewa pada si bangka fitnah.. yg betul anakcucu yang lain pemalas yang islam anakcucu COMANGO sllu ke gerja... yang lain suma tak islamik yg penting slogan mesti islam , msklum la melayu mcm jon doe, budak suman, cik minah pomen bawah tanah jenus mudah lupa..

    Pertengahan jon doe akan puji tahap dewa wali lagi dengan ratib wirud panji.. panji.. panji .. bani.. bani..bani timunn,, timun 20x

    Penutup nya akan di iringi lagu gereja anak cucu atok q serra serra what ever will be.. will be sampai habis khatam...

    haha jon doe sileee komen .. cahaya nur majid dah bagi bola tanggung tu..

    sile.. silee leeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jon bo doe tengah cari idea nak buat cerita merepek dan mengarut.

      Delete
  2. Ulasan ringkas je:-

    Tulisan jelas seorang yang amat kurang ilmu dan pengetahuan dan hanya mampu mengulang-ulang perkara yang sama untuk mengisi entrynya.

    Apabila anjing menyalak bukit, bukit takkan runtuh tapi anjing yang akan keletihan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko boleh pulak mengulang ulang cerita mengarut, ckp tak serupa bikin.

      Delete
    2. Anjing tak menyalak bukit, buang msa je. Anjing berak dan kencing diatas bukit tu.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Manakan sama...

      Tuduhan dan tohamahan oleh Sdr Al-Majid ke atas Tun segalanya adalah di atas perkara yang telah lepas dan kesemuanya telah pun saya jawab. Walaupun sdr Al-Majid tidak mampu menjawab balas kepada jawapan saya tetapi dia masih mengulang-ulang tohmahan-tohmahan yang sama. Ini adalah pendustaan dan kebodohsombongan yang nyata.

      Adapula perkongsian saya mengenai Pasukan Panji Hitam ia adalah kepada perkara yang dinubuwahkan sedang ia masih belum berlaku. Oleh kerana ia adalah khabar nubuwwah ia pasti akan berlaku. Ia di bawah kaedah yang berbunyi "nasihatkanlah aku pada perkara-perkara semasa dan perkara-perkara yang akan datang".

      Pengulangannya adalah satu peringatan yang diulang kerana apabila ia telah berlaku peringatan yang diulang ini tidak lagi akan memberi faedah kepada golongan pendusta yang mendustakan dan memperolok-olokkannya.

      Perkongsian saya bahawa Tun M adalah Pembawa Panji Hitam @ Pemuda Tamim tidak pernah dapat dijawab oleh sesiapapun.

      Yang ada hanyalah orang-orang yang mendustakan khabar nubuwwah ini dan mengatakan ia cerita dongeng, atau orang-orang yang membenarkan khabar nubuwwah ini tetapi tidak bersetuju bahawa Tun Mahathir adalah orangnya tetapi mereka juga langsung tidak dapat berhujah balas untuk menunjukkan bahawa Pembawa Panji Hitam yang dinubuwwahkan itu bukanlah Tun Mahathir tetapi adalah selainnya.

      Apabila tidak dapat menjawab dan tidak pula mereka mampu untuk berhujah bahawa bahawa orangnya bukanlah Tun Mahathir, maka diperolok-olokkan pula dengan soalan sama ada kalau kibar panji masuk syurga ke berapa dan kalau tidak dikibarkan pula masuk neraka ke berapa sedangkan ia bukanlah isunya.

      Isunya ialah khabar nubuwwah yang telah saya temui jawapannya iaitulah apabila Panji Hitam itu telah berkibar itu bermakna kebenaran telah menang mutlak ke atas kebathilan dan kebathilan itu pula tewas mutlak dan lenyap.

      Supaya kelak orang-orang yang ditewaskan itu tidak lagi boleh dibenarkan untuk berkata 'sesungguhnya kami tidak mengetahui bahawa Tun Mahathir adalah Pembawa Panji Hitam. Sekiranya seseorang telah memberitahu kami perkara tersebut sudah tentu kami tidak akan menentangnya sehingga ke klimaks'.

      Berkibarnya Panji Hitam dari sebuah negeri Islam di Timur sebagai petanda berakhirnya zaman fitnah @ zaman mulkan jabbariyyan dan bermulanya proses untuk umat melangkah ke zaman baru @ zaman khilafah manhaj nubuwwah adalah satu khabar nubuwwah. Mendustakannya dan memperolok-olokkannya tidak akan dapat menghalangnya daripada berlaku, bahkan ia akan memberi sebab dan justifikasi untuk ia berlaku, sedang para pendusta pula akan kehilangan alasan apabila mereka ditimpa oleh apa yang mereka dustakan dan perolok-olokkan.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    5. asyik ulang ulang benda yang sama ajer.... muntah hijau la.. bila nak kibar panji ni... panji tolo labuh vs tolo clamping topdog... panji mana la yg masuk sorga dulu tuhhh..!!

      Delete
    6. Silakan kata apa sahaja.

      Asal kelak jangan cakap tiada sesiapa yang telah memberikan nasihat dan peringatan.

      Asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

      Que sera sera.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    7. ayat sama di ulang ulang dah basi... klu KD benda sama ni dah lama delete... menyemak ajer..

      tapi KD satu species dng jon doe budak suman ayat basi jadi santapan...


      kikikiki... benda baru brooo wake up.. wake up brooo....

      Delete
  3. DULU AKU PERNAH TULIS MALAYSIA PERLU RAPATKAN ATAU MENYERTAI TERUS "PAKATAN BRICS"

    AKU AKAN BERHENTI MENYERANG ATOK FITNAH SEKIRANYA MALAYSIA MENYERTAI PAKATAN 'BRICS'

    ANTARA PERKARA BERANI YANG DIBENTANGKAN OLEH BRICS IALAH :

    1. Pemansuhan penggunaan Dollar sebagai matawang dagangan untuk urusniaga minyak antara negara BRICS + Iran + Venezuela.
    2. Memperkenalkan satu matawang yang akan digunakan secara bersama dalam urusan urusniaga minyak.
    3. AIIB(Asian Infrastructure Investment Bank) sudah ditubuhkan di Shanghai untuk Pakatan BRICS bagi mengantikan Bank Yahudi IMF dan World Bank dan menghapuskan penggunaan Dollar Amerika.
    4. Memperkenalkan serta mempromosikan kedua dasar kewangan baru dan urusniaga baru di atas untuk digunakan secara meluas di dunia.
    DOLLAR ,IMF , WORLD BANK DAN FEDERAL RESERVE AKAN HANCUR DIBAWAH PAKATAN BRICS

    Sergei Glaziev, pakar ekonomi dunia berada dibelakang penubuhan Eurasian Union, telah mengajak Russia melakukan satu anjakan kepada perubahan sistem ekonomi baru yang lebih kukuh, stabil dan kuat. Glaziev menempelak sistem ekonomi yang diamalkan oleh Amerika dan sahabat mereka di Eropah yang menggunakan sistem riba secara melampau untuk menampung piramid-piramid hutang dan dalam masa yang sama menjajah dunia melalui hutang-hutang yang diberikan.

    SERGEI GLAZIEV : SISTEM HUTANG + RIBA TIDAK MASUK AKAL

    Sergei Glaziev menyatakan, sistem hutang dengan riba yang tidak masuk akal ini, memenjarakan setiap pihak yang berhutang di dalam satu putaran hutang yang tidak akan habis. Ianya melumpuhkan keupayaan kewangan pihak yang berhutang sehingga akhirnya asset-aset milikan mereka dirampas.

    Beginilah cara sistem ekonomi barat menjajah dunia tanpa perlu mereka mempunyai wang dan keupayaan kewangan untuk mendapatkan sebarang pemilikan. Dengan mempunyai pihak yang berhutang dengan mereka, mereka menjual hutang tersebut sebagai satu lagi bentuk hutang dan menggandakannya dengan sistem yang tidak bersandarkan sesuatu yang realiti.

    Semua ini perlu dihentikan menurut Sergei Glaziev. Lalu Sergei Glaziev mencadangkan agar Russia mengetuai dunia untuk melakukan satu perubahan drastik. Cadangan drastik ini termasuklah membuang amalan menggunakan Dollar Amerika di dalam urusniaga minyak antara negara-negara bersekutu dengan mereka.

    Sergei Glaziev yang menjadi penasihat ekonomi kepada sebuah kuasa besar dunia. Sebuah negara yang dikatakan oleh jurucakap media mereka sebagai berkemampuan untuk menukarkan Amerika Syarikat dari sebuah negara kepada lebuan radioaktif yang beterbangan di udara. Russia sebuah negara dengan keupayaan nuklear yang hebat dan kemampuan keupayaan perang yang digeruni.

    Bank Negara dan Central Bank setiap negara perlu direvolusikan dan direncanakan semula tidak terikat pada RIBA Yahudi Sedunia dan penghapusan secara total Dollar EURO dan Federal Reserve.

    Kesan dari pakatan BRICS (Brazil,Russia,India,China,South Africa) dengan Pemansuhan penggunaan Dollar sebagai matawang dagangan untuk urusniaga minyak antara negara BRICS + Iran + Venezuela.... pertubuhan negara export minyak dunia iaitu OPEC yang diterajui yahudi Rothchild menguasai minyak dunia .. "OPEC DIBUBARKAN"

    Latest News

    Russia gold buying: Putin's HEAVY gold buying 'BAD SIGN' for WORLD PEACE
    Russia gold buying

    Russia gold buying: Putin's gold buying could be a 'bad sign' for world peace
    RUSSIA’s gold buying hit its highest level in six years in the first quarter of 2019.

    An expert is now warning Russian President Vladimir Putin’s heavy buying of the shiny metal is a “bad sign” for world peace.

    ReplyDelete
  4. Yesterday Russia buy more gold today China buy more gpld too... Means whats..?? The death of Dollar USD.. the US dollar is tissue toilet paper...!!

    China extended its gold-buying spree, adding to reserves for a sixth straight month, as the protracted trade war with the U.S. hurts growth expectations and boosts demand for a portfolio diversifier.

    The People’s Bank of China increased its bullion reserves to 61.61 million ounces in May from 61.10 million a month earlier, according to data released on Monday. In tonnage terms that’s a rise of 15.86 tons, after almost 58 tons of gold were added to the nation’s stockpile in the five months to April.

    The rise reflects the government’s “determined diversification” away from dollar assets, Argonaut Securities (Asia) Ltd. analyst Helen Lau said, adding that retail demand has also picked up. At this rate of accumulation, China could buy 150 tons in 2019. Source Bloomberg

    ReplyDelete
  5. dulu sebelum PRU ok je standard blog ni. La ni dah standard haiwan berbulu yg ada kt sebelah tu. Ada genetik sama kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pulak dah jadi standard taik.

      Delete
  6. kalau asyik ulang ulang tayang memang berbulu low class mentality... vary low standard ... kalau ada 100 eko yang low clasd asyik ulang ulang ni untuk blogger low class jugak


    kikikikiki..

    ReplyDelete
  7. BANYAK SUNGGUH HADIAH KERAJAAN PH PADA RAKYAT
    MAKLUM LA KERAJAAN PH ATOK KAN MAHA HEBAT
    TERSEBAR VIDEO TRANSAKSI 'MENTERI' ORAL MELIWAT
    AJOMMM PERANG SAUDARA SEMAKIN KEBABOM MENDAPAT
    SESAMA JANTAN TUU..KITA TGGU APA KATA MUJAHIT MUSIBAT



    Fuyoooo dah meletop transaksi USD ratus ribu sedah meletop bom atom kat kerajaan atok... dengan selamber atok kasi rembat..

    ini betul karma fitnah makan atok dan kerajaan atok..


    muahahahahhh muahiuuueww
    aaahhhhrrghh apa susah najib kan ada ini suma salah najib tuuu..!!


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  8. haahhaa panji dah sampai dahhh...jangan lupa bawak panji kali ni butut butut kasi melutop woo


    panji... panji mana... kami tak sabau nak tepukkkkk kuat kuat..

    ReplyDelete
  9. APA LAGI MOH KITA GERAK SEGRA
    TAKOT NNTI TIKET SOLD OUT PULA
    JANGAN LUPA BELI POP KORN JUGA
    VIDEO NAK START JGN MELANCAP PLAK YERR


    muahahahahhh muahahiuuueww
    najib kan ade salah ini suma najib la tuu..! kikikiki..WAYANG NAK START KASI TEPUK DULU PANJI MANA MELINGKUP DULU KASI TEPUK KUAT2...!


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  10. FUYOO INI HADIAH LEPAS AIDILFITRI YANG MOLIA
    ARI PERTAMA RAKYAT TIMA HADIAH ATOK LATIPA KONYA
    INI TANDA HADIAH KERAJAAN PH UNTUK MACAI SEMUA
    SESAMA JANTAN MENTERI MANA MERECIK KUNYIT AARGHH...!!
    KITA TUNGGU APA KATA SI MUJAHIT MUSIBAT PULA


    WAYANG DAH START SILA DUDUK DAN JANGAN LARI...!! KIKKIKI..


    JOM KITA BELI POP KORN BOLE MASUK WAYANG
    WAYANG GAY SX18 TIKET ABIS PECAH PANGGUNG
    DUDUK DIAM2 KASI TEPUK KUAT BIAR PANJI DITAYANG
    PANJI MANA MELINGKUP DULU KASI MERECIK KUNYIT DIPUNGGUNG


    ALAMAK DRAMA KERAJAAN PH LINTAMG PUKANG PH KERAJAAN ATOK BETUL BETUL MAKAN KARMA FITNAH WOOOOO...!!!

    MUAHAHAHAHAHHH MUAHIIIHHEWWWUU
    DEPA SUMA SEDAP RASA MACAI JUGAK KENA TADAH SELALU


    NAJIB KAN ADA, BUAT APA NAK SALAHKAN ORANG LAIN... KIKIKIKI



    miajalipahJR

    ReplyDelete
  11. Setelah berpaling arah blog majid kini popular. Yay! Najib adalah harapan nya. Yay! Shabas majid.

    ReplyDelete
  12. FUYOO VIDEO LICK BELAKANG LAGI
    YG PENTING BOSSNYA TERKESIMA GELI
    HANCUR MALAYSIA PEMIMPIN MELAYU CAMNI
    SAPA SANGKA TOKONG JUGA SPECIES INI



    MAMPOS MALAYSIA JENIS MACAM NI

    ReplyDelete
  13. HAZIQ AZIZ SUMPAH LAKNAT DAN MENGAKU
    MACAM SUMPAH LAKNAT SAIFUL DOLU DOLU
    NGAKU DLM VIDEO BERSAMA AZMIN LAGI TU
    HAAH ATOK LATIPA KOYA BILA NAK BANTU.?

    PERANG DAH MULA LEPAS PILIHANRAYA
    WAYANG DAN TICKET JOM TEMPAH BERSAMA
    BELI POP CORN & COKE JANGAN DILUPA
    PANJI MANA MELINGKUP DULU TEPUK SAJA


    MAKIN PANAZZZ YEOP OOIIII..!!

    MAMPOS MESIA DAPAT PEMIMPIN SUMA RENDAH MORAL & AKHLAK HAPRAK... KARMA FITNAH MAKAN KERAJAAN ATOK... MAKIN BANGKA MAKIN GILO...!!



    MUAHAHAHAH... MUAHAHAHIIUUEWW
    PERANG SAUDARA DAH MULA MACAI TADAH GITU GITU...



    muajalipahJR

    ReplyDelete
  14. buat apa ngaku salah dan sumpah laknat bagai....najib kan ada..!!

    macai mungkin kata ini salah najib tuhhh..!!


    kikikiki...!!

    ReplyDelete
  15. kunyit fight kunyit , atok n macai suffer in the middle


    kikikiki...bawak panji.. wayang kunyit dah mula jom tengok panji berkibar


    ....kasi tepukkk ...!!

    ReplyDelete
  16. CCTV DI FOUR POINTS MUNGKIN JADI SAKSI
    KALAU ADA YANG TAK NGAKU DAN CUBA NAFI
    MOH YEOPP KITE TENGOK ATOK & TIPAH BERAKSI
    JOM TEPUKK & MACAI PUN BOLEH PAYUNG SEKALI



    HAAHH MACAI SEKELIANNNNN...


    TEPUKKKK..!!

    ReplyDelete
  17. ari ni sumo macai pH macam orang ter berak kapor memasing ...apo kono eeh jang macam kambing kembong porut kono air hujan... kikiki

    ReplyDelete
  18. MAKIN TUO BANGKO MAKIN GILO
    DULU DAH KOBA JANGAN BAGI UTARO
    SUMO HAMPEH TERGADAI TANAH BANGSO
    AKIDAH IMAN ABIH DILACURKAN NYO




    LANTAK KO LAAAA..!!

    ReplyDelete
  19. MANA MUJAHIT MUHARAM MUJADAH
    MENTRI SEGALA AGAMA MALAYSIA
    KE NAK KUAR HUKUM HARAMJADAH
    ATAU TUNGGU TOPDOG KASI FATWA



    MUJAHIT MUJADAH MINTAK KUAR FATWA SKETT...!!


    HAAAHH TEPUKKKK ..!!

    ReplyDelete
  20. Mintak Mujahit Muharam Mujadah kuar fatwa ... onn ke tak onn..!!

    kikikiki..

    ReplyDelete
  21. TERTUBUHNYA KERAJAAN PH HASIL DARI BUDAYA CELAKA FITNAH - BARU 1 TAHUN DAH MENDAPAT

    Bila FITNAH dilawan dengan FAKTA (ini jnji kami lawan fitnah dng fakta) hasil karma fitnah jijik sudah mendapat.

    Mereka ini terdiri dari liberal, pluralist murtad, COMANGO, LGBT meremehkan hukum hakam mentafsir secara hermanutika@suka ati mak bapak tanpa merujuk ulama muktabar melecehkan islam bersekongkol dengan DAP pejuang murtad, syiah dan evanglista komunis.

    Budaya fitnah dan tuduh dulu baru terkial mencari bukti kemudian jadi ajaran dan amalan selama 22 tahun dulu..

    Makin kuno usianya kubo kata mari rumah suh berambos pergi kau makin mengila menfitnah dan membatu api... sekarang karma fitnah yang kau tabur mendapat pada diri kau balik..

    Dalam isu Azmin masih belum bersalah beliau mesti dianggap belum bersalah sehinggalah siasatan dibuat terhadap pengakuan pelaku dan bukti-bukti oleh pihak berkuasa. Bagi menjaga integriti kerajaan, beliau hendaklah bercuti sehingga siasatan selesai. Ini adalah antara contoh yang dibuat oleh DS Zahid pada tahun lepas apabila berdepan puluhan tuduhan salah guna kuasa.

    Ini adalah pendirian kami dan kami konsisten dengan pendirian ini dalam segala isu melibatkan pemimpin negara. Dalam isu RM90 juta, kami berdiam diri sehinggalah SPRM mengesahkan dana tersebut tidak wujud.

    Dalam isu banglo dan terowong LGE, kami menggesa siasatan dijalankan dan hanya tidak puas hati apabila pendakwaan ke atas beliau digugurkan selepas berlakunya pertukaran kerajaan

    Dalam isu DS Najib, kami hanya mengulas berdasarkan fakta kes termasuk ketempangan bukti yang dibawa pendakwaan. Kami mahu RCI ditubuhkan si tua kuno menolak. Kami tidak pernah sesekali mengatakan beliau tidak bersalah walaupun hati saya kuat mengatakan begitu

    Kami pembangkang UMNO/PAS tak buat kerja pra matang dengan membuat pendakwaan dalam media sehingga merosakkan nama tertuduh. Ironinya, seorang YB PKR yang mahu isu ini didiamkan dan disiasat tidak pula memakai pendirian yang sama semasa galak bercakap tentang audio Ana Tahu, RM90 juta dan Najib Razak satu ketika dahulu.

    Ironinya, YB PKR yang mahukan agar rakyat berhenti menuduh Azmin Ali sekarang berusaha pula mengaitkan Umno dan Wanita MIC sebagai dalang.

    Hipokrit

    Ya, YB Azmin belum tentu bersalah. Tetapi apa yang berlaku adalah politik kotor yang berniat menjatuhkan seorang pemimpin parti dan negara. It is a clear set up. Pelaku bukannya disuruh / dipaksa masuk ke bilik utama oleh seorang lagi pelaku yang lain. Ia adalah kerelaan kedua pihak.

    Malah pelaku juga tidak menunjukkan sebarang rasa bersalah apabila membuat video pengakuan walaupun beliau mempunyai jawatan tinggi dalam kerajaan dan akan berkahwin tak lama lagi. Sebaliknya pelaku mahukan SPRM menyiasat menteri. Kenapa SPRM? Bergolek atas katil bukan kesalahan rasuah. Ini kesalahan moral yang perlu disiasat Polis Diraja.

    Tidak lain, ia adalah bom berangkai bagi membunuh imej dan menamatkan karier politik pesaing.

    Ini sudah melebihi kesalahan peribadi. Ini adalah perangkap politik hasil budaya fitnah yang sudah memgakar di dalam sanubari pemain2 di dalam parti. Dan budaya busuk ini akan menjadi trend menjatuhkan sesama sendiri bagi mendapat apa yang dihajati.

    Ya. Ini adalah pilihan macai di Malaysia. Budaya kotor dan penuh celaka.

    ReplyDelete
  22. BARU BUAT PRESS STATEMENT VIDEO KE-2 MUNCUL PULA
    ALAHAI ATOK KARMA FITNAH BETUL BALIK KE MUKA
    TAMBAH BELI POP CORN WAYANG KUNYIT DAH KEMUNCAKNYA
    MERECIK HAWAU KUNYIT TENGIK MASHAM BAU NYA...


    HAAHHH.. INI KARMA FITNAH MAKIN MENGILA


    muahahah muahahuuieeuu..
    atok tadah macai bau...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  23. Semoga Allah memakbulkan doa Sembahyang Hajat yang dilakukan di kediaman Menteri Besar malam tadi semoga menyerlahkan kebenaran apa yang berlaku di bilik 2526, Fourpoints Sandakan, 11 Mei 2019, 6 Ramadhan (ini bulan puasa ni kena kifarah 3 bulan ke idok ni yeop Mujahit Mujadah Mintri Segala Agama..kanda Mujahit mintak kuar fatwa yeopp..onn ke tak onn nih.. kikiki.!!) 1440H, jam 1.00 - 2.00 pagi.

    ReplyDelete
  24. KU SANGKA PANJI HITAM RUPANYA PANJI KUNYIT PEKAT
    KUNING MERECIK HAWAW MASAM TENGIK SEMERBAK GILA
    DAH BELI POP CORN TAK SELERA NAK MAKAN PULAK HANATT..
    TONTON JER LA PANJI MANA LINGKUP DULU TEPUK SAJA


    muahahahahhhahh muahahiiiewwuuu
    atok tadah macai hidu

    aaawwuuuww..!!


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  25. Tak mungkin kerja pembangkang.

    Ini kerja orang dalam PKR dan puak pH sendiri.Kemunculan beberapa video seks yang dirakam dan disebarkan kepada media dipercayai mungkin dilakukan ‘orang dalam’ yang rapat dengan Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Azmin Ali.

    Sumber yang enggan dinamakan itu berkata, ia berdasarkan kepada rekod perjalanan dan tempat penginapan Timbalan Presiden PKR itu yang hanya boleh diketahui oleh pegawainya dan juga pegawai kementeriannya sendiri.

    “Pegawai dia sendiri dan pegawai kementerian yang sediakan LO (waran perjalanan dan penginapan). Mereka sahaja yang buat pembayaran tiket kapal terbang dan penginapan.

    “Cuma mereka yang tahu pergerakan keluar masuk Menteri dan rancang perjalanannya,” katanya kepada MalaysiaGazette.

    Menurut sumber itu lagi, hanya dua individu ini sahaja yang tahu dimana Azmin akan bermalam dan di mana program yang akan beliau hadiri pada satu-satu masa.

    Menjelaskan perkara itu, individu yang pernah bekerja di bawah satu kementerian berkata, hanya individu yang rapat dengan menteri sahaja yang dapat akses untuk mengetahui segala pergerakan seorang menteri.

    “SUSK (Setiausaha Sulit Kanan) hanya terima arahan daripada menteri untuk buat program. Jadi dia kena rancang dengan bahagian atau negeri untuk buat program, pegawai yang rancang menteri nak menginap di mana,” katanya lagi.

    Dalam pada itu, beliau berkata, tuduhan bahawa pembangkang mempunyai niat untuk menjatuhkan Azmin adalah tidak berasas sama sekali.

    Kata sumber terbabit, mustahil untuk pihak pembangkang mengetahui segala gerak geri dan aktiviti mana-mana menteri Kabinet dan bertindak memerangkap mereka dengan video seks.

    Ini kerja pesaing sesama sendiri dalam pH tak terkecuali parti rasis DAP melalui melayu liberal, pluralist syiah yang dibela oleh DAP.Ini kerana mereka sudah menguasai kerajaan cuma ada sedikit halangan dari Tun yang tidak mendengar 100% tokong DAP.

    ReplyDelete