Thursday 27 September 2012

RENUNGAN JUMAAT :PERMAINAN PERASAAN ORANG KAFIR : ISLAM JADI MANGSA


  
KEKEJAMAN YANG DIGUNAKAN UNTUK MENGHANCURKAN ISLAM.





DUTA US YANG MATI KETIKA KEMUNCAK KEMARAHAN  ORANG ISLAM LIBYA TERHADAP FILEM MENGHINA RASULLULAH. DENGAN KEMATIAN DUTA INI MAKA KEBENCIAN TERHADAP ISLAM AKAN MEMUNCAK, ITULAH YANG DIHARAPKAN OLIH MEREKA.
Sekiranya dunia ini tiada manusia menghuni maka tiadalah Islam, Islam adalah untuk manusia yang mengambil Allah SWT sebagai Tuhan dan Muhammad s.a.w sebagai pesuruh Allah. Islam kini adalah Umat Muhammad olih itu mari kita tegakkan bersama agama yang di pilih olih Allah SWT, Rahman, Rahim dengan melakukan" penyatuan hati Islam Sedunia".untuk membentuk Kesatuan Islam Sedunia. Ketepikan perbezaan fahaman, mari kita bersatu demi AGAMA PILIHAN ALLAH. 








INI MERUPAKAN SIKSAAN MENTAL YANG DITUJU KEPADA UMAT ISLAM. MAHUKAH KITA MENGAMBIL YAHUDI DAN NASRANI SEBAGAI KAWAN,SAHABAT. RENUNG AYAT QURAN DIBAWAH.
Please Note: The photograph below has been provided to La Voz de Aztlan alleging that it is not an actress but an Iraqi girl raped by the three mercenaries in uniform.

Umat Islam atau pemimpin Islam didunia seharusnya memilih satu hari didalam setahun untuk mengingati hari Islam , dengan menyambutnya pada satu tarikh dan waktu yang sama berkiblatkan di Ka'abah. Pada hari tersebut semua Umat Muhammad yang berada diseluruh dunia akan bersolat serentak tidak mengira waktu, sama ada malam atau pun pagi dinegara masing-masing. Ini  bertujuan untuk menunjukkan kesatuan hati  terhadap Islam. Apabila bersatunya hati Umat Islam pada satu masa  inshaallah, pandangan dan keraguan terhadap kebesaran Islam dimata musuh Islam akan bergoyah. Mari kita war-warkan kebaikan ini. Sanggupkah Umat Islam melalui detik-detik yang sengsara dan memilikan ini?? Fikirkan...




MAYAT PEGAWAI US YANG MATI DIBUNUH AKIBAT FILEM MENGHINA RASULLULAH. MANUSIA INI MENJADI KORBAN ATAU TARUHAN DAN ALASAN UNTUK MEMBUNUH LEBIH RAMAI LAGI UMAT ISLAM 
ALLAHYARHAM SADDAM HUSSEIN YANG DIBUNUH OLIH AMERIKA KERANA KEKHAWATIRAN US TERHADAP PENENTANGAN IRAQ  TERHADAP PRESIDEN BUSH DAN KONSPIRASI YAHUDI UNTUK MELEMAHKAN KEBANGKITAN ISLAM DIRANTAU ASIA BARAT.
 
MAYAT ALLAHYARHAM MUHAMMAR GADAFFI YANG MATI DIBUNUH AKIBAT PERMAINAN POLITIK US DIDALAM MEMBANGKITKAN PERASAAN TIDAK PUAS HATI RAKYAT TERHADAP KERAJAAN PIMPINAN KERAJAAN  LIBYA.

Cukup sekadar beberapa imej yang menunjukkan bertapa kejam dan zalimnya mereka terhadap umat Islam. Sifat dendam yang terpahat dihati mereka tidak akan terhenti sehingga kiamat. Begitulah :-

"Wahai Orang-orang yang beriman ! Janganlah kamu melantik (mengambil) orang Yahudi dan Nasrani sebagai pemimpin kerana sebahagian daripada mereka adalah penolong sebahagian yang lain. Sesiapa yang melantik mereka (menjadi pemimpin mereka) sesungguhnya mereka adalah sebahagian daripada mereka. Sesungguhnya Allah tidak akan memberi hidayah kepada kaum yang zalim". (Al-Maidah: 51).

 
Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang yang menjadikan ugama kamu sebagai ejek-ejekan dan permainan - dari orang-orang yang telah diberikan Kitab sebelum kamu, dan orang-orang kafir musyrik itu: menjadi penolong-penolong; dan bertaqwalah kepada Allah, jika kamu benar-benar orang yang beriman. (Al-Maidah: 57

Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali. (Ali Imran : 28)

 
Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi "orang dalam" (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya telah kami jelaskan kepada kamu keterangan-keterangan itu jika kamu (mahu) memahaminya. (Ali Imran : 118)

 
Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil musuhKu dan musuh kamu menjadi teman rapat, dengan cara kamu sampaikan kepada mereka (berita-berita rahsia orang-orang mukmin) dengan sebab hubungan baik dan kasih mesra yang ada di antara kamu dengan mereka, sedang mereka telah kufur ingkar terhadap kebenaran (Islam) yang sampai kepada kamu; mereka pula telah mengeluarkan Rasulullah (s.a.w) dan juga mengeluarkan kamu (dari Tanah Suci Makkah) disebabkan kamu beriman kepada Allah Tuhan kamu. (Janganlah kamu berbuat demikian) jika betul kamu keluar untuk berjihad pada jalanKu dan untuk mencari keredaanKu. (Tidak ada sebarang faedahnya) kamu mengadakan hubungan kasih mesra dengan mereka secara rahsia, sedang Aku amat mengetahui akan apa yang kamu rahsiakan dan apa yang kamu zahirkan. Dan (ingatlah), sesiapa di antara kamu yang melakukan perkara yang demikian, maka sesungguhnya telah sesatlah ia dari jalan yang betul.   (Al-Mumtahanah : 1)


IMEJ YANG SENGAJA DIPAPARKAN UNTUK TUJUAN PSIKOLOGI
KEZALIMAN YANG SENGAJA DICIPTA UNTUK MENAIKKAN KEMARAHAN UMAT ISLAM. WANITA DIROGOL OLIH TENBTERA AMERIKA.
 

filem provokasi terhadap Rasullulah

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi "orang dalam" (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya telah kami jelaskan kepada kamu keterangan-keterangan itu jika kamu (mahu) memahaminya. (Ali Imran : 118)
 TULISAN YANG BERUNSUR PROVOKASI










TULISAN TULISAN YANG MENGHINA KEAGUNGAN ISLAM YANG DILAKUKAN TANPA ILMU.INI MERUPAKAN SATU PROVOKASI TERHADAP UMAT ISLAM.

No comments:

Post a Comment