Sunday 28 April 2013

"LIDAH HINDU INI WAJIB DI POTONG" : PERBUATAN PAS INI PERLU DI BANTAH DAN TIDAK BOLIH DIBIARKAN : '

NIK AZIZ AKAN MENOBATKAN RAJA RATNAM SEBAGAI ULAMA  TERHEBAT KELAHIRAN PAS MENGALAHKAN AL QARDAWI.  KEIKHLASAN HATI RAJA RATNAM MENDAKWAH  PENGIKUT PAS  YANG  TERSESAT JALAN AGAR MENERIMA KATA-KATA PENGHINAAN  DARI  HINDU YANG KAFIR SEGALA KAFIR  DIDALAM 'MENCEMARKAN KESUCIAN AYAT-AYAT ALLAH.
                          JANGAN KERANA  KUASA AGAMA KITA GADAIKAN
Hanya ulama jahat dan sesat saja yang akan membenarkan perkara-perkara 'penghinaan' terhadap Islam dilakukan terhadap umat Islam. Hanya umat yang jahat saja yang akan membiarkan 'saudara seagamanya' dicaci dan dimaki oleh puak kafir harbi.
Apakah hukumnya orang yang tidak pernah mengambil Allah SWT sebagai Tuhan mencaci dan menghina orang Islam lain yang disertakan laungan ' takbir' oleh orang Islam.
Apakah hukumnya kepada umat Islam yang bersengkokol dan menghina orang Islam yang lain tetapi penghinaan itu dilakukan oleh orang kafir yang tidak beriman dengan Al Quran dan Allah SWT .
Dari apa yang dapat dilihat bukan saja kalimah Allah hendak dijual tetapi ayat-ayat suci Al Quran juga dilacurkan serta dihina oleh puak  ini dan yang paling menyedihkan ulama serta pengikut 'puak Pas" juga bersengkokol dengan parlakuan ini.
Adakah ini  ajaran Islam yang dibawa  oleh PAS ? Adakah ayat al Quran ' Nik Aziz berlainan dengan  ayat Al Quran orang lain?

Saya pernah mengutarakan dahulu ' sepanjang' Nik Aziz bergelar Ulama pernah ke beliau berjaya meyakinkan bukan Islam bahawa Allah itu benar , Al Quran itu benar dan Islam itu benar? Berapa ramaikah orang bukan Islam yang berjaya beliau pujuk hatinya agar mengambil Allah sebagai Tuhan, Al Quran sebagai ikutan dan Islam sebagai pegangan? dan 'bersyadah' menerima Nabi Muhammad sebagai Nabi dan Rasul yang terakhir yang membawa kebenaran?

Ingatlah wahai Nik Aziz, hidup ini tidak lama,kalau seruan Nabi Muhammad s.a.w tidak dapat kita serukan mengikut Sunnahnya, eloklah..berhenti..bertaubat  dan  perbetulkan diri..sementara waktu masih ada, tinggalkanlah..kejahilan melampau ini..pohon ampunlah kepada manusia yang pernah kamu lukakan hatinya..Allah akan mengampunkan dosa hamba-hambanya tetapi bolihkah manusia  mengampunkan dosa dan kesalahan kita?? Fikirkan....

Terima kasih bro : Badut Rakyat diatas post dibawah ini :-

HOT NEWS !!! #PRU13 !!! PAS PATUT ISLAMKAN RAJA RATNAM !!! ADA BERANI ???

Membiarkan bukan Islam memetik ayat-ayat AlQuran dan Hadith di pentas-pentas ceramah nampaknya terus menjadi budaya PAS dan setiap kali penceramah bukan Islam itu berbuat demikian,maka penyokong-penyokong PAS akan bertakbir dan bertepuk tangan gembira seolah-olah beliau sudah masuk Islam.Apa yang menggusarkan kita ialah,para penceramah bukan Islam tersebut selalunya tidak mampu menyebut ayat dengan betul dan tersalah pula menterjemah maksudnya.Sebagai seorang Islam,bergetarlah hati kita apabila ayat AlQuran disalah sebut dan salah-terjemah sedemikian dan kemudian disambut sebagai benar pula oleh yang mendengar.Melalui pengalaman sendiri,dalam beberapa insiden,mereka yang bertakbir dan bertepuk tangan mendengar ayat yang disalah-sebut dan salah terjemah itu,adalah golongan yang penulis cukup kenal sebagai ‘geng surau’ di kawasan perumahan penulis.Justeru,saya hairan,apakah ‘geng surau’ ini tidak tahu bahawa apa yang diperkatakan oleh penceramah bukan Islam itu salah ??? Tidakkah hati mereka juga bergetar ?? Namun,itulah hakikatnya politik PAS yang menjual agama demi kuasa.Baru-baru ini perkara yang sama berlaku lagi di mana seorang penceramah beragama Hindu iaitu Raja Ratnam yang didatangkan khas dari Kelantan untuk ‘memperbetulkan akidah Islam orang-orang UMNO’ di Putrajaya.



                                  

Raja Ratnam dengan megah mengakui yang beliau lebih memahami Islam dari UMNO lalu menyebut dengan fasih : “Auzubillah himinaz syaitan nirrojim,Bismillahhirrohmanirrohim” dan disambut dengan pekik takbir dan tepukan oleh hadirin penyokong PAS.Seterusnya,Ratnam pun mempersoalkan UMNO yang tidak menerima hudud dan juga solat orang-orang UMNO sebagai sia-sia.Dengan kata-kata itu,maka penyokong-penyokong PAS yang hadir pun melihat Ratnam sebagai lebih Islam dari UMNO.Walhal,Ratnam kekal beragama Hindu.Bukankah ini sesuatu yang sangat pelik,tidak masuk akal dan ganjil ??? Sebagai Umat Islam yang beriman bahawa Islam adalah satu-satunya agama yang benar, maka tentulah kita tidak boleh menerima bahawa Ratnam lebih memahami Islam dari UMNO.Ini kerana jika benar Ratnam memahami Islam,beliau pasti sudah mengucap dua kalimah syahadah dan bukannya berceramah di sana-sini demi politik sesat PAS.Mungkin kita perlu bertanya kepada Mursyidul Am Nik Aziz,jika PAS begitu pandai berdakwah dan Ratnam begitu memahami Islam,kenapakah beliau belum masuk Islam lagi ??? Belum sampai seru ??? 

 Jika belum,apakah hak beliau untuk ‘menyeru’ UMNO ??? Dalam konteks perbincangan mengenai agama ini,sayaa tidak mempersoalkan Ratnam kerana sudah sahlah beliau jahil dan sesat,tetapi kita wajib mempersoalkan PAS dan penyokong PAS,kenapakah sampai begini sekali jadinya ??? Kenapa sanggup menerima yang jahil dan sesat dan kemudiannya menyuruh atau mempergunakan mereka untuk menyesatkan dan memecahbelahkan sesama kita ??? Jika soalan ini terlalu sukar untuk dicernakan oleh akal PAS,maka satu soalan yang lebih mudah ialah : Jika Tok Guru Nik Aziz begitu hebat,Tuan Guru Hadi Awang begitu alim dan semua Ulama dalam Majlis Syura PAS yang kononnya jauh lebih Islam,lebih bijak dan lebih benar dari Ulama-ulama di luar PAS,kenapakah tidak seorang pun dari mereka yang dapat mengIslamkan Ratnam ??? Sebelum bercakap tentang membuat perubahan ke arah Islam di peringkat negara,kenapa tidak mulakannya di peringkat parti PR sendiri ??? 

Yang manakah yang lebih penting,antara mengIslamkan negara dengan mengIslamkan orang-orang kafir di sekeliling kita ??? Bukankah itu sebenarnya tugas utama para Ulama ??? Iaitu untuk menyebarkan dakwah Islamiah,meramaikan umat Islam,mempertingkatkan syiar Islam,bukannya memerintah.Bukankah lebih penting untuk berdakwah kepada bukan Islam agar mengenali Allah SWT,berbanding berdakwah kepada yang telah pun mengenal Islam ??? Memandangkan PAS begitu obses dengan kiraan dosa pahala,maka cuba bayangkan betapa banyak pahala yang didapati jika dapat mengIslamkan seorang kafir berbanding duduk di atas takhta tanpa dapat mengIslamkan walau seorang pun, sebaliknya hanya menambah bilangan umat Islam yang murtad di samping menghukum mereka-mereka yang sedia Muslim,sebagai kafir.Lebih teruk,jika hukuman kafir yang dilemparkan kepada Muslim tadi berbalik kepada diri sendiri seperti yang dijelaskan dalam AlQuran.Bukankah ini bermakna diri sendiri juga sudah tidak Islam lagi ???

                                                  Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

2 comments:

  1. Kesian,,,,betapa dungunya penyokong hamPAS tiada maruah langsung sampaikan keling pariah anak haram pun dia jilat,,,sial !!!

    ReplyDelete
  2. kerana politiklah kebanyakkan dunia peradaban manusia skrg semakin hilng.
    tidak kemunkinan akn terjadi di M'sia.
    antara mereka2 ini siapa yg paling benar??

    ReplyDelete