Monday 20 May 2013

BISEKAN KAFIR UNTUK MENJATUHKAN BANGSA MEEM YANG MENEGAKAN SYIAR ISLAM

DIBAWAH SALAH SEORANG RAJA MELAYU AKAN LAHIR 'PEMUDA BANI TAMIM' YANG MENGIBARKAN BENDERA HITAM.  INI YANG CUBA DIHANCURKAN OLIH 'MUSUH ISLAM' AGAR KEBANGKITAN INI TERHAPUS DAN TERBANTUT. 

                                              SEDARKAH MELAYU AKAN HAKIKAT INI

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Demi kuasa, demi kelangsungan politik atau demi 'watak' yang menggila untuk menjadi ketua Negara, Anwar Ibrahim dan konco-konco nya bergerak kesana kemari 'mendendangkan lagu sumbangnya' untuk mengajak pengikutnya menari bersama 'tempo' yang dimainkan diatas lantai yang didakwanya jongkang jongkit . Berduyun-duyun manusia' yang kehilangan arah tujuan hidup ini, bergembira bersama-sama menari mengikut rentak yang dimainkan olih orang kafir yang diimani olih Imam besar mereka iaitu Anwar Ibrahim serta khatib-khatibnya dari DAP dan PAS.

Kaum kafir bertepuk tangan kegembiraan apabila 'tuba' yang disangka 'manisan' ini dimakan dan dihirup olih umat Islam yang dalam kedahagaan didalam mencari 'jalan baru'  untuk kesyurga yang dijanjikan olih 'Ketua kafir' yang diprosikan kepada Anwar Ibrahim. Tanpa segan dan malu serta keangkuhannya. beliau, mendendangkan 'lagu baru' mengikut 'susunan muzik' nya dan dibarisi dengan bait-bait ayat dan kata kata yang 'menghasut'  dan 'membenci' .

Tetapi sedarkah pengikutnya terutama orang-orang Melayu yang beragama Islam, terutama golongan muda dan juga yang berumur akan 'tujuan' serta 'hala tuju' demonstrasi ini. Walaupun pada 'surface' nya Anwar Ibrahim ini menwar-warkan bahawa tindakan beliau adalah untuk menyanggah keputusan PRU 13 yang didakwanya 'tipu'  tetapi dari keputusan PRU 13 yang lalu banyak kerusi yang dipertandingkan banyak dimenangi olih 'gerombolan' Pakatan atau sahabat-sahabatnya. Namun semua itu tidak memuaskan 'nafsu' serakahnya.

Sebenarnya bukan Anwar Ibrahim yang tidak berpuas hati, tetapi, watak sebenar yang tidak akan menerima keputusan ini ialah ' musuh Islam' yang menjadi dalang disebalik tabir. Musuh yang paling nyata ialah orang kafir yang sangat membenci umat Islam Melayu yang memerintah negara ini. Kumpulan anti Islam ini dengan sengaja 'membakar' hati orang Melayu dengan sentimen-sentimen yang  bertujuan memecahbelahkan Melayu dan Islam. Namun segelintir pemimpin politik pembangkang terutama dari PAS gagal didalam 'melihat' atau 'membaca' 'game plan' ini. Memandangkan pemimpin PAS ini hanya terarah kepada satu matlamat iaitu 'menawan pucuk pemerintahan' maka segala tata cara yang berlawanan dengan prinsip 'penyatuan Islam' diketepikan.

Dengan kelemahan pemikiran serta 'keimanan' yang bersifat 'keduniaan' maka kumpulan ini sangat mudah untuk dipengaruhi. Kini selepas tertubuhnya Kerajaan maka 'kumpulan anti Islam' ini masih lagi tidak berpuas hati dan kini 'permainan jalanan' pula dimulakan.  Dengan berkiblatkan kepada 'Arab Spring' maka, strategi diatur olih musuh Islam agar perkara yang serupa juga dilakukan dinegara ini. Anwar , yang bertindak sebagai "Khalifah" bagi kumpulan 'Anti Islam" ini,mencuba sedaya upaya mengheret  sifat 'kebencian terhadap pemerintah Islam' dilakukan diserata negeri. Tetapi sedarkah kita bahawa kebanyakan yang menghadiri perhimpunan ini majoritinya terdiri dari kumpulan orang bukan Islam. Kenapa????

Tujuan mereka hanyalah satu, iaitu, untuk meruntuhkan Kerajaan Melayu Islam yang memayungi negara ini. Kini,  dimerata-rata  perhimpunan , hanya  kaum Cina dan India serta segelintir Melayu yang 'tersesat' jati diri  saja 'melalak' disana-sini,  berusaha untuk 'meruntuhkan' Kerajaan Melayu"Islam ini. Sedarkah mereka?? bahawa mereka ini dipergunakan olih 'musuh Islam' untuk memerangi orang Islam??. Orang Islam perlu diingat, Musuh Islam tidak akan pernah tidur dari memerangi 'Islam" itu adalah hakikat yang perlu kita ingat sampai bila-bila. Orang kafir akan cuba sedaya upaya untuk 'menjatuhkan' Kepimpinan Islam seperti yang terjadi kepada Kerajaan Sepanyol. Adakah kita sanggup diperlakukan seperti ini.

Kini orang kafir sudah 'memiliki' Anwar Ibrahim untuk dijadikan 'alat' untuk memerangi orang Islam tanpa 'dilihat pencaturnya' dari belakang. Anwar akan digunakan secara maksimum untuk tujuan ini. Nampaknya beberapa 'watak' dari PAS  dan segelintir PKR sudah seakan 'menampak'kan kesedaran, namun Anwar Ibrahim ini 'seakan-akan' terikat dengan ' Perjanjian Lama" nya dengan sekutunya iaitu 'musuh Islam".
STRATEGI MUSUH ISLAM AGAR ISLAM NAMPAK JUMUD DIMATA DUNIA
                                           
 Walau apapun, nampaknya kaum Cina yang beriya-iya sangat untuk 'memerangi Kerajaan Islam" ini secara total. Dengan tindakan pemimpin DAP serta kaum Cina yang 'berusaha' untuk 'menjatuhkan' sistem yang diterima mereka, iaitu 'demokrasi' namun mereka masih tidak lagi berpuas hati dan masih terus mahu 'memerangi Kerajaan Melayu Islam'. Berbagi-bagai 'provokasi' dilakukan sama ada didalam negeri mahupun diluar negeri. Dengan menggunakan 'jalinan'  dan rangkaian mereka diluar negeri seperti di Singapura, Taiwan dan terkini di England, berbagi bentuk 'protes' dilakukan untuk menjatuhkan imej ' Kerajaan Melayu Islam". Perlukah kita 'bersabar" dengan kaum Cina ini??

Wahai Melayu keturunan Bangsa Meem, perlukan kita bersabar! Perlukah kita bersabar! Perlukan kita Bersabar!!!

 Tujuan mereka hanyalah satu " Runtuhkan Melayu agar Islam Lemah" Musuh Islam ingin meghapuskan Islam secara terancang dan ingin membuktikan kepada dunia bahawa Umat Islam adalah lemah dan kolot seperti umat Islam lain yang ada didunia.

                                                    Ikhlas dari : Cahaya Al Majid

3 comments:

  1. Kebencian terhadap bangsa pemakan babi ni sangat membara

    ReplyDelete
  2. Betulkah ada dakwaan yang mengatakan bahawa bangsa pemakan babi utama dunia ini berketurunan yahudi? yahudi di asia tenggara...tindak-tanduk mereka seperti yahudi kerana tidak pernah puas dengan apa yang mereka miliki, tidak pernah bersyukur dan berterima kasih..kasi ajar bangsa ini...

    Apakah nasib bangsa ini pada masa akan datang?? bangsa ini telah memijak kepala kita kerana kita bagi muka pada mereka, bukan setakat pijak je siap dengan kencing dan berak lagi kat kita.....sedarlah wahai umat melayu

    ReplyDelete
  3. Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafah Islam Akhir Zaman

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami

    Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi
    Berjihad dalam naungan Khilafah Islam demi Tegaknya Kedaulatan Dinul Islam.

    Tinggalkan Semua Bentuk Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    dan Kini Saatnya Menjadi Bangsa Islam Dalam Naungan Khilafah Islam

    Kunjungi Undangan kami
    Kehadiran Anda kami tunggu di
    di http://khilafahislam.de.pl

    ReplyDelete