Tuesday 21 May 2013

SEDARKAH ANDA?? : RUMAH DAN TEMPAT YANG DIBANGUNKAN NABI IBRAHIM DIROGOL !!!

KALAU  BUMI MESJIDIL AQSA TELAH  DIKUASAI PUAK YAHUDI KINI MEKKAH PULA DIGERAKKAN  OLIH YAHUDI  SECARA TERANGAN  UNTUK MEMONOPOLI  MEKKAH UNTUK  MENGHANCURKAN KEIMANAN UMAT ISLAM.. 
Manusia beriman dan ikhlas  semakin jauh dari Kaabah hanya manusia kaya raya mendapat         
                    nikmat 'beli belah dan 'tidur selesa' berbanding 'mencari keredaan Illahi' 

                   SIFAT KEPURA-PURAAN MANUSIA MEMENUHI BUMI IBRAHIM

                                         ARAB SAUDI DAN KEPERLUAN DAJJAL
                      PERANCANGAN DAJJAL SEMAKIN NYATA DI BUMI IBRAHIM

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Sedarkah kita bahawa Kerajaan Arab Saudi yang kita agung-agungkan yang kononnya diberikan mandat untuk mentadbir dua bandar suci Islam iaitu Mekkah Al Mukarammah dan Madinah Al-Munawarrah ini sebenarnya dikuasai olih 'kuasa-kuasa yang berpaksikan kepada 'Al Dajjal'. Dan kebenaran ini dizahirkan dengan tanda-tanda yang diseragamkan kepada seluruh anggota bersenjata Arab Saudi yang mengawal dan menjaga keselamatan dua bandar suci ini
. Apakah makna dan realitinya yang terzahir yang diguna pakai dan diukuatkuasakan  olih Kerajaan Beraja ini?.
LAMBANG MASONIC
                LAMBANG LAMBANG YANG MENGELILINGI ANDA DIBUMI MEKAH

                                                                   

 وَ إِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِيْمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّيْ جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتِيْ قَالَ لاَ يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِيْن(124) Dan (ingatlah) tatkala telah di­uji Ibrahim oleh TuhanNya dengan beberapa kalimat, maka telah dipenuhinya semuanya. Diapun berfirman : Sesungguhnya Aku hendak menjadikan engkau Imam bagi manusia. Dia berkata : Dan juga dari antara anak-cucuku. Berfirman Dia : Tidaklah akan mencapai perjanjianKu itu kepada orang-orang yang zalim.

وَ إِذْ جَعَلْنَا الْبَيْتَ مَثَابَةً لِّلنَّاسِ وَ أَمْناً وَ اتَّخِذُوْا مِنْ مَّقَامِ إِبْرَاهِيْمَ مُصَلًّى وَ عَهِدْنَا إِلَى إِبْرَاهِيْمَ وَإِسْمَاعِيْلَ أَنْ طَهِّرَا بَيْتِيَ لِلطَّائِفِيْنَ وَ الْعَاكِفِيْنَ وَ الرُّكَّعِ السُّجُوْدِ (125) Dan (ingatlah) tatkala telah Kami jadikan rumah itu tempat berhimpun bagi manusia dan (tempat) keamanan : Dan dijadikanlah sebagian dari makam Ibrahim itu tempat sembahyang. Dan telah Kami perintahkan kepada Ibrahim dan Ismail, supaya mereka berdua membersihkan rumah­Ku itu untuk orang-orang yang tawaf dan orang-orang yang i'tikaf dan orang-orang yang ruku' serta sujud.

وَ إِذْ قَالَ إِبْرَاهِيْمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا بَلَدًا آمِنًا وَ ارْزُقْ أَهْلَهُ مِنَ الثَّمَرَاتِ مَنْ آمَنَ مِنْهُمْ بِاللهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ قَالَ وَ مَنْ كَفَرَ فَأُمَتِّعُهُ قَلِيْلاً ثُمَّ أَضْطَرُّهُ إِلَى عَذَابِ النَّارِ وَ بِئْسَ الْمَصِيْرُ
(126) Dan (ingatlah) tatkala berkata Ibrahim : Ya Tuhanku. Jadikanlah negeri ini negeri yang aman, dan karuniakanlah kepada penduduknya dari berbagai buah-buahan,(yaitu) barang­siapa yang beriman di antara mereka kepada Allah dan Hari Kemudian. Berfirman Dia : Dan orang-orang yang kafirpun, akan Aku beri kesenangan untuk dia sementara , kemudian akan Kami helakan dia kepada siksaan neraka, yaitu seburuk buruk tujuan.

وَ إِذْ يَرْفَعُ إِبْرَاهِيْمُ الْقَوَاعِدَ مِنَ الْبَيْتِ وَإِسْمَاعِيْلُ رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيْعُ الْعَلِيْمُ(127) Dan (ingatlah) tatkala meng­angkat Ibrahim sendi-sendi dari rumah itu dan Ismail : Ya Tuhan kami, terimalah dari­pada kami, sesungguhnya Engkau adalah Maha Men­dengar, Maha Mengetahui.

رَبَّنَا وَ اجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتِنَا أُمَّةً مُّسْلِمَةً لَّكَ وَ أَرِنَا مَنَاسِكَنَا وَ تُبْ عَلَيْنَآ إِنَّكَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحِيْمُ (128) Ya Tuhan kami ! Jadikanlah kami kedua ini orang-orang yang berserah diri kepada Engkau, dan dari keturunan­keturunan kamipun (hendak-nya) menjadi orang-orang yang berserah diri kepada Engkau, dan tunjukkan kiranya kepada kami cara-cara kami beribadat, dan ampunilah kiranya kami, sesungguhnya Engkau adalah Maha Pengampun lagi Penyayang.

رَبَّنَا وَ ابْعَثْ فِيْهِمْ رَسُوْلاً مِّنْهُمْ يَتْلُوْ عَلَيْهِمْ آيَاتِكَ وَ يُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَ الْحِكْمَةَ وَ يُزَكِّيْهِمْ إِنَّكَ أَنْتَ العَزِيْزُ الحَكِيْم(129) Ya Tuhan kami ! Bangkitkanlah di antara mereka itu seorang Rasul dari mereka sendiri, yang akan membacakan kepada mereka ayat-ayat Engkau dan mengajarkan kepada mereka Kitab dan Hikmat, dan akan membersihkan mereka; sesung­guhnya Engkau adalah Maha Gagah lagi Maha Bijaksana .

                 TANDA TANDA KEMUNCULAN DAJJAL TANPA DISEDARI DIBUMI ARAB



                                     



                                           



                                   
Dibawah ini adalah tanah tapak rumah Baginda Rasullulah yang akan dibangunkan bagi 'menghilanglkan' kesan-kesan peninggalan Rasululah s.a.w yang diizinkan olih Kerajaan Arab Saudi. Kalau di Baitul Muqaddis Yahudi tercari-cari peninggalan Nabi Allah Sulaiman untuk dibangunkan semula tetapi di Arab Saudi peninggalan Nabi dan Rasul Terakhir dihapuskan. Ajenda siapakah ini???

                             
                                      
Siapa sebenarnya yang menjemput Yahudi yang dihamparkan dengan kerpet merah di Mekkah untuk mereka menyuci kasut mereka yang penuh dengan dendam terhadap Islam.

MEKKAH CLOCK TOWER AND HOTEL . RANGKAIAN HOTEL MILIK YAHUDI

Sebenarnya sebanyak 1005 bilik telah diserahkan kepada  rangkaian hotel antarabangsa Yahudi, Fairmont hotel; rangkaiannya meliputi kasino di Monte Carlo hingalah Tel Aviv.  Fairmont hotel ini diasaskan oleh Benjamin Swig seorang banker dan aktivis Yahudi di San Francisco pada tahun 1945. Dia merupakan tokoh Yahudi dan termasuk dalam senarai tokoh Yahudi paling berpengaruh. 

 Surah Al Baqarah :-                                                   

(Musim) Haji adalah beberapa bulan yang termaklum. Maka sesiapa yang berniat mengerjakan ibadat Haji itu, maka tidak boleh mencampuri isteri, dan tidak boleh membuat maksiat, dan tidak boleh bertengkar, dalam masa mengerjakan ibadat Haji. Dan apa jua kebaikan yang kamu kerjakan diketahui oleh Allah; dan berbekallah, sesungguhnya sebaik-baik bekal adalah takwa; dan bertakwalah kepada-Ku wahai orang yang berakal..Tidaklah menjadi salah, kamu mencari limpah kurnia dari Tuhan kamu (dengan meneruskan perniagaan ketika mengerjakan Haji). Kemudian apabila kamu bertolak turun dari padang Arafah (menuju ke Muzdalifah) maka sebutlah nama Allah (dengan berzikir) di tempat Masyaril Al-Haram, dan berzikirlah kepada-Nya sebagaimana yang ditunjukkan kepadamu; sesungguhnya kamu sebelum itu adalah dari golongan orang yang sesat.Kemudian bertolaklah kamu dari tempat bertolaknya orang ramai, dan mohonlah ampun kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. Apabila kamu telah selesai mengerjakan Haji kamu, maka berzikirlah mengingati Allah sebagaimana kamu dahulu menyebut-nyebut (memuji-muji) datuk nenek kamu, bahkan dengan sebutan yang lebih lagi. Ada di antara manusia yang berdoa: Wahai Tuhan Kami! Berilah kami (kebaikan) di dunia. (Orang-orang ini diberikan kebaikan di dunia) dan tidak ada baginya sedikitpun kebaikan di akhirat.Dan di antara mereka pula ada yang berdoa: Wahai Tuhan kami; berilah kami kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat, dan peliharalah kami dari azab neraka."Mereka itulah yang akan mendapat bahagian yang baik dari apa yang telah mereka usahakan; dan Allah amat cepat hitungan-Nya.
Dan berzikirlah kepada Allah beberapa hari yang tertentu bilangannya. Maka sesiapa yang ingin segera (meninggalkan Mina) pada hari yang kedua, maka ia tidaklah berdosa, dan sesiapa yang melambatkan (meninggalkan Mina) maka ia juga tidaklah berdosa; bagi orang yang bertakwa. Dan bertakwalah kamu kepada Allah, dan ketahuilah, sesungguhnya kamu akan dihimpunkan kepada-Nya.


                                                 Ikhlas dari : Cahaya Al Majid                                    

3 comments:

  1. minta maaf saya sakit hati, tak sanggup nak baca sampai habis...

    ReplyDelete
  2. Mengethui kebenaran adalah terlebih baik dari mendiamkan diri.

    ReplyDelete
  3. DAJJAL ALMASIKH & MAKHLOK PEROSAK YAKJOD MAKJOD

    Dunia Islam maseh tidak sedar lagi siapa dia Musang Berbulu Ayam dlm kelambu Islam. Lebeh mudah mengenali Musang Berjanggot, jika diumpankan pompuan gedik2 pasti tertewas terperangkap. Dia paling licik telah bertahta merampok kuasa dari AsSyariff hasil pakatan jahat Dajjal Illuminati. Kini seluruh Semenanjung Arab AlJazeera sudah dijajah oleh perampok padang pasir, dialah Bani Saud Wahabbi Yahudi Dajjal. Kini Dajjal sendiri masuk bakul angkat sendiri, telah melantik dirinya Kadam Suci Kota Mekah dan Madinah..

    Setelah Dajjal bertahta berkuasa, pertama2 diciptanya dulu Doktrin Wahabbi, kononnya bercirikan Islam, pada hal ianya utk memelihara keselamatan Dinastinya. Dajjal telah lumpuhkan meracon Dunia Islam dari luar dan dari dalam. Dajjal telah ranapkan segala peninggalan sejarah Rasulullah SAW serta Ahlulbaitnya, supaya hilang bukti zahir sejarah Nabi SAW. Maka Kota Suci Mekah sudah dinodai, dipolluted dgn Mekah Tower dll lagi milik Dajjal Yahudi. Pusat pelacuran sudah muncul secara tersembunyi dan banyak lagi. Kini Kota Suci Madinah pula bakal terancam selepas Musim Haji 2014...

    Dimana adanya itu Sang Dajjal AlMasikh, makanya disitu beradanya pula Makhlok Perosak Sang Yakjod Makjod. Kapan datang Imam AlMahdi Sejati dgn Puak Timur Nan Sedikit aka Pasukan Pemuda Bani Tamim, dikala itu Dunia Islam baru tahu siapakah sebenarnya mereka itu Dajjal AlMasikh dan Yakjod Makjod...

    "AlMahdi Sejati sentiasa memerhati, Zulkarnaen bersiap sedia meranap menghukumi.."

    ReplyDelete