Friday 17 May 2013

NAJIB MENGUNDANG BALA "KEMARAHAN MELAYU ISLAM" MELUAP :KEJATUHANYA SUDAH MENJENGUK

KEBACULAN NAJIB : HINDRAF YANG MENUDUH UMNO RASIS DILANTIK MENTERI .  UMNO  PENGECUT!    DEMI "KUASA". HINDRAF MASIH BERKIBLATKAN 'INDIA' MELAYU BELUM LUPA!!!
                                    PEMIMPIN UMNO MASIH TIDAK SEDAR DIRI
                  NAJIB  JADI DURI DALAM DAGING KEPADA PERASAAN MELAYU
           SEDARKAH ANDA :NAJIB TIDAK AKAN NOBATKAN MELAYU DAN ISLAM 

Allahhuakbar!!Allahhuakbar!!Allahhuakbar!!!

Didalam sekelipmata dan belum pun reda 'kehangatan' keputusan Pilihanraya PRU13, orang Melayu sekai lagi dikejutkan olih  Najib Razak yang baru saja disambung atau diberikan mandat olih orang Melayu untuk berkuasa sebagai Perdana Menteri Malaysia, dengan terangan 'menghiris' hati orang Melayu yang memberikan kepercayaan kepada beliau dari dicemuh olih musuh Melayu dan Islam, telah dengan sengaja 'menghiris hati' umat Melayu keseluruhanya dengan melantik dua manusia ini sebagai Menteri ..

Tanpa memikirkan 'maruah' Melayu yang dicalar dan dihina olih kumpulan ini telah dengan senang hati melantik kedua-dua 'musuh' Melayu Islam ini menjadi Menteri di Kabinetnya. Bukannya iri hati atau dengki, tetapi, perbuatan mereka serta ajenda mereka nampaknya 'gagal' di halusi olih Najib. Kegilaan Najib didalam menyakitkan hati orang Melayu beragama Islam nampaknya semakin parah dan tidak terbendung.


UMNO DILUDAH TETAPI  PEMIMPINNYA MENJILAT PULA
                                    
Diharap NGO NGO Melayu serta perkumpulan Melayu yang cintakan Islam serta yang sanggup mempertahankan maruah Melayu diharap dapat bergabung untuk melancarkan 'perang' sikologi terhadap Najib Razak yang bertindak sebagai Presiden UMNO kini. Diharap NGO NGIO Islam dapat berjuang untuk 'membetulkan' kesalahan Najib ini .

               UMNO MENJILAT" KAHAK" YANG DILUDAH KEATAS BANGSANYA

               Post yang saya ambil dari laman sahabat yang cintakan Melayu dan Islam

Pengerusi Lembaga2 Sekolah Mubaligh Kristian dilantik Timb.Menteri Pelajaran II Kabinet 2013-2017

 YB Mary Yap Kain Ching ini adalah :

Pengerusi Federation of Councils of Christian Mission Schools Malaysia (FCCMSM)
Pengerusi Lembaga Pendidikan Dioses Anglikan Sabah ( Sabah Anglican Diocese of Education )
Pengerusi Majlis Sekolah Kristian Mubaligh Sabah ( Sabah Council of Christian Mission Schools )

Dari sudut akidah sebagai contoh, Datuk Seri Najib jelas mengambil risiko dengan melantik Datuk Mary Yap Kain Ching sebagai Timbalan Menteri Pelajaran dan Pengajian Tinggi. Beliau yang merupakan Pengerusi Majlis Persekutuan Sekolah Mubaligh Kristian Malaysia ( Federation of Councils of Christian Mission Schools Malaysia) adalah merupakan antara tokoh yang memperjuangan status sekolah mubaligh agar disamakan dengan sekolah kebangsaan. Hasil perjuangan beliau juga, sebanyak RM100 juta diagihkan kepada sekolah mubaligh di bawah Bajet 2013.
Allah-is blackstone
Niat sebenar puak-puak evangelis berbohong untuk mengguna kalimah Allah bagi terjemahan kepada istilah “God” .

                                                     


Demikian juga tindakan Datuk Seri Najib membawa masuk Pengerusi Barisan Bertindak Hak Penganut Hindu (Hindraf) P. Waythamoorthy ke dalam kabinet sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan mengenepikan suara-suara badan-badan bukan kerajaan (NGO) yang memperjuangkan bangsa Melayu turut dianggap sebagai umpan untuk menarik kembali undi bukan Melayu kepada Barisan Nasional. 


HINDRAF- KAUM INDIA YANG   MENENTANG PERJUANGAN UMNO DITATANG OLIH NAJIB
                                        
                                                Benar kata-kata penulis dibawah ini :-
Jika sebelum ini sekurang-kurangnya kabinet Malaysia mempunyai Datuk Seri Jamil Khir Baharom dan Datuk Dr Masyitah Ibrahim, kini hanya tinggal satu nama iaitu Jamil sebagai tokoh yang berlatarbelakangkan agama dalam kabinet baharu ini.

Di mana suara para ulama yang sebelum ini kuat membela UMNO/Barisan Nasional dalam isu kalimah Allah dan sebagainya? Adakah sudah menjadi kukur kelapa yang digunakan ketika kenduri dan disandar di hujung dapur apabila musim kenduri sudah habis?

                                                           UMNO MUDAH LUPA
              WAKIL HINDRAF BERSTATUS GANGSTER JADI MENTERI  KABINET                     
          
Adakah UMNO bersifat lemah lembut dan menerima apa saja penghinaan dari sesiapa saja asalkan dapat memerintah negara ini. UMNO mudah lupa. UMNO itu Melayu dan Melayu itu UMNO.

                                                  Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

4 comments:

  1. Ya Allah..engkaulah segagah-gagah pemilik tipu daya...

    ReplyDelete
  2. setelah ketua hindraf ni duduk dlm kerajaan boleh tak memenuhi tuntutan pengikutnya,baru kau tau macamana nak penuhi tuntutan yg kau reka sendiri!

    ReplyDelete
  3. Ya Allah...apa makna semua ni, adakah suara kami umat Melayu Islam semua tidak wujud di Tanah Melayu ni ????

    ReplyDelete
  4. Sabar ! sahabat semua.post ini saya paparkan menunjukkan kesinambungan serta 'perjalanan' yang sedang dan bakal dilalui olih Najib untuk prasa seterusnya..inshaallah..penamatnya..Muhyiddin juga akan mengambil alih tampuk pemerintahan. (Jangan panas hati..kena baca perjalanan post, baru tahu..)

    ReplyDelete