Thursday 30 May 2013

NAJIB "TERBEBAN" DENGAN PILIHAN HATI :- MELAYU MULA SAKIT HATI: DITELAN MATI EMAK DILUAH MATI BAPAK

ANUGERAH PRU 13 MILIK NAJIB DIATAS PEMILIHAN  WATAK HERO HINDRAFF YANG  MENJADI DURI DALAM DAGING KEPADA KEPIMPINAN BARISAN NASIONAL DAN "KEMELUATAN'  WRNAMOORTY  TERHADAP  MELAYU UMNO DAN  ORANG MELAYU.
                                                       


SalamunAlaykum

Tuan-tuan renunglah sendiri 'tindakan' , Timbalan Menteri" Hindraff"  yang dilantik secara 'ciummolot' olih Najib. Perangai lama tak akan berubah walaupun dipakaikan dengan 'jubah' Menteri.  Perjalanan  Najib  dihampar dengan duri dan ranjau yang ditanam olih dirinya. Gagah menuju rebah.


                                        


                                                   Ikhlas dari:- Cahaya Al Majid

5 comments:

  1. Dah namanye pon KELING..Nallee punya line.
    Ini kicap kasi hantar balik tamil lagi baekk..

    ReplyDelete
  2. Memang sial keling ni, dapat mencekik sepinggan nasi dgn tenang kt bumi bertuah ni dah kira baik, layaknya dihantar semula ke India barua ni...baru dia tau nak mencekik pun susah. Tambahan dgn tuntutan bodoh yg teramat bodoh sblm ni,,,,mmg sial keling ni...! Ini kali terakhir aku undi BN, aku undi bkn kerana Najib tp kerana Melayu & Islam....Aku rasa dikhianati skrg...............

    ReplyDelete
  3. kihkihhh...pada "akudtgdrpantek" sahaja...tulisan ini sepenuhnya hanyalah "pada pandangan peribadi aku" sahaja!!!...kalau ada yg tak puas hati maka tolonglah hormati pandangan pihak lain kerana masing masing punya pandangan sendiri!!!...hanya betul pada diri sendiri sahaja!!!...

    tentang perkara india tamil dan india bertopeng melayu (mamak) bermaharaja lela perasaan dan fikiran mereka (nafsu@setan mereka) di dlm rumah MELAYU ini adalah berpunca dari era mahadir menjadi pm...sebelum mahadir jadi pm mereka tidak berani "besar kepala" di dalam rumah MELAYU ini!..."mungkin" mahadir lah orangnya yg membesarkan setan setan kaum india di dlm rumah MELAYU ini!..."mungkin" kerana dia "berjiwa india" tapi bertopengkan MELAYU!...itu yg rata rata orang MELAYU tidak nampak perkara ini berpunca dari beliau!...1500% bukannya dari NAJIB dan isteri beliau itu, puncanya perkara ini berlaku!!!...aku kesian dgn semua pm selepas mahadir kerana "taik" yg "mungkin" dibuat oleh mahadir dulu sudah habis dilumurkan ke badan pm selepas beliau!...tapi orang MELAYU tak akan kata taik itu berpunca dari beliau kerana "mungkin" mahadir sudah bersedia segala kelengkapan yg perlu spt para bloggernya utk mamastikan dirinya suci dari taik taik tadi dan manakala modus operandinya pula utk bangsa india, lebih lebih lg india bertopengkan MELAYU menguasai rumah MELAYU ini berjalan lancar spt yg dia kehendaki (dinasti mahadir???)!...adakah betul semua perkara ini???...aku pun tak tahu kerana semua yg aku tulis di atas itu hanyalah "andaian" dari khabar khabar angin yg aku dengar!!!...bangsa MELAYU di malaysia ini hanya dpt disatukan bilamana raja raja MELAYU kembali mentadbir sepenuhnya rumah MELAYU ini...maka boleh jadi kecewa sesangatlah india india terutamanya india bertopengkan MELAYU dgn peristiwa ini!...tulisan ini hanyalah sekadar luahan peribadi aku sahaja dan tiada bertujuan apa apa!...sekiranya tuan punya blog ini membenarkan dan menyokong segala tindak tanduk mahadir, maka aku pula membenarkan dan menyokong sepenuhnya tindak tanduk NAJIB selama beliau menjadi pm!...kerana apa?...kerana perancangan tuhan itu ada di dalam kedua dua mereka ini tanpa syak wasangka lagi!...heheee...sekiranya tulisan aku ini "salah", maka aku minta tuan punya blog ini tolong "padam" kannya!!!...heheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Bro. Saya hargai pandangan saudara dan saudara berhak diatas pegangan itu , ianya tidak salah. Kita mungkin berbeza berpendirian dan itu bukan alasan untuk saya 'mengekang' saudara untuk turut serta didalam blog ini. Teruskan..

      Delete
    2. kihkihhh...terima kaseh saudara...kita tak lebih hanya bermain main dgn fikiran dan perasaan kita aje...yg penting dan utama kpd kita dan bersiap sedia diri kita selalu ialah utk kembali kpd diri dia itu...heheee

      Delete