Sunday 23 June 2013

"CINA BERDUIT" DALAM AIR CON- 'MELAYU' KUDA TUNGGANGAN BEPANAS - CINA UCAP TERIMA KASIH -KERANA SANGGUP JADI 'BARUA'.

MELAYU YANG MENYERTAI  "BLACKOUT 505"   SEMUANYA HILANG KEWARASAN DISEBABKAN TEKANAN EKONOMI, IRI HATI, SAKIT HATI, KECEWA, GAGAL MENGAPAI  APA YANG DIIDAM,   BUSUK HATI  SERTA TIDAK SENANG MELIHAT KESENANGAN  ORANG LAIN.. ITULH SIFAT MANUSIA  JENIS INI..
           "KAUM AH BENG HANYA BERMINAT UNTUK MENGGUNAKAN ANDA SAJA"

SalamunAlaykum

Pada 22hb Jun 2013, telah berlangsungnya 'upacara keramat' yang diharapkan olih kaum Ah Beng terutama pengikut 'totok' DAP , dengan harapan agar 'Kerajaan Pemerintah" dapat digulingkan dengan cara 'pemberontakan rakyat' ala ' Arab Spring"  seperti yang "dirancangkan" dan 'diidam'  olih Mursidur Khas  Pakatan iaitu Macha Anwar Ibrahim , yang dikenali ramai sebagai " Mamak pemusnah Melayu atau stallion tunggangan  DAP".
Majoriti  rakyat  Malaysia menerima ketentuan bahawa 'PKR" adalah wakil  parti 'minoriti'  yang memerintah Selangor yang diberi hak ' memerintah secara cucuk hidung olih DAP" serta dianggap 'kepimpinan tanpa kerelaan' olih PAS Selangor.

Dengan menyasasarkan 1 Juta rakyat yang datang menyokong perjuangan Pakatan atau setidak-tidaknya 500 ribu orang yang akan hadir untuk 'menggulingkan' Kerajaan Sah melalui  Blackout 505 pada 22hb , nampaknya, keterujaan pengikut yang dicerminkan pada PRU 13 dahulu telah mula kehilangan keyakinan terhadap Anwar  dan penipuan olih  "suku sakatnya". Nampaknya penurunan drastik pengikut yang menyokong 'percubaan gila' Pakatan terhadap Blackout 505 , nampaknya diterjemahkan pada 22hb secara nyata .

                                

Dari sasaran 500 ribu yang dijangka yang akan berhimpun,  hanya lebihkurang 20 ribu saja yang turun ke Padang Merbok serta dibeberapa kawasan sasarannya. Ini menunjukkan kerelaan  'penyokong' tegar pakatan terutama kaum Ah Beng yang seakan-akan menerima ketentuan ini . Ketidaksertaan  kaum Ah Beng yang beriya-iya yang ditunjukkan diacara terdahulu seperti di Kelana Jaya , kini dalam 'ketakutan yang melampau' apabila Kerajaan Pemerintah mengumumkan akan melakukan tindakan keras sekiranya perhimpunan ini diteruskan ,  disamping dengan ura-ura kerjasama  yang akan terjalin dengan Angkatan Tentera dan  kemungkinan ketakutan 'mati katak' atau ' dipijak' olih 'tentera ghaib' membuatkan kaum Ah Beng tidak menyertai ' kemuncak Blackout 505 ini.
                           

Rata-rata yang turun memeriahkan  atau yang meramaikan upacara "santai bodoh' 505 tersebut adalah orang Melayu. Dari kepimpinan tertinggi hinggalah ketukang 'carut' semuanya Melayu belaka. Inilah kebodohon melampau yang ditunjukkan olih Melayu pembangkang  sebenarnya. Kaum Ah Beng sudah bolih menerima "ketentuan"  Tuhan , tetapi rata-rata Melayu yang beragama Islam dan menyakini  dengan 'kada dan kadar' nampaknya ingin 'mencabar ketentuan Tuhan',  itulah yang membezakan akan 'kebodohan Melayu pembangkang' dan ' kercerdikan Ah Beng' Malaysia. 
                             
Rata-rata pemimpin Ah Beng serta anak cucu mereka bersenang lenang dirumah atau dihotel-hotel sambil makan besar bersama  keluarga sambil  'mentertawakan' Melayu Pakatan yang 'tolol'  yang sanggup 'bermati syahid' mengikut fatwa' Husam, demi 'memberikuasa kepada Ah Beng untuk 'mencorak' dan 'mengkuda'  Melayu serta Malaysia mengikut aturan ''komunis Tanah Besar China. (Inilah Melayu paling  haprak yang pernah dilahirkan  olih ibu bernama Melayu di bumi Tanah Melayu).

Kepada Melayu-melayu yang telah menggadaikan diri dan maruah tanpa 'sadar' , 'bermuhasabah' agar dapat menilai diri. Lihat bagaimana kaum Ah Beng mengkhinati anda semua, dimana mereka ketika saudara dan saudari 'berpanas' dan 'menghela anak bini anda' semata-mata untuk 'memberikan kuasa free' kepada kaum Ah Beng. Adakah kaum Ah Beng akan bersimpati dengan 'kesusahan' anda? Adakah kaum Ah Beng akan memberikan anda diskaun ketika anda membeli belah dikedai mereka? Adakah mereka akan 'memberi free' keperluan anda seharian? Adakh kaum Ah Beng akan memberi susu free ketika anda ketiadaan kewangan untuk memberli susu? Tiada suatu jua kebaikan yang akan anda dapat dari mereka ketika anda didalam kesusahan? Yang terbaik ketika anda terdesak kewangan  hanyalah ' 'pinjaman express" ' Ah Long" 'Yang Mengcekik"  disediakan untuk memeras hidup anda??Itulah yang membuat anda 'kelegaan  didalam kepayahan' yang anda cipta yang anda sangka kaum ini membantu anda. 

Kehadiran anda diBlackout 505 semamagnya ditertawakan olih kaum Ah Beng serta anak cucu mereka begitu juga 'roh' moyang mereka yang mati pun akan 'mentertawakan' anda sekalian. Fikirlah..jangan jadi bodoh.

PERHATIKANLAH CINA AKAN BERSATU APABILA  BANGSA MEREKA DISENTUH   MEREKA AKAN BERSATU DEMI KEUTUHAN BANGSA MEREKA.WALAUPUN MEREKA BERBEZA FAHAMAN POLITIK. TIDAKKAH ANDA MEMIKIRKAN AKIBATNYA  APABILA ANDA BERSEKUTU DENGAN KAUM AH BENG INI. MEREKA AKAN BAIK DENGAN ANDA KERANA KEPENTINGAN MEREKA..APABILA TIDAK DIPERLUKAN LAGI..ANDA HANYA SAMPAH  DIMATA  MEREKA.... KEPADA SEMUA  MELAYU  INGATLAH. SAMAADA ANDA  .MELAYU UMNO KE, MELAYU PKR KE, MELAYU PAS KE.. MELAYU RAJA KE..BERINGATLAH..KAUM AH BENG INI TIDAK AKAN SEKALI KALI MENGIKTIRAF ANDA!!!!
                                       

Tidak kah anda ketahui bahawa kaum Ah Beng rata-ratanya kaya  dan tidak memerlukan anda. Apa yang diharapkan hanyalah anda 'terkait' atau ' terpengaruh' dengan lakonannya, semata-mata untuk menghalalkan ajendanya bagi  'melenyapkan' kuasa Melayu dan hak orang Melayu. Tiada lain yang diharap dari anda..hanya..mahu melihat Melayu berbunuhan sesama Melayu..itulah ..hakikatnya...

Kepada Melayu yang masih tidak sedarkan diri...tanyalah orang tua anda dikampung..berapa ramai kaum Ah Beng pernah melawat anda atau bapa anda ketika keluarga anda ditimpa kesusahan dan berapa banyak mereka pernah 'hulur' sumbangan kepda 'kominiti Melayu' ditempat anda?? Perhatikan disekeliling anda atau dikejiranan anda.. tidakkan mereka masih  lagi memandang rendah dan mencurigai jiran Melayu anda yang lain?? Tidak lain dan tidak bukan..mereka hanya ingin  melihat bangsa anda merempat dan meminta-minta ..itulah..yang mereka ingin lihat kepada bangsa Melayu...ingatlah..

       "Jangan biarkan kaum An beng ini menguasai  anda, nescaya anda akan jadi hambanya"

                                                   Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

1 comment:

  1. Jangan buarkan hidup anda diselubungi Ah Beng..Bebaskan diri anda dari ah beng..ah beng yang telah naik toncang akibat dari orang melayu yang tak pandai berpolitik..ah beng berpolitik mereka bela bangsa, perniagaan dan ekonomi mereka orang melayu berpolitik semuanya habis tergadai..sikit masa lagi tiada apa2 yang akan diwarisi oleh anak cucu akan datang, merempatlah di bumi sendiri...

    ReplyDelete