Monday 29 July 2013

KERAJAAN NAJIB TIDUR NENYAK :MENGEDAR DAN MEMILIKI RISALAH BERUNSUR KOMUNIS SALAH DISISI UNDANG-UNDANG: KENAPA PENERBIT DAN PENGEDAR TIDAK DIDAKWA??ADAKAH KERANA MEREKA INI CINA??

KALAU DAHULU ,MUNCUNG SENAPANG KOMUNIS  INI DIARAHKAN KEPADA ASKAR MELAYU
KINI  KOMUNIS PASCA  MODEN BERLAINAN STRATEGI.
WANG RINGGIT. RASUAH PEREMPUAN, JUDI, ARAK, DADAH, CETAK ROMPAK,  DAN SEGALA BALA KEJAHATAN  SEMUANYA DIJERATKAN KAN KEPADA  PEMIMPIN  BANGSA MELAYU
KINI MELAYU DILEMAHKAN DENGAN HARTA KEKAYAAN DUNIA MILIK GEDUNG  CINA KOMUNIS
SIAPA YANG MENGAYAKAN MEREKA?? UMNO DAN PEMIMPIN MELAYU
DIRI,ANAK, BINI, BAPA, IBU DAN SELURUH KELUARGA TERGADAI JIWA
HATI DAN NALURI PEMIMPIN UMNO JUGA TERGADAI SAMA

                                   

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Minggu ini Melayu sekali lagi diliwat olih kaum Cina,  dengan  kelulusan FINAS iaitu penayangan filem yang berunsurkan perjuangan komunis yang diangkat dilayar perak sebagai tanda 'isi hati kaum Cina Malaysia, terhadap apa yang dianggap 'perwira' atau 'hero' olih kaum Cina iaitu 'Komunis". Tanpa rasa bersalah atau sengaja menguji 'kesabaran' Melayu, dengan 'mendabik dada' kaum Cina, cuba mengagungkan 'watak komunis' sebagai idola atau  'pendekar' bagi kaum mereka. Itulah yang ingin dipaparkan atau 'dinobatkan' olih 'penghasut' jenama ini, iaitu  Cina .

FILEM MENGANGKAT KOMUNIS BOLEH  PLAK FINAS LULUS
FINAS  ....DAH MASYUK....KE!!!
                                         
Secara terangan dan berani, puak ini mencabar keberanian Kerajaan, dengan, menghantar ' filem ini untuk diberikan lesen penayangan olih FINAS. Agak keterlaluan juga kalau dikatakan, dengan kisah yang berpaksikan kepada 'mengangakt perjuangan komunis', FINAS dengan senang hati telah meluluskan penayanganya dan dijangka akan ditayang pada bulan Kemerdekaan. Disebabkan 'hak penayangan ini sudah 'terbocor' dimedia, maka, bergulung-gulung NGO Melayu dan Blogger UMNO dan bukan UMNO, 'mengeggarkan; isu ini dialam maya. Berlanjutan dari itu berjela-jela penulisan menentang 'penayangan' filem ini.

Tetapi yang mendukacita, tidakkah FINAS  tahu atau faham akan 'garis panduan' yang disyaratkan untuk sesebuah 'karya'. Atau 'adakah' pihak FINAS ' termakan".....?? dari Cina. 
Yang lebih mendukacita, Pak Menterinya yang dari Terenggau, Sabri Cheek, tak terkata apa, cuma memberi komen yang berunsur 'safe' untuk diolah. Seakan-akan tidak tahu akan 'kesalahan' apabila cubaan 'menghidupkan' fahaman Komunis adalah satu kesalahan  disisi undang-undang. Kalau setakat isu sekecil ini pun Sabri Chik gagal menanganinya, diharap..eloklah beliau digantikan dengan orang yang lain yang lebih 'berkaliber' dan 'berintegriti".
KALAU STATEMENT SETAKAT NAK SEDAPKAN PENGUNDI CINA..
ELOKLAH...DIREHATKAN...
                                        
Apa yang dapat dirungkai , kaum Cina kini berani membuat apa saja mengikut kemahuannya. Bermacam-macam onak dan duri diatur satu persatu bagi 'menikam hati Melayu' yang dilindungi olih Ah Jib Gor dan kaum mereka juga sedar bahawa tiada apa akan berlaku atau tiada tindakan susulan akan dibuat olih Kerajaan terutama Kepimpinan Najib, terhadap tindak tanduk mereka. Atasa alasan apa semua ini tidak dipedulikan olih 'ahli 'sang saka bangsa'hanya mereka saja yang tahu atau mereka sekadar tidak ambil peduli lagi atau mereka sangat sibuk dengan ajenda PAU yang bakal berlangsung atu 'pergi mampus dengan Melayu".

Tiada lagi suara keramat Pemuda, tiada lagi suara keramat Ahli-Ahli UMNO, tiada lagi suara Pemimpin UMNO, kemungkinan sibuk dengan ajenda berbuka puasa atau mungkin 'dah bisu' semuanya..Alangkah 'bacul'nya mereka semua, apabila keberanian  ini 'tercabut' dari perjuangan  mereka. Nampaknya hanya Zahid Hamidi yang 'agak berani' itupun dilakukan diatas kapisiti Menteri Dalam Negeri, dan bukan atas kapisiti Naib Presiden UMNO..kenapa???
BOLEHLAH...GEMPAK LA SIKIT..
                                         
Kalau dahulu Cina Komunis berjuang menggunakan senjata api, tetapi kini, ideologi komunis telah diserapkan kepada kaum Cina melalui pendekatan lain pula. Kalau dahulu berperang dengan Askar Melayu atau Polis Melayu mereka ,menggunakan senjata api, tetapi kini, strategi mereka beraliharah. Dadah, rumah urut, rasuah, perempuan, judi, arak, cetak rompak atau segala benda yang  menjurus untuk melemahkan 'Melayu' digerakan untuk 'memerangkap' Melayu.. 

Setelah ramai orang Melayu terpedaya dan terjebak dengan 'jerat' mereka dan gagal berpatah balik maka kebanyakan jiwa anak-anak Melayu dan pemimpin 'tergadai jiwa' kepada 'strategi' Cina Komunis ini.  Kini kekuatan 'ekonomi'  pula digunakan untuk menekan ketuanan Melayu, sehinggakan Najib teramat 'bergantung' kepada undi Cina untuk terus 'berkuasa', tetapi pada PRU 13, tetapi agak malang bagi Najib, apabila 'gula yang diberi tetapi tuba dibalas olin Cinabeng ini, kaum Cina sekonyong-konyong menolak Najib secara terangan, mana Najib nak letak muka??kerana kemenangan BN adalah dari undi orang Melayu yang disisihkan olih kepimpinan Najib.

Orang Melayu kena bertegas didalam hal ini, walaupun 'ideologi' komunis yang berjuang didalam hutan telah berlalu, tetapi, kefahaman komunis masih lagi menular dikalangan orang Cina dan kebimbangan ini terarah kepada SRJK)C),yang semakin hari semakin ramai telah melahirkan 'Cina' yang tidak 'beradap' dan 'berkeinginan' untuk mencabar undang-undang Negara dan Kedaulatan serta Perlembagaan Negara. Pekara ini sekiranya tidak dibendung dari sekarang, maka, busuk yang semakin membesar dan bernanah ini akan 'terpecah' jua satu hari nanti, sekiranya tiada rawatan dibuat. Olih itu seluruh orang Melayu dan Islam  dan seluruh rakyat Malaysia harus memainkan peranan bagi ' menghentikan' gegala yang bersusur galur dari sekolah aliran Cina ini.

DAH BERKURUN DAN BERLUMUT ..TETAPI MASIH MENUNGGU
FINAS..TAK MASUUUUK..KOT
BEGINILAH NASIBNYA CERITA YANG BERASASKAN KEBENARAN
KAUM AH BENG...JENTIK JE..SEMUA TAK BOLIH..
                                       
Kalau ini gagal dilakukan olih pemerintah...nantikanlah...harinya..apabila..malapetaka..besar ..mengundang..bumi bertuah ini...

Nota :- Bibit-bibit kebencian kepada Melayu dan agama Islam sudah mula menyinar didalam
             kehidupan kaum Cina sehari-hari...ingatlah...

                                                  Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid





No comments:

Post a Comment