Friday 26 July 2013

KEBANGKITAN BANGSA MIN : KAFIR MELANCARKAN PERANG : MASIHKAH BANGSA MIM 'BERPELUK TUBUH"?

WAHAI  AYAHANDA KU, WAHAI IBU IBU KU , WAHAI  SAUDARA KU, WAHAI SAHABAT KU, WAHAI PUTERAKU WAHAI PUTERI KU, WAHAI ADIK ADIK KU, DAN  WAHAI ANAK-ANAK  KU
,MARILAH
KITA BERSAMA-SAMA BERSATU DAN BERJUANG DIATAS NAMA  ISLAM DAN BERNAUNGLAH
SEMUANYA DIBAWAH PANJI-PANJI  RASULLULAH INI.
INSHAALLAH ISLAM  AKAN TERBELA  DAN TIDAK AKAN TERHINA LAGI
MARILAH KITA BER'BAIAH DIHADAPAN  RUMAH ALLAH  " KA'ABAH " BERSAKSIKAN
AL QURAN DAN MAKAN IBRAHIM

DITUBUHKAN SEMPENA MALAM NUZUL QURAN 17 RAMADHAN
HIJRAH SEMPENA LAILATUL QADAR

        PENUBUHAN GABUNGAN PANJI PANJI HITAM RASULLULAH BANGSA MIM
                               Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Samaada orang Melayu sedar atau 'sengaja menutup mata', puak kafir telah "melancarkan "perang terhadap Islam. Tiada lagi perkara 'penghinaan'  dilakukan secara tersembunyi olih kafir. Sabah hari setiap waktu akan terdapat berbagai bentuk cemuhan dan penghinaan yang dilakukan  terhadap penganut Islam dilakukan olih bukan Islam. Berbagai bentuk provokasi dilakukan terhadap penganut Islam. Namun didalam kegalakan penghinaan ini, rupa-rupanya umat Islam yang berbangsa Melayu ini yang dikata 'berdarah pahlawan' hanya sekadar berpeluk tubuh , tanpa dapat melakukan apa-apa terhadap 'gerakan provokasi' bukan Islam ini. Semakin Melayu Islam mendiamkan diri, semakin menjadi "penghinaan  mereka. Perbuatan yang ditunjukkan seolah-olah 'mencuit atau menggoda' Melayu yang disifatkannya 'takut' kerana ;tak berduit' , untuk berhadapan dengan 'kekuatan' mereka.

Setiap hari terdapat berbagai bentuk 'provokasi' yang berbentuk 'menghina agama' dilakukan, semata-mata bertujuan 'menjolok sarang tabuan'.

                            Bentuk bentuk provokasi yang menghina umat Islam
                               

                                                   Ungkapan ungkapan yang menghina "Allah"

4) "My dear malay friends do u think this fair? Can ur Allah accept this? Making our children in suffers. This wat 1 Malaysia is it????"

                                             

                                                     

                                      
                               Inilah keberanian orang Melayu apabila Islam di hina dan dicaci
                                                          "  buat laporan  polis je "
                                      

Sebenarnya banyak lagi penghinaan yang dilakukan olih bukan Islam terhadap penganut Islam. Memandangkan  imej yang ada kebanyakanya 'keterlaluan' sehingga tidak sanggup di 'pertontonkan' kepada umun, begitulah keji nya sifat  kafir ini didalam menghina Islam.   

Memandangkan perbuatan mereka ini sudah melebihi batas dan diibaratkan sebagai ' memukul gendang perang' terhadap penganut Islam yang  dengan sengaja 'mengistiharkan perang terhadap Islam' , terutama berbangsa Melayu, maka, wajib bagi umat Melayu yang beragama Islam, mempertahankannya walau dengan apa cara sekali pun. 

Kalau dizaman Rasullulah s.a.w beginda dihalalkan untuk berperang dan berjuang demi kesucian Islam  dari dihina dan dicaci ,begitu juga kepada umat terkemudian, tanggung jawap untuk membela kesucian agama Islam, sememangnya  terletak dibahu kita dan diwajibkan kepada umat Islam mempertahankannya walau nyawa menjadi taruhan.

Orang Melayu yang sedari kecil telah diajar dan ditanamkan sifat sabar didalam diri mereka, namun tahap kesabaran itu juga 'berbatas' dan 'bersempadan. Memandangkan batas dan sempadan yang digariskan telah dilangkaui olih orang kafir, maka, kewajipan kita bertindak adalah keperluan, demi, menjaga 'kesucian Islam' yang dianuti.

Sifat tolak ansur dan bersabar sudah tidak terpakai lagi kerana kaum kafir telah banyak kali 'memalu gendang ' mengajak  kita untuk berperang. Olih itu setiap jiwa yang 'bersahadah' dan 'beriman dengan 'Al Quran' serta ' menjunjung Rasullulah s.a.w sebagai Rasul Nya , harus bangun menentang kebiadapan ini.    

Kebiadapan ini harus dihentikan sekarang tanpa berlengah kerana makin lama keadaan ini semakin buruk dan tidak terkawal olih pemerintah. Telah kita serahkan tanggungjawap ini kepada pemerintah samada kepada pemimpin UMNO, PAS atau PKR namun, tiada satupun 'pembelaan' dapat dilakukan bagi menjamin Islam tidak dihina, tetapi malangnya 'kesemua mereka' amat menyayangi 'kesenangan dunia' dari 'membela kesucian Islam". Olih itu sama-samalah kita 'bersatu demi Islam' dan 'demi Rasul yang kita cintai.

Bermulalah kita dengan tindakan pertama :- 
i.          pacakan  bendera hitam  'Rasullulah" disetiap kediaman kita
ii.         kibarkan panji panji 'hitam rasullulah' didalam kenderaan anda.
iii. .      tubuhkan kelab panji-panji hitam "Rasullulah"  disetiap kawasan perumahan, institusi 
           pendidikan, kolej, universiti, pejabat mahu pun dalam persatuan dan negeri-negeri dan
           sebarkan kepada semua umat Melayu Islam tentang ajenda ini.
   
  
 Inshaallah, saya akan memulakan sebuah Blog ataupun Facebook  berhubung 'permulaan  "Gabungan Panji Panji Hitam Rasullulah ".
                                
PENGIBARAN BENDERA RASULLULAH  DIKEDIAMAN KITA  AKAN MENYATUKAN HATI -HATI
YANG TERPECAH DAN SEDIKIT SEBANYAK AKAN MEMBERI IMPAK  KEPADA
ORANG KAFIR YANG UMAT ISLAM  TETAP  BERSATU APABILA TERANCAM.
 LAKUKAN KERANA KECINTAAN KITA TERHADAP
ISLAM DAN RASULLULAH S.A.W 
                                      
             Melayu Islam perlu bangun beramai-ramai untuk tunjukan kesatuan Islam     
                                                                
                                      Ikhlas dari : Cahaya Al Majid Perjalanan Ke Dua

4 comments:

  1. Apa yg di org cuba bikin..
    belum cukup panas lagi bro..
    belum cukup bagus untuk bikin hati membara..
    juga belum mampu untuk meledakkan alter..
    suruh anjing2 itu cuba lagi..try to make me angry..bruce.

    ReplyDelete
  2. Assalamu'laikum warahmatullah kpd admin & para pengunjung.Mulianya sesuatu bangsa hanya dgn Islam, Islam mengangkat darjat manusia sehingga ke darjat sebaik-baik penciptaan oleh Allah swt.Dgn apa Islam itu mulia? Islam itu mulia kerana adanya AlQuran yg direalisasikan dlm segenap kehidupan.Maksud Aku AlQuran di sini bukanlah yg terletak di atas meja di masjid2 atau pun di rumah2 ia hanya sekadar bahan rujukan & panduan utk aqal yg berfikir. Jadikanlah jiwa2 yg hidup bernafas dan bergerak AlQuranlah sumbernya. Jadikanlah diri masing2 AlQuran yg bergerak yg berkecimpung di tengah2 masyarakat dgn jln dakwah berbekal tauhid yg putih bersih dari unsur2 yg mengotorkan. Salah satu mukjizat AlQuran ia adalah terpelihara justru setiap jiwa insan itu adalah AlQuran yg bergerak aku pasti INSYAAALLAH tiada siapa yg dapat mengalahkan sehinggalah Allah mengambil nyawanya.Itulah pra syarat utk para pendokong panji hitam utk berjuang mengembalikan Islam di tempat yg tertinggi bukan dgn meletakkan bendera hitam di setiap kenderaan mahupun kediaman masing2.Sesuatu yg kita mahukan kadang2 tiada di fikiran kita tetapi ia hadir di luar kotak pemikiran kita apaun aku menasihati diriku sendiri periksalah diri & anak2 setakat mana penghayatan kita terhadap Islam itu sendiri ..Wassalam wallahu'alam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tujuannya .ingin menyatukan orang melayu Islam. Berperang secara fizikal menyalahi undang-undang, olih itu kita berperang dengan memulakan mengibarkan Panji Panji. Kalau semua umat Islam tahu akan 'diri'nya adalah Al Quran, tidak akan Nabi Muhammad s.a.w kalah dalam perang Uhud yang dipimpinnya. Orang Islam wajib tahu 'kenapa' Rasullulah harus berperang .Dahwah untuk menyebarkan Islam, Perang untuk membela kesucian Islam dari dihina.Kalau orang Islam masih sanggup dihina, 'duduklah dirumah' pergilah 'berdakwah', kalau setakat nak meyakin orang Melayu yang semestinya bersyahadah atau beragama Islam, bagi saya itu bukan keutamaan , tetapi kalau 'menyakinkan orang bukan Islam tentang Islam, itu 'dakwah' yang dituntut, iaitu menyampaikan kata-kata Allah kepada mereka yang belum mengambil Allah sebagai Tuhan, itulah tanggungjawap sebagai 'hamba allah".

      Delete
  3. muslim yg x mahu amalkan agama spt solat,puasa,zakat dan tamakan dunia hubbut dunia maka akan menerima penghinaan dari Allah di Negara mereka sendiri. Allah akan gunkan org2 kafir untuk hinakan org2 islam yg tiada amal agama. Hidupkan lah sunnah nabi, buat dakwah pengorbanan untuk bantu agama, solat berjemaah baru Allah akan kecutkan hati org2 kafir kepada org2 islam. wallahuaklam

    ReplyDelete