Friday 14 February 2014

THE PROMISED LAND :- PAS JUGA YANG MELOPONG

PEMIMPIN PAS DIIBARAT  LEMBU JINAK  MENUNGGU DISEMBELIH
CINA DAP MELOMBONG RATUSAN JUTA UNTUK ANAK CUCU MEREKA
APA PENGANUT PAS DAPAT?? JANJI MANIS MU?
JAWATAN MENTERI BESAR PUN TAK MAMPU

                                                     Cina DAP dapat berbillion ringgit
                               PAS pula dapat 'menggadaikan' kalimah Allah' dengan 'free'

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Dalam kezuhudan serta keikhlasan PAS menyarungkan jersi Menteri Besar kepada PKR Khalid Ibrahim dengan 'keredaan' DAP, rupa-rupanya 'katil' yang diberikan olih DAP dan PKR kepada PAS untuk terus terlena, sememangnya terlena dan terkena juga akhirnya. Tanpa sebarang kuasa dan suara yang dimiliki 'ustaz-ustaz' PAS didalam barisan pemerintah Pakatan, secara diam DAP melalui 'idola wanitanya' telah berjaya 'menghadiahkan' projek bernilai RM1 Billion kepada 'kaum' nenek moyangnya dari Tanah Besar China.

Projek yang hanya mengambil sesingkat masa telah diberikan secara 'rundingan terus' kepada kaum kerabatnya dari China tanpa perlu berurusan atau berunding dengan pemilik kerusi undangan DUN yang sama banyak iaitu PAS. PAS yang hanya dikenali sebagai 'pencari syurga gambaran Nik Aziz', telah diketepikan kerana PAS tidak berminat dengan 'harta kekayaan dunia' dan ini menyebabkan PKR dan DAP 'melapun' apa saja yang ada didepan mata tanpa perli memaklumkan kepada PAS.

Begitulah zuhudnya kepimpinan PAS yang sememangnya dikata  'menolak' harta dunia. Kekayaan mahupun kuasa bukanlah 'keutamaan'nya tetapi ''syurga gambaran Nik Aziz' adalah keazamannya. Walaupun Melayu PAS Selangor terpaksa mati kelaparan atau tiada tempat berlindung, namun, bagi PAS memadailah dengan pengikut PAS untuk berlindung dimesjid-mesjid diseluruh Selangor dan kemungkinan sekiranya anak-anak pengikut PAS tidal mampu untuk meneruskan pelajaran maka Sekolah Pondok tajaan PAS bolih dijadikan tenpat untuk anak-anak merek menimba ilmu 'adunan' PAS dan Nik Aziz.

Mencari kekayaan atau menyediakan kemudahan ekonomi untuk orang-orang PAS serta anak-anak penyokong PAS bukan keutamaan kerana 'syurga dan cara hidup PAS' adalah segala-galanya. Olih itu segala punca ekonomi yang terdapat dinegeri Selangor bukan untuk mereka 'merebutnya', memadailah buat PAS dan pengikut PAS ,sekali-sekala diwaktu bulan Ramdhan atau Hari Raya, wakil wakil PKR dan DAP terutama yang berbangsa Cina akan sudi mengagihkan RM50-RM100 kepada setiap penyokong-penyokong Pakatan terutama ahli-ahli PAS yang rata-rata  berbangsa melayu untuk diberikan 'ganjaran'  di mesjid-mesjid yang DAP dan PKR singgahi.Itulah yang amat dibanggakan olih seluruh pengikut PAS dan Pemimpin PAS.

Tanpa memperdulikan PAS maka PKR dan DAP bertolong-tolongan untuk mencapai apa yang bolih selagi kuasa ditangan. Bagi Cina DAP dan bukan Melayu PKR, mereka menganggap bahawa penganut PAS sememangnya  tidak 'berotak' atau 'tidak berupaya' atau 'tidak sepandai dan secerdik' kaum mereka, kerana pada mereke sepanjang pentadbiran dan pemerintahan  Pakatan diSelangor, pemimpin PAS mahupun cerdikpandai PAS yang didakwa 'ada', tidak pernah membawa 'cadangan' yang mendatangkan hasil' atau pulangan terhadap Selangor, maka, diatas 'sifat' kebodohon tanap melampau' itu maka, 'kedungguan otak' PAS digunakan semaksima mungkin untuk 'memperbodohkan' ahli-ahli PAS. Sebagai bukti dalam masa singkat Syarikat China yang berkepentingan kepada DAP diberikan peluang untuk projek RM1,000,000,000-00. Mungkin angka sebanyak ini pengikut PAS tidak mampu mengiranya memadailah untuk Pemimpin PAS  dengan menghulur 'tin milo' meminta 'sedekah' bagi ceramah untuk ke syurga' ciptaan Nik Aziz.

                               
                                                      ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

2 comments:

  1. Nik aziz ke cipta Syurga.fahaman demo..syurga demo lagu mana PLK?.Kalu demo jd tokey 7 eleven dosa ke dok?sebab ada jual arak.lagu mn org kije dgn dia?.pendapat demo?.

    ReplyDelete
  2. Bukan ke Nik Aziz lafaskan 'masuk PAS' masuk syurga?. Saya tiada fahaman hanya menngikut apa yang difirmankan AllahbSWT dalam Al Quran tentang 'syurga dan neraka'. Kalau sekiranya PAS mendukung Pemerintahan berbentuk Islam Selangor, yang dikata 'mengikut' acuan PAS,'dimana letaknya perjuangan PAS yang mengaku 'memertabatkan Islam' dan bersengkokol serta membenarkan operasi akan pengilangan 'kilang arak; dibawah Selangor. Tidakkah hasil pendapatan dari kilang tersebut diguna olih Kerajaan Selangor serta parti yang mendukung Pakatan iaitu PAS,PKR dan DAP? Olih itu adakah PAS akan menghalalkan 'hasil arak' tersebut?

    ReplyDelete