Saturday 3 May 2014

THE PROMISED LAND : "SAMPAH "JUGA YANG NAJIB IDAM

PARTI YANG DISAMPAH   CINA
JUGA YANG NAJIB  JILAT!!!
Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

          WAJARKAH DENGAN 7 KERUSI PARLIMEN MCA DIBERIKAN KEISTEMEWAAN?                         PRU 14 :  GAGASAN CINA DAN STRATEGI  MELUMPUHKAN KUASA  MELAYU

Dari 12 kerusi Parlimen milik MCA  pada PRU 12 kini hanya tinggal 7 saja kerusi  yang dimenangi, itupun kebanyakannya yang di menangi mereka adalah  diatas undi orang Melayu, tetapi, parti yang tidak bermaruah ini 'menjilat kahak'nya kembali apabila berpendirian untuk tidak menerima jawatan Kabinet atas alasan 'kekalahan' yang memalukan mula 'mendesak' agar  dikembalikan semula 'jawatan' tersebut atas nama 'perkongsian kuasa'..

Tetapi yang paling memualkan ialah Najib. Tak habis-habis 'menjilat' MCA ini  seolah-olah  kaum Cina lah yang memenangkan Barisan Nasional pada PRU13 lalu

Lupakah Najib akan 'sejarah PRU 13' yang dicipta olih kaum CINA  yang hampir-hampir 'melupuskan UMNO dan BN' dipersada kuasa kerana 'ketaksuban' Najib kepada  Cina MCA?

                           MASIH INGAT LAGI KELENTONG CINA TERHADAP NAJIB??


                                    

                                             SELURUH CINA MENOLAK CALON MCA
                                                         BN  HAMPIR  MELINGKUP
                                                         SUDAH LUPA KAH NAJIB????
                                    

                                      SELURUH ALAM  MELAYU BENCIKAN PENGKHIANATAN
                                              KERANA MCA UMNO DAN BN NYARIS BUNGKUS
                                      

MCA inginkan jawatan kabinet hanyalah untuk mengetahui 'strategi' UMNO supaya senang bangsa mereka 'menjerat' BN sekali lagi pada PRU 14.

Bangsa 'talam dua muka' ini tidak akan pernah berhenti 'menjerat'. Dan pada  PRK Teluk Intan yang bakal diadakan , kaum 'Cina' bakal memenangkan calon Barisan Nasional semata-mata untuk 'menjerat'BN  agar Cina dilihat seolah-olah telah 'beralih arah', agar kepimpinan Najib terasa 'selesa' dengan 'perubahan' dan  'jerat' yang dipasang ini, dan 'jerat' ini  'bakal' mengena pada PRU 14.

Najib pelawa MCA sertai semula kabinet


KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mempelawa MCA untuk menyertai semula Kabinet, menjadi lebih kuat dalam Barisan Nasional (BN) dan bersama-sama membantu merangka masa depan negara.

Najib, yang juga Pengerusi BN berkata beliau akan memutuskan 'butiran lanjut' mengenai perkara itu.

"MCA tidak boleh berada di luar kerajaan. Anda perlu menjadi sebahagian daripada Kerajaan BN kerana jika anda bercakap untuk menjadi lebih kuat bersama-sama, anda perlu berada dalam kerajaan. Kita akan menentukan masa depan Malaysia," katanya.

Najib berucap di majlis pelancaran kempen transformasi MCA bertemakan 'Teguh Bersama' pada perhimpunan perpaduan parti itu di sini.

Turut hadir, Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai, Timbalan Presiden Datuk Dr Wee Ka Siong dan pemimpin kanan parti.


                                                     ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment