Monday 14 March 2016

THE PROMISED LAND : BEDEGAR NAJIB MENGAKU TAPI...

Bismillahhirrahmannirrahim.

   "YANG MANA SATU BENAR"

Berani kerana benar.  Kebenaran inikah yang membuatkan Najib beriya iya melaungkan kepada seluruh rakyat bahawa Sultan Johor "pekena teh" dengan beliau serta sekereta dengan Sultan dan kereta itu dipandu oleh Sultan sendiri.

Berdegar degar suara Najib dalam membenarkan kisah yang berlaku ketika lawatan sambil kerjanya di Johor tempoh hari. Isu yang dihangatkan dan yang diviralkan yang mengatakan perkara sebaliknya...secepat kilat Najib menafikan isu itu. Yang menghairankan berani pulak Najib bersuara...tetapi tak da pulak suara suara pengampu pengampu kedengaran..mengapa eek..

Tetapi yang tak leh tahan..sudah berkajang kajang tuduhan mengatakan Najib songlap duit 1MDB yang didakwa masuk keakaun beliau oleh Wall Street Journal serta Sarawak Report dan beberapa lagi tulisan dimajalah antarabangsa , tidak pulak berani Najib menafikanya, tidak seperti kes sehari dengan Sultan Johor..sepantas kilat dia menjawab.

Kalau kerana berpegang pada hakikat "berani kerana benar" kenapa tindakan beliau berpileh pileh..atau adakah benar apa yang dibocorkan oleh penulis luar itu???

   Macam macam perangai Najib ni kan!!

                 Cahaya Al Majid



No comments:

Post a Comment