Sunday 20 March 2016

THE PROMISED LAND : KAYA!! KAYA!!"UMNO KAYA RM200 BILLION" DAKWA RPK

Bismillahhirrahmannirrahim.

ADAKAH UMNO NAJIB DAN PIMPINANYA
MAHU MENAFIKAN RM200 BILLION


Adakah benar seperti yang didakwa RPK bahawa UMNO mempunyai kekayaan melebihi RM200 billion yang tersimpan ataupun terperam sepanjang mereka menarajui negara ini?

RPK sendiri mendakwa bahawa semua kekayaan UMNO  itu tersimpan dan diamanahkan kepada beberapa individu yang dikata rapat dengan pemimpin.

Biar betik..UMNO kumpul harta berbillion ringgit?

Nampaknya bukan kuasa politik saja yang mereka bermati matian mempertahankannya tetapi kerana kekayaan harta dunia jugalah mereka sanggup menghalalkan yang bathil.

Isu yang diketengahkan oleh RPK ini sekiranya benarlah, maka, seluruh ahli UMNO samaada yang hidup mahupun yang telah mati,  wajib bertanggungjawap diatas semua dosa ataupun perbuatan pemimpin pemimpin yang mereka pileh kerana telah bersengkokol ataupun bersubahat dalam mencuri wang negara atau dana kepunyaan rakyat demi kelangsungan dan kepentingan parti mereka.

Tidak kira siapa, samaada Mahathir ke, Pak Lah ke waima Najib sekalipun yang pernah atau yang sedang menerajui parti ini, wajib, menjelaskan isu yang dibangkitkan oleh RPK ini.

Apa benarkah UMNO memiliki hartakekayaan melebihi RM200 billion hanya melalui kuasa politik?

#kalau rm2.6 billion dan rm42 juta boleh masuk keakaun Najib tanpa pengetahuan ahli..rasanya RM200 billion milik UMNO mungkin tidak mustahil. Tetapi cara mana UMNO dapat duit ? UMNO berniaga apa haa?

       Tak kan gadai Melayu kot!!


                  Cahaya Al Majid


No comments:

Post a Comment