Wednesday 6 September 2017

THE PROMISED LAND: KEMENANGAN 1-0 TERHADAP DR MAHATHIR

Bismillahirrahmanirrahim.

LANGKAH KLEPTROKASI KERAJAAN NAJIB
MULA TERCUNGAP!?

Kunci segala kunci tentang kerugian FOREX yang dicanang untuk ' mengaitkan Dr Mahathir" seperti yang dirancang kerajaan Najib dan kepimpinan BN ,bagi, mencalar imej seteru nya iaitu Dr Mahathir, nampaknya tidak mengena.

Hari ini Nor Yaakob secara jelas , menjelaskan bahawa tiada langsungnya kelibat atau tangan Dr Mahathir tergaul dalam kerugian yang dialami olih BNM ketika itu.

Malahan secara jantan Noh Yaakob mengakui bahawa dia bertanggung jawab dalam kerugian itu dan meletak jawatan. Tiada nama lain dikaitkan, samaada Anwar Ibrahim mahupun Daim.Zainuddin.

Peergh...Tak sangka..Ada jugak keturunan Mamak yang berintegriti dan bermaruah dalam mengakui kesalahan sendiri.

Dan kini Dr Mahathir telah mendahului Kerajaan KLEPTROKASI Najib dengan didepan dengan KEMENANGAN pertama.
Tanpa perlu bersorak mahupun mendabik dada kini,.Kita.menantikan pula keberanian Najib dan pasangannya Zahid Hamidi dalam isu Memali pula, seperti yang disarankan Zahid Hamidi.

Nak tanya jugak, berani ke Kerajaan Najib melabel amanat Hj Hadi sebagai " seruan memberontak terhadap Yang Di Pertuan Agong" kerana, 4 orang anggota Polis DiRaja terkorban atau dibunuh olih pengikut Ibrahin Libya kerana " memegang sumpah taat setia kepada Raja dan Negara?

Berani ke Najib memalingkan kesalahan itu kepada pengikut Ibrahim Libya? Dan berani kah Najib melabel Hj Hadi sebagai " ketua Pengganas serta ketua Ajaran songsang???

Cahaya Al Majid


2 comments: