Saturday 4 August 2018

THE PROMISED LAND: PUTRAJAYA BAKAL JADI REBUTAN!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

Masa semakin singkat.
Mahathir pun tak tahu siapa.
"Baton" bakal bertukar tangan.
Tumpuan adalah Putrajaya.

Kepada mereka yang "berhati" kepada yang "Satu" dan setia menunggu kepada kedatangan yang dinanti nantikan, persiapkan diri saudara saudara sekalian.

Daftarlah diri anda diParlimen Putrajaya sebagai tanda persediaan.

"Langkah"nya bermula di Putrajaya.

Hanya ahli yang akan mengangkat Ketua Nya.
Selainnya berserah kepada Yang Maha Esa.
Tandanya "PUTRAJAYA".

Alhamdulillah, seruan "pulang" atau "balik Kampung"   kebumi Ibrahim telah pun sampai, inshaallah, selepas musim Haji  akan kesana.
Alhamdulillah, semuanya ditanggung Allah SWT melalui "manusia manusia Yang digerakkan hati nya. 

Waktu Dan tarikh adalah ketetapan  Illahi.

Kita merancang tetapi Allah SWT merencanakan segala Nya.

Cahaya Al Majid.

10 comments:

  1. Hanya memerhati apa yang sedang berlaku

    ReplyDelete
  2. Baikkah..burukkah jika sudah dlm rencana maka hnya perhatikanlah

    ReplyDelete
  3. Bacaan sdr Al-Majid hampir sama semuanya dengan saya, cuma hanya ada 1 perbezaan.

    Orang-orang yang mahu menjadi sebahagian daripada anggota-anggota tentera panji hitam tidak perlu mendaftar di Parlimen Putrajaya kerana klimkas pertembungan di antara yang benar dan yang bathil tidak berlaku di peti undi tetapi berlaku di jalanraya di Putrajaya atau lebih tepat lagi di Seri Perdana.

    Kronologi yang membawa kepada pertembungan ini ialah seperti berikut :-

    1. Bersekutunya pasukan-pasukan bathil di kalangan umat Melayu Islam untuk menewaskan Tun M dan pasukannya yang tidak pernah kalah di dalam mana-mana pertempuran sebelum itu.

    2. Pasukan-pasukan bathil ini berjaya memperdayakan YDPA untuk mengisytiharkan darurat dan demikian pentadbiran sivil yang diketuai oleh Tun M di atas mandat rakyat digantung.

    3. Tun M yang dikenali punya hati yang waja tidak menyerah sahaja sebaliknya mengajak anak bangsa yang cekal dan tabah untuk mengiringinya di dalam perarakan daripada Istana Kehakiman ke Seri Perdana untuk membolehkan Tun M masuk ke Seri Perdana dan menjalankan tugas-tugasnya sebagai PM yang dipilih oleh majoriti rakyat.

    4. Sejumlah besar orang Melayu hadir dan berkumpul di Istana Kehakiman untuk menjadi pengiring Tun M masuk ke Seri Perdana. Walaubagaimanapun apabila saringan dibuat jumlah ini akan mengecil kepada hanya 313/314 orang sahaja. Inilah jumlahnya orang-orang yang akan melangkah ke arah Seri Perdana.

    5. YDPA sebagai pemerintah tunggal negara ketika darurat hadir sebagai 'pengadil' di antara dua pasukan Melayu yang masing-masing mendakwa sebagai memiliki hak untuk menduduki Seri Perdana.

    6. Bermulanya perang hujah oleh pasukan Tun M ke atas YDPA. Pada ketika inilah karamah Tun M sebagai pembawa panji hitam benar-benar terbongkar. YDPA tiada pilihan lain melainkan membenarkan Tun M memasuki Seri Perdana dan menjalankan tugas-tugasnya sebagai PM dengan mandat rakyat. Sebagai tanda hormat dan persetujuan untuk Tun Mahathir terus menduduki kerusi PM kesemua 9 istana Raja-raja Melayu yang lain akan mengibarkan panji-panji hitam.

    7. Melalui perisitwa besar ini, akan lenyaplah pasukan-pasukan yang bathil di kalangan umat Melayu dan kemudian umat ini kembali bersatu di bawah pentadbiran Tun M yang pada telah dibuktikan sebagai orang yang benar.

    Mereka yang sinis akan berkata 'mustahil untuk kesemua Raja Melayu mengibarkan panji hitam sebagai tanda hormat kepada Tun M sebab ada di antara mereka yang anti Tun'.

    Jawapan saya mudah sahaja. Keadaan sebelum kebenaran itu terbongkar dan kebathilan dihancurkan tidak sama dengan keadaan apabila kebenaran itu benar-benar telah diturunkan dan kebathilan itu benar-benar dihancurkan. Sebelum karomah terbongkar dengan selepas karomah terbongkar juga tak akan sama.

    Pada zaman fitnah ini memang manusia pandai beralasan konon demi abata padahal semuanya dusta tetapi apabila Allah sendiri yang membuat keputusan maka manusia tidak lagi akan mampu beralasan.

    Daripada bacaan saya di atas, kita tidak perlu mendaftar di Parlimen Putrajaya untuk menjadi sebahagian dari anggota elit pasukan panji hitam yang dikhabarkan 'sekiranya mereka mahu mengubah gunung nesacaya mereka akan berupaya melakukannya'. Memadailah untuk menyahut seruan Tun M apabila seruan itu dibuat.

    Cuma sebagai persediaan ada satu perkara yang boleh dibuat, iaitulah dengan menempah sut baju Melayu hitam penuh seperti pakaian pembesar Melayu mengangkat sumpah depan YDPA. Inilah pakaian seragam anggota tentera panji hitam.

    Ini hanyalah bacaan saya semata-mata. Barangkali betul dan barangkali juga tidak.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  4. adooiii ii makin gilo mamat jon doe ni... raja segala raja fitnah tun mamak di katokan pembawa panji panji hitam.. punjut punjut bole la dikibarkan tengah malam sbb punjut orang dulu utk berjalan waktu malam maka di bakat punjut punjut tuhh.. budak k pop yg balik dari pub mme tak kenal punjut punjut nih.. sup punjut pun silap ari bulan bebudak k po pun tak kenal.. melantak sup punjut tomatokunyit bebudak k pop ajer yg dia tahu.. metwcik kunyit masam kat putra jaya skg ni..

    panji hitam kaki fitnah haramjadah mmak dan pejuang gay pluralist murtad liberalist kafir syiah kufur jadi teman kaki fitnah kibar panji hitam kat putarjaya...


    kah kah kah ilang akal punya teori..

    haaaa jon doe tepukkk tepuk...


    apa apa jon doe.tepuk dahi la lepas.ni..


    kah kah kah bodooo lunya teori...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk menjawab olok-olokan dan cacian si anon ini saya kongsikan semula tulisan saya di blog KD tidak berapa lama dahulu.


      john doeSaturday, July 28, 2018 8:13:00 AM

      Apakah sebenarnya yang orang-orang Melayu Muslim mahukan? 

      Jawapan hakikatnya ialah 'kebenaran'. 

      Orang Melayu kini terdiri daripada 3 kelompok terbesar iaitu :-

      1. Penyokong PH 
      2. Penyokong UmNo-BN
      3. Penyokong PAS

      Mengapakah ketiga-tiga kelompok besar ini tidak dapat bersatu? Jawapannya ialah ketiga-tiganya menganggap kelompok mereka adalah kelompok yang benar, dan disebabkan itulah masing-masing berjuang memenangkan kumpulan masing-masing kerana mereka percaya kumpulan mereka adalah kumpulan yang benar. 

      Hakikatnya ialah adalah mustahil kesemua mereka adalah kelompok yang benar, kerana sekiranya mereka semua adalah kelompok yang benar maka sudah tentu mereka tidak akan berseteru sesama sendiri dan bahkan akan saling menyokong dan menguatkan sesama sendiri. 

      Maka satu-satunya kaedah untuk menyatukan 3 kelompok ini ialah dengan Yang Maha Adil lagi Maha Berkuasa sendiri yang memberikan keputusan. 

      Maka apabila keputusan itu benar-benar diberikan di mana pasukan yang benar diberikan kemenangan mutlak sedang pasukan yang bathil dilenyapkan, maka seluruh umat Melayu akan menerima keputusan itu dan bersatu di bawah pasukan yang diberikan kemenangan mutlak olehNya. 

      Itulah sebenarnya hakikatnya apa yang umat Melayu benar-benar mahukan. 

      Mereka akan menyedarinya selepas ia benar-benar berlaku. 

      Ia akan berlaku, in shaa Allah. 

      Wallahu a'lam.

      ReplyDelete

      Delete
  5. Semalam ostat maza terlior keluar air mata bila atok mahafitnah kata umat isle kena kembali pada al quran .. kah kah kah...

    baru tahun lepas atok anak cucu dan tok wan dia demonstrasi politik. toksik sambil bawak plakad COMANGO sokong lgbt gay lisbo bersama marina gereja dan cucu lisbo angkat plakad lagi...

    dlm masa yg sama Marina gereja tuntut hak sama rata lgbt gat lisbo... jon doe klu bole mintak menangis meratap sekali la dengan atok fitnah pemegang punjut kunyit ke putarjaya..

    jon doe dan rakan yg tengah mabok ketum yg panji panji hitam bole la meratap sekali pasal atok meroyan tuhh

    cukup cukyp la berteori bangang jon doe dari ko tunggu punji pnji itam ko tu elok ko tarbiah dan dakwah atok fitnah ko tuhhh... kubo dah kata mari ssgt kat atok ko tu...


    jon doe klu nak menangis ko nangis la puas puas teori bangang ko tu halunisasi orang tengah mabuk ketum fly high..

    haaa jon doe tepukkk.. tepuk..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih terlalu awal untuk tepuk. Nanti apabila kebenaran itu benar-benar diturunkan dan kebathilan itu benar-benar dilenyapkan maka bolehlah golongan yang diberikan kemenangan mutlak itu benar-benar bertepuk tangan. Betul tak?

      Jawabnya tak betul. Sebab apabila kebenaran itu benar-benar turun dan kebathilan itu benar-benar dilenyapkan maka orang-orang Muslim tidak akan bertepuk tangan melainkan mereka akan melakukan satu di antara dua perkara berikut :-

      1. Bertasbih memuji Tuhannya

      2. Beristighfar memohon keampunan Tuhannya.

      Golongan yang akan melakukan perbuatan yang pertama adalah mereka yang daripada golongan yang diberikan kemenangan. Mereka bertasbih sebagai tanda bersyukur tidak perlu lagi bermusuhan dengan saudara seagama mereka disebabkan oleh pendustaan golongan ahli fitnah.

      Ada pula orang-orang yang akan melakukan perkara yang kedua pula ialah mereka dari golongan yang selama ini menyokong kebathilan disebabkan bodoh sombong dan juga bingung dan dengan lenyapnya kebathilan itu maka mereka telah diselamatkan daripada terus-menerus menjadi pengikut kebathilan tanpa mereka sedar.

      Ada pula bagi golongan yang dilenyapkan pula, manusia akan berkata : "innalillahi wainna ilaihi raji'un. Sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia sedikitpun melainkan manusialah yang mengainayai diri mereka sendiri".

      Maka apabila kezaliman dan kebathilan itu benar-benar dimusnahkan, akan berlakulah perubahan-perubahan ketara yang berikut:-

      1. Dari kegelapan kepada cahaya
      2. Dari kejahatan kepada kebaikan
      3. Dari penindasan kepada pembelaan
      4. Dari pecah belah kepada ukhuwah.

      Masanya sudah semakin hampir.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  6. Video pendedahan tangan asing campurtangan dlm.mengulingkan kerajaan Islam UMNO BN tersebar... dana asing zionis yahudi NED IRI membantu mengulingkan kerajaan Islam UMNO ...

    Jon Doe ni lah kerajaan dajjal tali barut yahudi yg ko katakan panji panji hitam dari timur akan muncul selepas raya korban nnti..

    Raya korban tok hang ni kerajaan panji hitam ko ... ini panji kunyit masam yg ko tunggu tunggu..

    Haaa jon doe tepuk tepuk...!!

    silao ari bulan lubang jubo ko kena tepuk merecik kunyit masam kat putarjaya atok ko ...


    haaaa jon doe harap dah hilang mabuk ketum ko skg ni.. kerajaan panji kunyit yg muncul ... cukup cukup la berteori bangang ko tuh..


    haaaa tepuk.. tepukkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih terlalu awal untuk tepuk. Nanti apabila kebenaran itu benar-benar diturunkan dan kebathilan itu benar-benar dilenyapkan maka bolehlah golongan yang diberikan kemenangan mutlak itu benar-benar bertepuk tangan. Betul tak?

      Jawabnya tak betul. Sebab apabila kebenaran itu benar-benar turun dan kebathilan itu benar-benar dilenyapkan maka orang-orang Muslim tidak akan bertepuk tangan melainkan mereka akan melakukan satu di antara dua perkara berikut :-

      1. Bertasbih memuji Tuhannya

      2. Beristighfar memohon keampunan Tuhannya.

      Golongan yang akan melakukan perbuatan yang pertama adalah mereka yang daripada golongan yang diberikan kemenangan. Mereka bertasbih sebagai tanda bersyukur tidak perlu lagi bermusuhan dengan saudara seagama mereka disebabkan oleh pendustaan golongan ahli fitnah.

      Ada pula orang-orang yang akan melakukan perkara yang kedua pula ialah mereka dari golongan yang selama ini menyokong kebathilan disebabkan bodoh sombong dan juga bingung dan dengan lenyapnya kebathilan itu maka mereka telah diselamatkan daripada terus-menerus menjadi pengikut kebathilan tanpa mereka sedar.

      Ada pula bagi golongan yang dilenyapkan pula, manusia akan berkata : "innalillahi wainna ilaihi raji'un. Sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia sedikitpun melainkan manusialah yang mengainayai diri mereka sendiri".

      Maka apabila kezaliman dan kebathilan itu benar-benar dimusnahkan, akan berlakulah perubahan-perubahan ketara yang berikut:-

      1. Dari kegelapan kepada cahaya
      2. Dari kejahatan kepada kebaikan
      3. Dari penindasan kepada pembelaan
      4. Dari pecah belah kepada ukhuwah.

      Masanya sudah semakin hampir.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  7. Salam Sdr John Doe

    Banyak bersabar. Proses menzahirkan Raja Segala Raja yang berdaulat yang akan memimpin berlandaskan LILLAHI TA'ALA sedang berlaku.

    In Sya' Allah

    Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete