Wednesday 6 May 2020

THE PROMISED LAND: PAKATAN HARAPAN MULA MENYERANG!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

Kepimpinan Muhyiddin digasak kiri dan kanan olih Geng Pakatan Harapan kerana isu 'pemberian kontrak' yang didakwa tidak mengikut aturan.

Seakan akan kesalahan itu dibebankan keatas bahu Menteri Kesihatan Adham Baba dan Kerajaan Muhyiddin kerana menganugerahkan kontrak' pembekalan alatan keperluan terdesak" kepada sebuah Syarikat yang dimiliki olih kaum Cina.

Tak tahu dimana silapnya, ataupun,. mungkin "keperluan mendesak" dan dikatakan pembekalan itu dibuat olih KSU Kementerian Kesihatan yang berbangsa Cina dan kontrak itu juga dianugerahkan kepada Syarikat berbangsa Cina, maka, Kadir Jasih seolah olah menjatuhkan hukuman itu kepada Menteri yang bertanggungjawap.

Kini bila Kerajaan Muhyiddin memberikan tender tersebut kepada Syarikat Cina, Kadir Jasin mula menemplak, tetapi, pelik juga rasanya bilamana harta Tabung Haji milik orang Melayu yang dijual kepada Syarikat orang Cina,tak pula Kadir Jasih mengamuk.
Kenapa yea??

Bukan kah Kerajaan PH menjual harta TH itu dikata dibawah harga sebenar?
Kenapa Kadir Jasin tak mempertahankan penjualan harta tersebut?
Atau adakah apa saja yang dibuat PH itu dihalalkan semuanya olih beliau?

Ingatkan kepada Muhyiddin, sekiranya beliau ingin mendapatkan kembali kepercayaan orang Melayu terhadap kepimpinan beliau, pergi buru semua pendatang asing dinegara ini terutama orang China yang berselindung dinegara ini yang memiliki kewarganegaraan secara tipu atau beli ini.

Tak lupa juga terhadap pendatang tanpa izin bangsa lain samaada India je, Pakistan ke, Myanmar ke atau sesiapa saja pendatang asing dinegara ini.

Inshaallah, orang Melayu akan menyokong Muhyiddin dan berdiri dibelakang beliau dan parti pembangkang akan mati akal waima Mahathir sekali pun.

Kepentingan rakyat dan negara diutamakan.

Cahaya Al Majid.




No comments:

Post a Comment