Tuesday 5 May 2020

THE PROMISED LAND : PENGKHIANAT HARTA TABUNG HAJI WAJIB DI SUMBAT KE PENJARA!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

SEKARANG ORANG MELAYU BOLIH
BUAT PETISEN AGAR SATU RCI DIBUAT
TERHADAP SALAH LAKU KEPIMPINAN MAHATHIR DAN KERAJAAN PAKATAN HARAPAN TERHADAP TABUNG HAJI.

Alhamdullilah.

Tahniah Dr Ashraf Wajidi kerana mengangkat kes Tabung Haji.

Jangan biarkan harta pendeposit Tabung Haji dilepaskan ketangan bukan Melayu. Berpuluh tahun Tabung Haji mengumpul harta mahupun Tanah untuk kepentingan masa depan, sekelip mata Pakatan Harapan memerintah punah harta orang Islam dijual kepada orang Cina.

Orang Melayu dan umat Islam di Malaysia wajib bersama sama Dr Ashraf didalam berjuang untuk mendapatkan kembali harta yang telah 'dijual' dibawah harga pasaran olih Pakatan Harapan.

Jangan biarkan pengkhianat Melayu yang berada di Pakatan Harapan untuk 'lena tidur malamnya", kerana, memenuhi hasrat hati orang bukan Islam dalam merobik harta umat Islam.

Syukur, PH hanya bertahan selama 21 bulan saja,kalau lebih lama lagi, punah harta orang Melayu, hanya kerana, "termakan budi" atau "terhutang budi",habis lingkup harta umat Islam dijual semahunya.

Sejarah telah tercipta, selama 21 bulan Mahathir dan Pakatan Harapan memerintah, hutang negara melonjak dan harta milik negara didalam negeri mahupun diluar negara telah dijual macam goreng pisang panas.

Kerajaan Mahathir yang gugur itu juga perlu menjelaskan kemana duit itu dibelanjakan dan kepada siapa harta itu dijual..kerana takut takut harta itu dijual kepada kroni mereka sendiri!!!

Hanya Cina DAP saja yang tahu Cina mana dari bangsanya yang mempunyai banyak duit untuk merealisasikan ajenda mereka iaitu untuk MEMBELI harta milik Melayu dan sekaligus berupaya melumpuhkan ekonomi orang Islam terutama pendeposit Tabung Haji.

Jangan lupa heret sekali Perdana Menteri dan Menteri Kewayangan ketika itu iaitu Mahathir dan Lim Guan Eng berserta Mujahit yang bertindak sebagai Menteri Agamanya, yang "bangang", dalam melupuskan harta milik orang Islam.

Apa yang ada dikepala Kerajaan PH ketika itu hanyalah "memfitnah' dan memburukkan pencapaian Kerajaan BN ataupun UMNO, dengan menimbulkan keraguan dihati pendeposit sehingga membolihkan mereka menjual harta orang Melayu dan bukan harta orang bukan Islam.

Mahathir dan komplotnya wajib diheret kemuka pengadilan kerana telah membuatkan pemilikan Tanah orang Islam di Tabung Haji terjual dengan banyak sekali.

Hanya kerana kebodohan segelintir Melayu dan dibantu olih kaum yang mengaku sebagai Melayu dalam PH yang direkakan cerita buruk olih musuh Melayu Islam maka,  habis punah harta Tabung Haji dikelekaikan.

Rakyat mahu Mahathir dan seluruh kebinet nya bertanggungjawap diatas "kebodohan"mereka didalam penjualan ini.

Cahaya Al Majid.


2 comments:

  1. Bila tu nak dakwa TUN..dah berabad tunggu ni..

    ReplyDelete
  2. Salamullah..Kita berdoa agar kerajaan Pn ada keberanian utk mendakwa Ph atas segala penipuan! Jgn diulang kesilapan Umno dahulu yg sudah berbaik dgn Pas tp tk cukup keberanian utk bersatu atas tekanan Bn.Jika Islam diletakkan diatas In Sya Allah pertolongan Allah akan sampai.

    ReplyDelete