Friday 20 November 2020

THE PROMISED LAND: DEMI TURSINA!!!

 Bismillahhirrahmannirrahim.

Amerika telah ditubuhkan 240 tahun yang lalu.  

Tetapi disebabkan terlalu mengikut telunjuk 'Dajjal' yang menjanjikan kekayaan dan kekuasaan maka semua penggubal Undang Undang Undang di Ameriks sanggup menjualkan kesatuan negara mereka kepada Dajjal.

Dajjal yang berselindung disebalik perkumpulan yang dinamakan Freemason, Illuminati mahupun Triniti', yang dipaksakan ,kini Amerika dipaksakan untuk bermahzabkan kepada Zionist serta dikiblatkan kepada Israel.

Sifat keangkuhan serta kesombongan para para Presidennya adalah cerminan dan ukiran Dajjal itu sendiri.  

Kehebatan bukanlah sifat sebenar diri Bangsa Amerika melainkan semuanya adalah "anugerah" dari kehebatan Dajjal itu sendiri sepertimana "pembentukkan lembu sapi yang diperbuat dari tanah tapak kaki" Jibrail yang berlaku dizaman Nabi Musa a.s.

Kini prasa kebenaran sudah bermula. 

Amerika yang ketika ini berada dalam ketidaktentuan ekonomi mahupun politik, bumi Amerika pula telah dipersiapkan Allah SWT dengan kelonggaran tanah serta pergerakkan buminya. 

Bencana alam sileh berganti seolah olah tiada keredaan.  Gempabumi serta gunung berapi samaada diatas tanah mahupun dibawah tanah semuanya sedang membara dan hanya menunggu "wisel' saja.

Inshaallah setelah perkiraan dibuat, jangka masa untuk meledak dikira tidak.lama lagi.

Pengusiran terhadap Dajjal untuk memulakan kehidupanya dibumi Israel bagi menunggu datangnya seteru utamanya sedang digerakkan.

Siapa bersubahat serta menjadi rakan subahat bakal terkesan sama. Kalau.ikut kajian ini adalah prasa pertama.

Nantikan... "Demi Tursina" At-Tuur.

welcome December..hell..you..yea.

Cahaya Al Majid.





No comments:

Post a Comment