Friday 13 November 2020

THE PROMISED LAND: NEW WORLD ORDER BHG.1

 Bismillahhirrahmannirrahim.

New World Order telah diangkat dan dijadikan "matlamat khas' yang dijadikan bahan untuk dibahaskan diserata dunia. Bukan saja rakyat negara negara maju malahan negara membangun seperti Malaysia pun mendepani apa yang diungkapkan ini dan menekankan agar ajenda NWO ini dituruti.

Berpaksikan kepada ajenda utama dalam penubuhanan Pertubuhan Bangsa Bangsa Bersatu yang didalangi olih negara negara besar terutama negara negara kaya dan moden, dan ini telah menjadikan mereka sebagai  nahkoda utama terhadap ajenda NWO ini.

Walaupun negara China dan Jepun merupakan dua kuasa besar ekonomi dunia masa kini,namun untuk mereka mencorakkan hala tuju yang ditetapkan olih PBB dalam merealisasi ajenda NWO tidak dapat mereka tolak malahan mereka terpaksa akur demi kelangsungan negara mereka.

NWO yang berpaksikan kepada Amerika Syarikat sebagai pergerak utama NWO namun "tangan ghaib" dibelakang mereka itu lah yang " samar" dari pengelihatan.

"Mereka" merancang dan Allah SWT juga merancang, tetapi,apa yang pasti 'perancangan Allah SWT "yang bakal terjadi.

Mereka menyakini bahawa ajenda NWO mereka, bakal mengikuti seperti apa yang mereka rancang tetapi mereka tidak menyadari bahawa didalam kesempurnaan perjalanan mereka itu, mereka lupa bahawa "bahang panas" dari kesesatan yang mereka lakukan bakal membakar negara mereka.

NWO yang semangnya didukong olih gerakan Freemason, Illuminati serta Triniti' yang berkiblatkan kepada susunan Dajjal yang bertopengkan Zionist, maka,saki baki Bani Israel yang masih berpegang kuat dalam ajaran Musa a.s tetap mereka jaga.

Amerika adalah perkakas mereka sejak dari dulu lagi dan pembuktian terhadap perkara ini tidak perlu diperdebatkan. 

Umat Islam tidak perlu risau dan khawatir tentang apa yang direncanakan olih pengikut Dajjal untuk umat didunia tetutama umat Islam. 

Sememangnya mereka cuba merencanakan perkara yang paling besar untuk 'mencabar atau menafi" perencanaan Allah SWT.  

Dengan berbagai teknologi diujudkan olih Dajjal dalam memenangi hati umat manusia tetapi yang gagal dilakukan olih Dajjal dan tentera nya adalah cubaan "menafikan pengujudan Ahli Tahfiz"didunia.

Semakin ramai yang Tahfiz A Qur'an, semakin lemah "kuasa" mereka.

Sesungguhnya umat selain umat Islam bukan perkara besar buat mereka untuk diyakini terutama melalui wang ringgit yang ditaburkan .Keyakinan mereka bolih dibeli dengan mudah tetapi untuk mendepani umat Islam, ianya merupakan satu laluan yang amat sukar buat mereka..

Itulah dugaan dan rintingan terbesar bagi puak NWO ini.

Inshaallah, NWO yang diatur ini bakal menemui kegagalan. 

Apa yang bakal terjadi NWO ini bakal menyerlahkan lagi keagungan Islam dimuka bumi, dan bila kejadian besar yang bakal berlaku dalam masa terdekat ini, dimana keruntuhan institusi yang didukong Dajjal ini ranap menyembah bumi maka hilanglah keegoan mereka dan terpaksa lah Dajjal lari dan "berpindah" kebumi yang dijanjikan kepada dirinya iaitu Israel bagi MEMBENARKAN kejadian yang dilafaskan olih Baginda Rasulllulah saw yang dititipkan didalam Hadith.

Nantikan...lihatlah diTimur dan diBarat juga diUtara dan diSelatan kamu...

Kamu.bakal menyaksikan!!!!

Cahaya Al Majid.




No comments:

Post a Comment