Thursday 9 May 2013

TOLAK ANSUR PIHAK KESELAMATAN BAKAL MENGUNDANG BENCANA : MELAYU HILANG SABAR!! "MELAYU BUKAN PENUMPANG" "KAMI IMPIKAN KEDAMAIAN "

JANGAN DITIUP API KEBENCIAN  . KEMUSNAHAN PERPADUAN JANGAN DIUNDANG BENTENG DIRI DARI BISIKAN SYAITAN YANG BERUPA MANUSIA.."PEMUDA BANI MEEM TERJAGA DARI TIDUR"
                                                  

                                                        SERUAN SEMPENA JUMAAT
                                           "JANGAN SAMPAI MELAYU BERTINDAK"

SalamunAlaykum

Kegagalan pucuk kepimpinan Barisan Nasional selaku  pemerintah didalam membendung 'keceluparan' , ' penghasutan' serta 'fitnah' yang dibuat pembangkang membuatkan hati rakyat terutama Melayu dan Bumiputra  berada ditahap 'kepanasan yang meluap-luap' sehingga dirasakan sesuatu perlu dilakukan untuk menghentikan 'penghinaan' ini, walaupun secara sahih Barisan Nasional mengungguli Kerusi Parlimen namun 'pencabulan keputusan demokrasi' yang dipenghulukan olih DAP yang bertopengkan kepada Anwar Ibrahim selaku Ketua Umum  PKR semakin menjadi-jadi.

Hal ini terjadi kerana dalam PRU 13 ini tiada satupun Kerajaan Negeri yang dimenangi secara mutlak olih PKR dinegeri-negeri di Malaysia. Untuk melakonkan 'watak hero' yang pada hakikatnya ,  watak PKR hanya  merupakan ' 'hero tambahan' kepada puak pembangkang , beriya-iya mencabar 'hati Melayu UMNO dan Bumiputra . UMNO  yang menang didalam PRU 13  dicabar olih PKR dan DAP untuk bangun menentang 'penghinaan' terhadap amanah' ini yang  UMNO perolehi melalui undi , dicabar serta  'diliwat' olih Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang melalui protes yang diadakan di Stadium Kelana Jaya serta Himpunan Bersih sebelumnya.

Secara terangan , persoalan ini harus dilontarkan kepada "kuda tunggangan" DAP ,, iaitu Anwar Ibrahim.  Adakah beliau berkeinginan untuk 'melayu bertumpahkan darah' demi kelangsungan DAP?? dengan melemparkan tuduhan-tuduhan berat terhadap Barisan Nasional dan anggota Keselamatan (Polis) . Atau sudah bersediakah mereka(penyokong DAP) untuk berhadapan dengan Melayu totok atau UMNO  totok dari  133 Parlimen ini? Atau sudah bersediakah DAP untuk mengharungi 'apa yang mereka 'jemput'?selama ini?? Jangan dipermudahkan 'hati Melayu' yang berhaluan kiri ini demi Islam dan jihad??Sangupkah mereka 'melalui'nya, sekali lagi ??

Pulau Pinang dah kau karamkan , Kelantan dah kau sesatkan dan kini Selangor pula yang hendak  kau ratakan. Masih tidak berpuas hati lagi??Atau Anwar masih tidak berpuas hati kerena 'gagal'  menjadi  Perdana Menteri. Atau adakah jawatan Perdana Menteri yang Anwar idamkan  itu harus dimiliki melalui 'percikan darah" rakyat Malaysia"?

Kami umat Melayu sudah lama bersabar dan bertolak ansur dengan kerenah pembangkang. Setiap kali Anwar Ibrahim membuka mulut setiap kali itu juga Cina Dap menghina Melayu. Kami Melayu yang tidak berparti ini, hanya, melihat gelagat anda dari jauh, tetapi jangan sampai kami bertindak. Untuk seketika ini kami hanya menyerahkan tugasan ini kepada pihak berwajib tetapi sekiranya 'pihak berwajib' juga gagal membendung atau 'meredakan' penghinaan ini, maka jangan sampai Melayu hilang pertimbangan  demi mempertahankan maruah bangsa dan agama.

Perlu diingat, 'panglima perang Melayu baru saja 'shahid'  diLahad Datu' kerana mempertahankan kedaulatan negara ,bangsa dan agama dan semangat itu masih lagi hangat membara. Sanggupkah Anwar Ibrahim mempertahankan  Dap dari kebangkitan semangat Melayu ini yang telah tersedia 'terbakar' untuk terus berkorban demi Melayu dan Islam. Sanggupkah??

Sebelum hati-hati Melayu terus terbakar, diharap pihak Polis dapat menghentikan' ancaman  perasaan' yang membara ini. Jangan benarkan ' penghinaan' serta 'hasutan' ini berlarutan , kerana ianya memudaratkan kestabilan negara yang kita cinta serta masa hadapan negara.

Kalau Anwar Ibrahim atau pun Lim Kit Siang ataupun PKR, DAP dan PAS tidak berpuas hati dengan keputusan PRU 13 , tolong selesaikan 'dakwaan' atau 'tuduhan' itu di mahkamah, Jangan diheret 'kata-kata cacian dan makian ' dijalanan. Kami tidak peduli sekiranya kamu 'gilakan' kuasa atau  jawatan Perdana Menteri, tetapi, jangan libatkan  nama Bangsa Kami dan Agama Kami'. Sekiranya DAP berpantun lagi, maka, wajib, kami Melayu membelinya'.

                                           Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

1 comment:

  1. Terbaik !!! Bersandar di tiang arasy, bujur lalu melintang patah, lalu juga kehendak Allah....berkat Lailaha Illallah Muhammadarrasulullah.........

    ReplyDelete