Wednesday 25 September 2013

"KETUANAN MELAYU DAN SILAT" KENA 'PUNDEK' DENGAN LIM GUAN ENG: APA UMNO BOLIH BUAT

KURANG AJAR PUNYA CINA BENG DAP!!!!

SalamunAlaykum

Kurang ajar punya Cina, kalau kau nak berperang dengan UMNO itu kau punya pasal. Tetapi jangan sesekali kau nak libatkan Ketuanan  Melayu dan Persilatan  Melayu. Bangsa jeniis kau ni sememangnya tidak bolih dibagi muka. Dah muka macam musibat, perangai dan kelakuan mengalahkan Babi!!!!.

Memang semua orang tahu Pulau Pinang nak dijadikan seperti Hong Kong sebab itulah pengusiran terancang Bangsa Melayu dari bumi Pulau Mutiara telah bermula..bukan sekarang lagi tetapi  sejak  dari zaman Gerakan dulupun Cina dan mula 'menghalau' Melayu..tetapi.. pemimpin UMNO juga yang salah sebab percayakan Cina dan terlalu 'beri muka' sekarang ni apa yang  tak ingin berlaku sudah terjadi..baru padan muka.UMNO.

Sekarang Cina sudah memonopoli Pulau Pinang keseluruhannya. Kini Penang sudah menjadi sarang judi, sarang pelacuran, sarang transit pendatang dari Cina, sarang dadah,sarang cuci duit haram,  sarang genster dan sarang pembunuh 'berkumpul' sebab apa..cina yang mendemonasi perniagaan jenis ini  yang diwarisi dari zaman dato nenek moyang mereka, itulah sebabnya perangai dan keberanian Lim Guan Eng mengalahkan 'mafia', semua dia nak hapus.semua milik Melayu .Bangsa ni..kalau tak melakukan kerja-kerja haram seperti yang disebut diatas, macammana nak jadi kaya??Kayanya sebab 'menipu"..yang bodohnya.. pemimpin UMNO pun kena tipu gak dengan Cina..

Berbalik kepada isu sebenar, yang UMNO ni pun satu hal, kalau tak bolih nak membela  Melayu jangan nak tunjuk pandai. Memang dasar perkumpulan  penakut . Pasal kau punya perjuangan yang entah apa-apa dan 'tahi ayam hangat candu ' sebenarnya  telah banyak merosakkan imej bangsa Melayu, kini, ketuanan Melayu dan seni mempertahankan diri Melayu pula yang jadi mangsa cacian Cina DAP lahanat pula. Apa UMNO nak buat?..

                                         APA MELAYU UMNO BOLIH BUAT?? 

Kalau tak berani nak memperjuangkan 'nama  dan bangsa Melayu" buang saja 'nama Melayu' dalam daftar pertubuhan UMNO tu..buat malu bangsa je.. Cakap berdegar-degar mengalahkan 'halilintar' , bila kena 'pundek' dengan DAP semua 'menelur' kecut. Dari pemimpin nombor satu sampailah kebawah semua tak bolih pakai..nakj berjuang untuk Melayu konon..Cina DAP yang 'hamsab' tu pun tak bolih handle.. 

Sebenarnya  majoriti  orang Melayu dan meluat dengan 'propa'  pemimpin Melayu UMNO ..sebabnya ..cakap tak serupa bikin..yang dia tahu..bikin duit.....bikin kecoh ..dan... tambah bini..alih-alih menyusahkan  bangsa Melayu..Bila kena jentik 'sikit' dan menggelupur macam ayam kena sembelih, "jati diri langsung tak da"

Kalau dulu ada hati juga nak sokong perjuangan UMNO ni, tetapi apabila lihat banyak sangat 'cekadak' pemimpinnya yang entah apa-apa..hilang pula rasa tu  .timbul pula perasaan menyampah...semuanya disebabkan UMNO membelakangkan Melayu dan tidak 'bersuara' untuk mempertahankan Melayu..kalau dibiarkan berlarutan..tidak mustahil..identiti Melayu akan terhapus sebab Najib dan gantikan dengan 1 Malaysia...maka..Melayu akan hilang identitinya disebabkan 'kebodohan' pemimpin Melayu  sendiri...

                                                  ikhlas dari :- Cahaya Al Majid














No comments:

Post a Comment